۱۴۰۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۲
با عرض سلام و خدا قوت خدمت همکاران شرکت برادران، جا دارد با آرزوی سالی پر برکت و توأم با سلامتی برای شما عزیزان، صمیمانه از سرکار خانم محمدپور ، پشتیبان محترم و دلسوز برای زحماتشون که سبب رونق کسب و کار دوطرفه ما شده است صمیمانه تشکر نمایم. با آرزوی توفیق خدمت روزافزون برای ایشان و شما اعضای شرکت برادران.
۱۴۰۵/۰۴/۰۱ - ۲۳:۰۷
سلام مدت ۵ ساله با مجموعه تیم برادران آشنا شدم و دارم کارمیکنم و از لحاض همه اجناس تضمین سلامت کالا و پشیبان خوب سرکار خانم آشنا و یه کار خوب دیگه که امروز منو شگفت زده کردن به خاطر تولدم با یه آهنگ شاد ممنونم از همه تیم برادران
۱۴۰۴/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۸
باسلام خدمت دوستان پخش برادران و همکاران عزیز مجموعه پخش برادران یکی از کاملترین و جامع ترین مراکز پخش عمده ای ست که ارزش و کرامت انسان را حفظ میکنه بنده بیش از ۳ ساله با مجموعه برادران کار میکنم و تا الان خدا را شکر به هیچ مشکلی بر نخوردم و یکی از ویژگیهای منحصر به فرد پخش برادران کالاهای که دچار خرابی هستن بدون هیچ عذری قبول میکنن و در حساب بستانکار ثبت میکنن. در پایان از تمام پرسنل مجموعه برادران علی الخصوص خانم اسدی عزیز کمال تشکر و قدردانی را دارم که همیشه واقعا پشتیبانم بودن، براشون سلامتی آرزو میکنم 🙏
۱۴۰۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۹
درود بر مجموعه پخش برادران واقعا عالی هستین. پشتیبانی بی نظیر و تنوع کالا و پیگیری تا آخرین لحظه ک بار ب دستمون میرسه از نکات برجسته پخش براداران میباشد. درود ب خانم آشنا ک همیشه پیگیر هستن و بهترین هستن در مجموعه برادران. کالا همیشه سالم و با بسته بندی مناسب ب دستمون رسیده. تا الان راضی بودم و ان شاالله با همکاری باهم ادامه بدیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۸
سلام من به مدت ۵ ساله با سایت برادران آشنا شدم و کار میکنم و عکس های که از کارها میزارن خیلی دقیق وچه از لحاض اندازه و رنگ خیلی دقیق کار میکنن و برای تمام کارها تضمین صد درصدی خرابی رو دارن و خوبی که داره پشتیبانان خوب و باشخصیت داره در بسته بندی در جه یک میباشن چون از جاهای دیگه هم در موغ نداشتن کار خرید زدم که فقط خواستن کارها شو رو رد کنن و هیچ گونه مسئولیتی ندارن در کل از سایت برادران ممنونم پیشنهاد میدم از این سایت دیدن وخرید نمایید
۱۴۰۴/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۹
من ۱ سال شده از پخش برادران خرید میکنم فقط خرید اول کمی سخت بود به بعدش عالی هستن ففط از بد حسابی خیلی بدشون میاد چون هم پشتیبان خراب میشه و هم حسابداری ممنونم از خانم دریایی و پشتیبان عالیش به تمام دوستان هم پخش برادران را توصیه میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۲
سلام و خسته نباشید خدمت تیم محترم برادران. اولین بار بود از شما خرید میکردم و واقعاً تجربه خیلی خوبی بود. بسته بندی مرتب و محکم بود، کیفیت کالاها عالی بود قیمتها مناسب و ارسال هم دقیق و به موقع انجام شد. از زحمات و پیگیری خانم محمدی پور در بخش پشتیبانی هم صمیمانه تشکر میکنم. در کل خرید رضایت بخشی بود و حتماً ادامه میدم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۰
با سلام و احترام بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از مجموعه محترم پخش برادران مشهد، بهویژه تیم حرفهای فروشگاه اینترنتی این مجموعه، اعلام میدارم. از پشتیبانی عالی، تضمین پذیرش۱۰۰درصد خرابی و شکستگی کالاها، و همچنین برخورد متعهدانه و پاسخگویی سریع و دقیق خانم رفیعی، پشتیبان محترم سایت، صمیمانه تشکر میکنم. وجود جشنوارهها و طرحهای متنوع فروش نیز باعث شده تجربه خرید از این فروشگاه، برای ما بسیار رضایتبخش و دلگرمکننده باشد. با آرزوی موفقیتهای روزافزون برای این مجموعه خوشنام و پرتلاش. با احترام
۱۴۰۴/۰۸/۰۳ - ۰۰:۳۰
سلام واقعا عالی هستین سفارشات هم زود میرسن هم دقیق و بدون اشتباه فقط کاش یکم محصولات بیشتر میشد مثلاً من یک ماهه منتظر سرمدادی سیلیکون هستم هنوز شارژ نشده
۱۴۰۴/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۸
مجموعه ای حرفه ای و متعهد، ممنون بخاطر بسته بندی و ارسال به موقع.یک تشکر ویژه از خانم ساقی که در تمام مراحل ثبت سفارش با حوصله راهنمایی کردند.در کل کاملا راضی هستم و حتما مجددا سفارش خواهم داد.
۱۴۰۴/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۵
سلام خدا قوت میگم به مجموعه ی عالی و پرتلاش پخش برادران. استارت وراه اندازی فروشگاه مون با خرید از مجموعهی بزرگ برادران بودکه واقعا رضایت بخش بود، از همه نظر(پرسنل مهربان، کیفیت کالا، بسته بندی مرتب، پیگیری خرابی وشکستگی کالا و...) یک تیم قوی هستند. از شما مجموعه ی بزرگ و بخصوص از خانم دریایی عزیز که خیلی باحوصله، خوش اخلاق و یک پشتیبان عالی هستند کمال تشکر رادارم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۰
ممنون از مجموعه عالی برادران به خاطر تنوع اجناس، بسته بندی دقیق و مناسب، ضمانت خرابی و مرجوعی، ارسال سریع و تشکر ویژه از سر کار خانم ابراهیمیان عزیز، بابت اخلاق حرفه ای در کار و رسیدگی و پیگیری سریع و دقیق پیام ها. موفقیت روز افزون نصیبتون
۱۴۰۴/۰۶/۲۳ - ۰۴:۲۵
واقعاً متأسفم! البته برای خودم، که اینقدر دیر، با پخش برادران آشنا شدم!
۱۴۰۴/۱۱/۲۹ - ۲۲:۱۴
خدا قوت به پخش برادران و پشتیبان ما خانوم آشنا عزیز
۱۴۰۴/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۴
غیاثی هستم مدیر لوازم تحریر جورچین سنگان خواف یه سلام و خسته نباشید جانانه به تمامی پرسنل پخش برادران.دستمریزاد.مجموعه ای به این شسته رفته ای خیلی کم پیدا میشه. تو سایت که وارد میشی فقط حس اینو داری که وارد فروشگاه بزرگی شده ای همه ی اجناس مرتب و با قیمت مشخص هستش.پشتیبانمونم که خانم سالاری خدا خیرش بده اگه من لیست بار جدید رو نبینم حتما خانم سالاری برام میفرسته.پاسخگویی معرکه با صبر و حوصله.یه تشکر هم از جناب اقای حجتی دارم که هر موقع رفتن بارم رو حضوری تحویل بگیرم با برخورد خودشون شرمندمون میکنند. قیمتها واقعا خوب و تنوع جنس بالا در کل مجموعه ای کامل و بی عیب و نقصه. دم همتون گرم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۵
سلام و درود خدمت شما از ارائه ی محصولات با قیمت منصفانه و به صورت تعداد از شما متشکرم . امیدوارم همیشه موفق و برقرار باشید و به این همکاری دوستانه با خورده فروشان ادامه دهید. در بخش ارسال لطفا محصولات را کمی محکم و بادوام تر بسته بندی بفرمایید چون برخی باربری ها در شهرستان از مسئولیت لازم برخوردار نیستند. از پشتیبان این مجموعه سرکار خانم دریایی عزیز هم کمال تشکر را دارم. که همیشه به موقع شرایط و محصولات را معرفی می کنند و پیگیر همه مراحل ثبت و سفارش و رسید محصولات هستند. همیشه سلامت باشید و تندرست خانم دریایی جان.
۱۴۰۴/۰۵/۲۰ - ۱۵:۰۲
سلام وقت بخیر خدمت دوستان و همکاران عزیز سوای از برخورد خوب کارکنان و عوامل مجموعه قیمت مناسب اجناس پشتیبانی قوی بسته بندی محکم ارسال مطمئن باید از مدیران مجموعه تشکر ویژه داشته باشم که باعث اشتغال چندین نفر از جوانان شدهاند که قابل تقدیر هست دست مریزاد
۱۴۰۴/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۹
سلام ، حسین هستم از بجنورد ،بنده مدت زیادی نیست که از پخش برادران خرید میکنم و قبلا از پخش های دیگه فقط خرید میکردم اما خیلی خوشحالم و راضی ام از گروه برادران. زمان ارسال، نوع بسته بندی و تنوع بالا از نقاط قوت هستش. در انتها هم از پشتیبان خودم خانم ابراهیمی تشکر میکنم، خیلی با پشتکار و ارامش و مهربانی پاسخگو هستش. دمت گرم خانم ابراهیمی.
۱۴۰۴/۰۸/۲۶ - ۰۹:۱۰
سلام وقت بخیر الان دو ساله که با پخش برادران آشنا شدم لوازم تحریر و اسباب بازی میگیرم... واقعا پرسنل خوب ووقت شناسی داره چیدمان بار عالی، پیگیری باربری، جاداره تشکر کنم از خانم ابراهیمی عزیز که واقعا باصبر و حوصله..... کل کارای فاکتور من رو انجام میده و پیگیری های بعد از رسیدن بار... که خرابی نداشته باشن رو انجام میده.... واقعا پخش برادران یه تیم حرفه ای و کاربلد داره.....خیلی خیلی خوشحالم با پخش برادران اشنا شدم خیلی. راحت میتونم کل خریدم رو انجام بدم.....
۱۴۰۴/۰۸/۲۸ - ۲۰:۰۹
سلام و درود خدمت مدیریت محترم پخش برادران ارادت ویژه دارم خدمتتون یکی از پرسنل مجموعه بنام خانم انصاری که برای خریدمون با ایشون در تماس هستیم به دلیل تعهدی که به کارشون داره و پیگیریهای ایشون از مرحله خرید تا....واقعا باید مورد تشویق مدیریت قرار بگیره چند مدت هست خواستم اطلاع بدم خدمتتون (توی مجموعه های پخش اسباب بازی و نوشت افزار که من خرید میکنم از شیراز گرفته تا اصفهان و تهرون انصافا پر انرژی تر و متعهدتر من ندیدم ...) انشالله سلامت باشید
۱۴۰۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۶
سلام و خدا قوت به مجموعه پخش برداران و تشکر خاص از خانم ساقی پشتیبان محترم و خوش برخورد و کل مجموعه بابت پاسخگویی سریع و با احترام، بسته بندی مناسب و خوب، ارسال سریع و بموقع و خدمات پس ازفروش و از همه مهم تر ضمانت خرابی یا شکستگی و کسری کالا که مثل جاهای دیگه در حد شعار نیست بلکه در این مجموعه در عمل و انجام میشه که برای بنده ثابت شده، اجرکم عندالله.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۸
باسلام خدمت تمامی همکاران. من تازه با مجموعه برادران آشناشدم. چندتا نکته هست که بایدبگم. یکی اینکه بخش ضمانت کالاهاشون واقعیه، مثل خیلی ازسایتهای دیگه سرکاری نیست، تنوع اقلام بالاست به خاطر همین انتخاب راحت تره. پشتیبانی سایت خیلی خوبه مخصوصا خانم آشنا. تحویل کالا هم تو کمترین زمان انجام میشه. مورد بعدی اینه که اصلا نگران هزینه کرایه بار نباشید، با باربری هم میتونن بفرستن که خیلی به صرفه هست. در کل برای خرید جای خوبیه. یاعلی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۴
سلام و وقت بخیر به تیم قوی و کاربلد پخش برادران بنده خواستم تشکر ویژه از خانم رفیعی عزیز داشته باشم که همیشه با پشتیبانی و مشاوره های دقیقتشون و صبری که به خرج میدن، در کمال احترام به مشتری، راهنمایی های کاملی انجام میدن و همین امر باعث شد بنده (فروشگاه رجاء۲ خانم مهدوی) یکی از مشتریان وفادار این مجموعه باشم 🙏☺️❤️ بازم از تمام اعضای مجموعه بویژه خانم رفیعی عزیز کمال تشکر را دارم .
۱۴۰۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۱۲
باسلام خسته نباشید خدا قوت به خانم آشنا و خانم اسدی بزرگوار واقعند بهترین گزینه در برادران هستند و جوابگو مشتری هاشون هستند این پخش برادران بهترین گزینه در ایران می باشد قیمت های عالی می باشد تا الان ما راضی بودیم ممنون از اینکه واقعن چنین مدیری داره ممنون تشکر مدیریت مجموعه دی تودی شهر بندرعباس هستیم