مجموعه پخش برادران فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده و امروز بهعنوان اولین و بزرگترین عمدهفروشی آنلاین اسباببازی و لوازمتحریر در ایران شناخته میشود.
کالاهای اکثر برندهای معتبر در زمینه اسباببازی و لوازمتحریر از طریق پخش برادران عرضه میشوند. علاوه بر آن، این مجموعه افتخار صادرات محصولات به کشورهای همسایه از جمله آذربایجان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، تاجیکستان و عمان را دارد.
واردات مستقیم از چین و امارات، ارائه بهترین قیمتها و تنوع بینظیر کالاها، امکان ثبت سفارش آنلاین در کوتاهترین زمان، و سرعت بینظیر در پردازش و ارسال سفارشها از ویژگیهای برجسته پخش برادران به شمار میآیند.
فرآیند عضویت (افتتاح حساب) در وبسایت پخش برادران بسیار ساده و سریع است و ظرف چند ثانیه عضویت شما انجام خواهدشد.
برای عضویت در وبسایت پخش برادران، کافیست وارد قسمت «ورود اعضا» شوید. با وارد کردن شماره تماس، یک کد چهار رقمی به شماره شما پیامک خواهد شد. به این صورت ثبتنام انجام میشود و به تمامی امکانات سایت دسترسی پیدا میکنید.
توجه داشته باشید، جهت انجام خرید، لازم است پیش از اولین سفارش، آدرس و مشخصات خود را کامل نمایید.
از قسمت «داشبورد من» وارد «پنل کاربری» شوید. در صفحه ای که باز می شود، روی «ویرایش پروفایل» کلیک کنید. در این قسمت شما می توانید اطلاعات پروفایل خود را ویرایش کنید.
برای تغییر تصویر پروفایل، کافیست وارد بخش «داشبورد من» شوید و در صفحه «ویرایش پروفایل»، از قسمت بارگذاری عکس، تصویر جدید خود را بارگذاری کنید. پس از ذخیره تغییرات، تصویر حساب کاربری شما بهروزرسانی خواهد شد.
ارسال نشدن کد ورود پیامکی میتواند به دلایل مختلفی رخ دهد. برخی از رایجترین علتها همراه با راه حل عبارتند از:
شماره همراه اشتباه وارد شده است: ممکن است ارقام جابجا یا ناقص ثبت شده باشند.
راه حل: شماره را به طور کامل پاک کرده و دوباره وارد کنید.
حافظه یا جعبه پیامک شما پر است: در این صورت پیامک جدید دریافت نمیشود.
راه حل: فضای حافظه را بررسی و پیامکهای اضافی را پاک کنید.
ضعف آنتن در محل فعلی: پوشش شبکه ضعیف میتواند مانع دریافت پیامک شود.
راه حل: چند دقیقه محل خود را تغییر دهید تا سیگنال بهتر شود.
اختلال لحظهای در سامانه پیامکی: گاهی مشکل از طرف سرویس پیامک است.
راه حل: اگر در ساعات کاری هستید، با شماره 05133676000 یا 09152676000 تماس بگیرید. در غیر این صورت، از بخش «ارتباط با ما» پیام ارسال کنید تا در اولین ساعت کاری با شما تماس گرفته شود.
سوالات مرتبط با ثبت سفارش
فرآیند ثبت سفارش در وبسایت پخش برادران بسیار ساده است. پس از عضویت، کافی است از میان کالاهای موجود، محصولات دلخواه خود را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید.
سپس روش تسویه حساب خود را انتخاب نمایید:
روش نقدی: در صفحه سبد خرید میتوانید شماره حساب ویژه همان سفارش را مشاهده کنید. همچنین امکان دریافت شماره حساب از طریق تماس با پشتیبان وجود دارد.
روش چکی: در صورت انتخاب خرید چکی، لازم است موضوع را به پشتیبان اطلاع دهید تا راهنماییهای لازم در اختیار شما قرار گیرد.
پس از نهاییسازی سفارش، فرآیند جمعآوری، بستهبندی و ارسال کالا انجام خواهد شد.
بله. قیمت کالا ها در سایت به روز هستند. اما در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی احتمال دارد قیمت ها به روز نباشند. به همین علت توصیه می کنیم همواره سایت را مبنای استعلام قیمت قرار دهید.
قیمت تمامی محصولات پخش برادران در جداول قیمت کالاها بهصورت شفاف درج شده است. در این جداول، قیمت کالاها به دو حالت نقدی و چکی نمایش داده میشوند. (همچنین قیمت کارتنی و کمتر از کارتن نیز تفکیک شدهاند.)
بله، شما میتوانید بهصورت حضوری خرید کنید. اما میبایست پیش از حضور در انبار، هماهنگیهای لازم جهت زمانبندی را با پشتیبانتان انجام داده باشید. در غیر این صورت ممکن است به دلیل شرایط خاص (شلوغی، ترافیک در انبار و...) امکان پذیرش شما وجود نداشته باشد.
در خرید حضوری این امکان وجود دارد که کالاها را همانجا مشاهده کرده، انتخاب و نهایی کنید. سپس کالا در پروسه جمع آوری و صف ارسال قرار خواهدگرفت.
شماره حساب بانکی، در صفحه «سبد خرید» و همچنین صفحه «داشبورد من» در دسترس شما قرار دارد.
پس از انجام واریز، میتوانید تصویر فیش واریزی را از طریق گزینه «ارسال فیش واریزی» در صفحه «داشبورد من» بارگذاری نمایید.
سپس پشتیبان خرید را تأیید کرده و سفارش شما وارد مراحل جمعآوری، بستهبندی و ارسال خواهد شد.
حداقل مبلغ برای ثبت سفارش در سایت پخش برادران در حال حاضر 5 میلیون تومان است. با این حال، شما ملزم به خرید کارتنی نیستید. میتوانید از کالاهای مختلف، حتی با تعداد کمتر از کارتن، انتخاب کرده و در سبد خرید خود قرار دهید. در نهایت، زمانی که مجموع سفارش شما به 5 میلیون تومان برسد، امکان ثبت و تکمیل سفارش وجود خواهد داشت.
برای خرید چکی از پخش برادران لازم است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
ارسال تصویر چک: ابتدا تصویر واضح و خوانای چک خود را برای ما ارسال کنید.
اعتبارسنجی چک: سیستم اعتبارسنجی با بررسی گردش حساب، تمکن مالی، سوابق خرید شما در پخش برادران، اعتبارتان در بازار و تحقیقات میدانی، سقف اعتباری مشخصی برای شما تعیین میکند.
ثبت سفارش: با توجه به میزان اعتباری که برایتان در نظر گرفته میشود، میتوانید سفارش خود را ثبت کرده و نحوه تسویه حساب را انتخاب کنید.
ارسال اصل چک: پس از نهایی شدن فاکتور، مبلغ را روی چک درج کرده و اصل چک را از طریق پست برای ما ارسال نمایید.
تایید و ارسال سفارش: پس از دریافت و ثبت چک توسط پخش برادران، سفارش شما ارسال خواهد شد.
محدودیت حداقل یا حداکثر خرید برای برخی کالا ها در پخش برادران به دلایل زیر اعمال میشود:
1. محدودیت حداقل خرید
بستهبندی تولیدکننده: بسیاری از کالاها توسط تولیدکننده در بستهبندیهای چندتایی عرضه میشوند. در نتیجه فروش کمتر از تعداد بستهبندی باعث باز شدن و آسیب به بسته اصلی میشود.
حفظ سلامت کالا: برخی محصولات مانند ماسکهای صورت یا اقلام حساس، در صورت ارسال به صورت تکی یا تعداد کم، بیشتر در معرض آسیب قرار میگیرند.
2. محدودیت حداکثر خرید
توزیع عادلانه: محدودیت خرید حداکثری روی کمتر از یک درصد از کالاهای پخش برادران اعمال میشود. این کار بر اساس میانگین نیاز فروشگاههای خردهفروشی تعیین شده تا سفارش تعداد بیشتری از مشتریان تامین شود.
الزامات تولیدکننده: برخی کارخانهها خودشان برای برخی محصولات محدودیت خرید تعیین میکنند و پخش برادران نیز به تبع این کار را انجام میدهد.
بله، در پخش برادران شما میتوانید محصولات را با تعداد کمتر از کارتن نیز خریداری کنید. تنها شرط موجود در حال حاضر، رعایت حداقل مبلغ خرید (5 میلیون تومان) برای ثبت سفارش است.
سوالات مرتبط با تسویه حساب (نقدی و چکی)
روشهای تسویه در پخش برادران به سه شکل امکانپذیر است:
نقدی
چک یکماهه
چک دوماهه
استفاده از تسویه چکی منوط به داشتن اعتبار حساب است. اعتبار حساب بر اساس سوابق خرید شما در سیستم ثبت و فعال میشود.
برای مشتریانی که مایلاند خرید اول خود از پخش برادران را به صورت چکی انجام دهند، پس از هماهنگی و بررسی سوابق همکاری از طریق سایر مراکز پخش، در صورت مثبت بودن نتیجه، امکان خرید چکی از همان ابتدا فراهم خواهد بود.
فرایند اعتبارسنجی مشتریان در پخش برادران مطابق با روال مرسوم در بازار و با دقت کامل انجام میشود. در این فرآیند، عوامل زیر مورد بررسی قرار میگیرند:
گردش حساب بانکی مشتری
تمکن مالی و توان پرداخت
سابقه خریدهای قبلی از پخش برادران
تحقیقات میدانی و بررسیهای بازار
اعتبار و خوشنامی مشتری در صنف
بر اساس مجموع این موارد، مبلغ مشخصی به عنوان سقف اعتبار خرید برای مشتری تعیین میشود.
برای خرید چکی از پخش برادران لازم است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
ارسال تصویر چک: ابتدا تصویر واضح و خوانای چک خود را برای ما ارسال کنید.
اعتبارسنجی چک: سیستم اعتبارسنجی با بررسی گردش حساب، تمکن مالی، سوابق خرید شما در پخش برادران، اعتبارتان در بازار و تحقیقات میدانی، سقف اعتباری مشخصی برای شما تعیین میکند.
ثبت سفارش: با توجه به میزان اعتباری که برایتان در نظر گرفته میشود، میتوانید سفارش خود را ثبت کرده و نحوه تسویه حساب را انتخاب کنید.
ارسال اصل چک: پس از نهایی شدن فاکتور، مبلغ را روی چک درج کرده و اصل چک را از طریق پست برای ما ارسال نمایید.
تایید و ارسال سفارش: پس از دریافت و ثبت چک توسط پخش برادران، سفارش شما ارسال خواهد شد.
سوالات مرتبط با نحوه ارسال و دریافت بار
در پخش برادران، امکان ارسال از طریق باربری، پست، تیپاکس، ترمینال (اتوبوس) یا هر روش دلخواه دیگر به انتخاب مشتری وجود دارد. همچنین مشتری میتواند باربری موردنظر خود را انتخاب کند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
پس از انتخاب و اعلام باربری مورد نظر، سفارش شما به صورت کاملاً رایگان و بدون دریافت هیچ هزینهای به باربری تحویل داده میشود. (درنتیجه پخش برادران هیچ کرایهای برای حمل درونشهری بار دریافت نمیکند و این یکی از مزیتهای قابل توجه پخش برادران نسبت به سایر پخشها است.)
پس از تحویل سفارش، اطلاعات بارنامه برای شما ارسال خواهد شد و از آن پس میتوانید بار خود را مستقیماً از طریق باربری پیگیری کنید.
در موارد زیر به هیچ عنوان نباید بار خود را از باربری تحویل بگیرید:
مغایرت در تعداد: اگر تعداد کارتنهای تحویلی با تعداد ذکر شده در بارنامه مطابقت نداشته باشد، از تحویل گرفتن بار خودداری کنید تا باربری کل سفارش را تحویل دهد.
کارتنهای پاره یا باز شده: در صورتی که بستهبندیها آسیبدیده یا باز باشند، باید همانجا محتویات بار را با فاکتور بررسی کنید. در صورت وجود هرگونه مغایرت، بار را تحویل نگیرید.
آسیبدیدگی یا خیسی کارتنها: اگر کارتنها ضربدیده یا خیس باشند، احتمال آسیب به کالاها وجود دارد. در چنین شرایطی نیز نباید بار را تحویل بگیرید.
ما هیچ محدودیتی برای روش ارسال بار نداریم و شما میتوانید هر روش دلخواه خود را انتخاب کنید. روشهای مختلف ارسال شامل:
باربری (هر باربری که خودتان انتخاب کنید)، پست، تیپاکس، دکاپست و سایر روشهای مرسوم است.
بله، پخش برادران به تمامی شهرهایی که باربری، پست یا تیپاکس در آن فعال باشد ارسال بار انجام میدهد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. اگر در روستا یا شهری هستید که باربری، پست یا تیپاکس در آن فعال نیست، میتوانید نزدیکترین شهر تحت پوشش این سرویسها را انتخاب کنید تا سفارش شما به آنجا ارسال شود.
بارنامه (رسید تحویل سفارش)، به چند روش در اختیار شما قرار میگیرد:
ارسال پیامکی: به صورت پیشفرض لینک بارنامه پس از ثبت سفارش از طریق پیامک برای شما ارسال میشود.
داشبورد کاربری: تصویر بارنامه در حساب کاربری شما بارگذاری شده و هر زمان میتوانید آن را مشاهده و دانلود کنید.
پشتیبانی: در صورت عدم دسترسی به بارنامه، کافیست با پشتیبان اختصاصی خود تماس بگیرید تا نسخه بارنامه برایتان ارسال شود.
بله، ارسال بار به جزایر کیش و قشم بدون هیچ مشکلی انجام میشود و شما میتوانید سفارش خود را از هر نقطه کشور، حتی جزایر، ثبت نمایید.
پخش برادران هزینه حمل و نقل بار تا باربری را بر عهده دارد. اما محاسبه هزینههای ارسال از باربری انتخابی شما تا شهر مقصد، بر عهده باربری انتخابی است و پخش برادران در این رابطه ذینفع نیست.
تلاش ما بر این است که بستهبندی کالاها به گونهای انجام شود که مشتریان عزیز، حتیالمقدور، کمترین هزینه باربری را متحمل شوند.
پس از تحویل بار به باربری (پست، تیپاکس)، پخش برادران بارنامه (رسیدتحویل) را از طریق پیامک برای شما ارسال میکند. همچنین تصویر بارنامه در داشبورد کاربری شما بارگذاری میشود و شما میتوانید لحظه به لحظه بار خود را رهگیری کنید.
سوالات مرتبط با نحوه استفاده از سایت
در بالای سایت پخش برادران یک نوار جستجو قرار دارد که میتوانید نام کالا، برند خاص، هشتگ یا گروه کالایی موردنظر خود را در آن جستجو کنید. همچنین امکان دسترسی مستقیم به گروهها و زیرگروههای مختلف از طریق صفحه اصلی وجود دارد.
برای مشاهده کالاهایی که بهتازگی موجود شدهاند، میتوانید وارد بخش کالاهای شارژ شده جدید شوید. در صفحه هر کالا نیز لیستی از هشتگها نمایش داده میشود که شما را به کالاهای مشابه و همخانواده همان محصول هدایت میکند.
برای مشاهده کالاهای تازه شارژ شده، کافی است به صفحه آغازین سایت مراجعه کرده و وارد بخش کالاهای شارژ شده جدید شوید. در این بخش میتوانید تمامی کالاهای مجدداً شارژ شده را به صورت یکجا مشاهده و بررسی کنید.
برای مشاهده تمام کالاهای یک برند مشخص، کافی است نام برند مورد نظر را در نوار جستجوی سایت وارد کنید. سپس از بین گزینههای پیشنهادی، روی «کلیه کالاها در برند (نام برند)» کلیک کنید تا تمامی محصولات آن برند به صورت یکجا نمایش داده شوند.
بله، در سبد خرید یک جدول با عنوان جمع فاکتور شما بر اساس روش تسویه وجود دارد. در این جدول میتوانید:
روش تسویه مورد نظر خود را انتخاب و جمع فاکتور خود را بر اساس روش تسویه انتخابی مشاهده و بهروزرسانی کنید
سوالات مرتبط با تولیدکنندگان و تامین کنندگان
اگر تولیدکننده هستید و قصد معرفی محصول خود را دارید، کافی است شرح و اطلاعات محصول و ویدئوی مربوطه را از طریق تلگرام به شماره 09152676000 ارسال کنید. پس از بررسی و تایید اولیه، تیم پخش برادران برای مراحل بعدی با شما تماس خواهد گرفت.
برای اطلاع از جزئیات و شرایط همکاری تولیدکنندگان با پخش برادران و فروش محصولات خود، میتوانید با شماره 09152676000 تماس بگیرید. تیم ما آماده پاسخگویی به شما و راهنمایی در خصوص مراحل همکاری است.
سوالات مرتبط با صادرات و واردات
سوالات مرتبط با نحوه همکاری با پخش برادران
سوالات مرتبط با شبکه های اجتماعی و تولید محتوا
شما میتوانید پخش برادران را در شبکههای اجتماعی مختلف به آدرس های زیر دنبال کنید:
تلگرام: pakhsheasbabbazi
اینستاگرام: baradarantoys
یوتیوب: baradarantoys
سوالات مرتبط با راه های ارتباطی با پخش برادران
ضمانت خرابی، شکستگی و کسری کالا
بله ، تمامی قیمت های ثبت شده در سایت پخش اسباب بازی برادران به روز می باشند اما قیمت های ثبت شده در کانال تلگرام و اینستاگرام پخش برادران، به روز نمی باشند.
پخش برادران برای تمام کالاها، حتی محصولات خارجی، ضمانت صددرصدی خرابی و شکستگی در نظر گرفته است. کافیست پس از تحویل سفارش، کالاها را بررسی کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی یا شکستگی، موضوع را به پشتیبانی اطلاع دهید.
خرابیها و شکستگیهای ظاهری که در بررسی اولیه قابل تشخیص هستند، بین 3 تا 7 روز پس از تحویل بار قابل اعلام میباشند.
اما برخی ایرادها که ممکن است در نگاه اول مشخص نباشند؛ مانند نشتی قمقمه یا مشکل در باتری، تا مدت یک ماه پس از تحویل سفارش قابل اعلام بوده و توسط پخش برادران پذیرفته میشود.
ضمانت پخش برادران شامل هرگونه خرابی یا شکستگی کالاها است. شرایط ضمانت به صورت زیر میباشد:
خرابیهای ظاهری: تا یک هفته پس از دریافت بار قابل پیگیری هستند.
خرابیهای پنهان یا خرابیهایی پس از استفاده مشخص میشوند: حداکثر تا یک ماه پس از دریافت بار امکان پیگیری دارند.
آسیب در مسیر حملونقل: اگر کارتن بستهبندی در هنگام تحویل ضربدیده یا خراب باشد، این موضوع نشاندهنده آسیب در مسیر است و مسئولیت آن به عهده باربری خواهد بود. در چنین شرایطی، لازم است از تحویل گرفتن بار از باربری خودداری کنید.
تمامی کالاها، چه ایرانی و چه خارجی، تحت پوشش خدمات ضمانت پخش برادران قرار میگیرند. بنابراین شما میتوانید با اطمینان خاطر، خرید خود را انجام دهید و در صورت وجود هرگونه خرابی یا شکستگی، از خدمات ضمانت بهرهمند شوید.
برای اعلام و پیگیری خرابی یا شکستگی کالا و استفاده از خدمات ضمانت پخش برادران، کافی است از طریق تماس با پشتیبان خود اقدام کنید. پشتیبان شما مشکل را ثبت کرده و مراحل لازم برای پیگیری و رفع آن انجام خواهد شد.
سوالات مرتبط با باشگاه مشتریان پخش برادران
با ثبت دیدگاه در سایت پخش براردان و بهاشتراکگذاری تجربههای خود درباره کالاها، میتوانید در باشگاه مشتریان پخش برادران امتیاز دریافت کنید. این امتیازها پس از رسیدن به حد نصاب، قابل تبدیل به هدیه هستند و شما میتوانید جایزه دلخواهتان را از «بانک هدیه پخش برادران» انتخاب نمایید.
پخش برادران دیدگاههای مشتریان را بسیار ارزشمند میداند. چرا که نظرات کاربران علاوه بر کمک به سایر خریداران در انتخاب کالا، برای تولیدکنندگان جهت ارتقای کیفیت محصولات نیز کاربرد دارد. همچنین مجموعه پخش برادران در انتخاب و توزیع کالاهای متنوع به نظرات کاربران و مشتریان خود اهمیت زیادی میدهد. حتی مصرفکنندگان نهایی نیز میتوانند از مطالعه تجربههای ثبتشده، اطلاعات مفیدی درباره کیفیت و کارایی کالاها به دست آورند.
به دلایل ذکرشده، نظرات صادقانه، بیطرفانه و حاوی اطلاعات مفید، امتیاز دوبرابر در باشگاه مشتریان دریافت میکنند.
برای مشاهده «بانک هدیه باشگاه مشتریان پخش برادران»، روی لینک زیر کلیک کنید:
برای بالا بردن امتیاز در باشگاه مشتریان، میتوانید در بخش ثبت نظر درباره کالاها شرکت کنید. توجه داشته باشید که اگر در نظرات خود به نکات مفید و کاربردی اشاره کنید که به همکارانتان در انتخاب و خرید بهتر کمک کند، امتیاز نظر شما دو برابر محاسبه خواهد شد.
بهترین شیوه برای افزایش امتیاز، بیان صادقانه نقاط قوت و ضعف کالا است تا سایر مشتریان بتوانند تصمیم آگاهانهتری بگیرند.
برای اینکه نظر شما در مورد کالا برای سایر کاربران مفیدتر و کاربردیتر باشد و امتیاز بیشتری بگیرد، بهتر است به نکات زیر اشاره کنید:
ارائه جزئیات درباره کیفیت کالا
بیان نقاط قوت و ضعف کالا
معرفی بهترین فصل فروش یا مصرف کالا
ارائه پیشنهادات برای ارتقای محصول توسط تولیدکننده
و هرگونه اطلاعات جزئی و کاربردی دیگر که به خریداران یا تولیدکنندگان کمک کند
توجه داشته باشید که نظرات کلی مانند «با کیفیت است»، «بیکیفیت است»، «قیمت مناسب است» یا «قیمت بالاست» تنها در رده عادی امتیازدهی قرار میگیرند. برای کسب امتیاز دوبل لازم است توضیحات دقیق، مفید و کمککننده درباره کالا ارائه دهید.
نظراتی که دارای کلمات یا عبارات غیر اخلاقی باشند و یا شامل محتوای تکراری و کپیشده باشند، در فرآیند اعتبارسنجی سیستم تأیید نشده و حذف میشوند.
برای اطلاع از مجموع امتیازهای کسبشده در باشگاه مشتریان، کافی است با پشتیبان خود تماس بگیرید. پشتیبان شما عدد امتیاز تجمیعشده تا آن لحظه را در اختیارتان قرار خواهد داد.
استفاده از خدمات هدیه باشگاه مشتریان هیچ محدودیتی در تعداد دفعات ندارد. هر زمان که امتیاز شما به حد نصاب لازم برای دریافت هدیه برسد، میتوانید کالاهای هدیه خود را انتخاب کرده و آن را دریافت کنید.