مجموعه پخش برادران فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده و امروز بهعنوان اولین و بزرگترین عمدهفروشی آنلاین اسباببازی و لوازمتحریر در ایران شناخته میشود.
کالاهای اکثر برندهای معتبر در زمینه اسباببازی و لوازمتحریر از طریق پخش برادران عرضه میشوند. علاوه بر آن، این مجموعه افتخار صادرات محصولات به کشورهای همسایه از جمله آذربایجان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، تاجیکستان و عمان را دارد.
واردات مستقیم از چین و امارات، ارائه بهترین قیمتها و تنوع بینظیر کالاها، امکان ثبت سفارش آنلاین در کوتاهترین زمان، و سرعت بینظیر در پردازش و ارسال سفارشها از ویژگیهای برجسته پخش برادران به شمار میآیند.
فرآیند عضویت (افتتاح حساب) در وبسایت پخش برادران بسیار ساده و سریع است و ظرف چند ثانیه عضویت شما انجام خواهدشد.
برای عضویت در وبسایت پخش برادران، کافیست وارد قسمت «ورود اعضا» شوید. با وارد کردن شماره تماس، یک کد چهار رقمی به شماره شما پیامک خواهد شد. به این صورت ثبتنام انجام میشود و به تمامی امکانات سایت دسترسی پیدا میکنید.
توجه داشته باشید، جهت انجام خرید، لازم است پیش از اولین سفارش، آدرس و مشخصات خود را کامل نمایید.
از قسمت «داشبورد من» وارد «پنل کاربری» شوید. در صفحه ای که باز می شود، روی «ویرایش پروفایل» کلیک کنید. در این قسمت شما می توانید اطلاعات پروفایل خود را ویرایش کنید.
برای تغییر تصویر پروفایل، کافیست وارد بخش «داشبورد من» شوید و در صفحه «ویرایش پروفایل»، از قسمت بارگذاری عکس، تصویر جدید خود را بارگذاری کنید. پس از ذخیره تغییرات، تصویر حساب کاربری شما بهروزرسانی خواهد شد.
ارسال نشدن کد ورود پیامکی میتواند به دلایل مختلفی رخ دهد. برخی از رایجترین علتها همراه با راه حل عبارتند از:
شماره همراه اشتباه وارد شده است: ممکن است ارقام جابجا یا ناقص ثبت شده باشند.
راه حل: شماره را به طور کامل پاک کرده و دوباره وارد کنید.
حافظه یا جعبه پیامک شما پر است: در این صورت پیامک جدید دریافت نمیشود.
راه حل: فضای حافظه را بررسی و پیامکهای اضافی را پاک کنید.
ضعف آنتن در محل فعلی: پوشش شبکه ضعیف میتواند مانع دریافت پیامک شود.
راه حل: چند دقیقه محل خود را تغییر دهید تا سیگنال بهتر شود.
اختلال لحظهای در سامانه پیامکی: گاهی مشکل از طرف سرویس پیامک است.
راه حل: اگر در ساعات کاری هستید، با شماره 05133676000 یا 09152676000 تماس بگیرید. در غیر این صورت، از بخش «ارتباط با ما» پیام ارسال کنید تا در اولین ساعت کاری با شما تماس گرفته شود.
سوالات مرتبط با ثبت سفارش
فرآیند ثبت سفارش در وبسایت پخش برادران بسیار ساده است. پس از عضویت، کافی است از میان کالاهای موجود، محصولات دلخواه خود را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید.
سپس روش تسویه حساب خود را انتخاب نمایید:
روش نقدی: در صفحه سبد خرید میتوانید شماره حساب ویژه همان سفارش را مشاهده کنید. همچنین امکان دریافت شماره حساب از طریق تماس با پشتیبان وجود دارد.
روش چکی: در صورت انتخاب خرید چکی، لازم است موضوع را به پشتیبان اطلاع دهید تا راهنماییهای لازم در اختیار شما قرار گیرد.
پس از نهاییسازی سفارش، فرآیند جمعآوری، بستهبندی و ارسال کالا انجام خواهد شد.
بله. قیمت کالا ها در سایت به روز هستند. اما در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی احتمال دارد قیمت ها به روز نباشند. به همین علت توصیه می کنیم همواره سایت را مبنای استعلام قیمت قرار دهید.
قیمت تمامی محصولات پخش برادران در جداول قیمت کالاها بهصورت شفاف درج شده است. در این جداول، قیمت کالاها به دو حالت نقدی و چکی نمایش داده میشوند. (همچنین قیمت کارتنی و کمتر از کارتن نیز تفکیک شدهاند.)
بله، شما میتوانید بهصورت حضوری خرید کنید. اما میبایست پیش از حضور در انبار، هماهنگیهای لازم جهت زمانبندی را با پشتیبانتان انجام داده باشید. در غیر این صورت ممکن است به دلیل شرایط خاص (شلوغی، ترافیک در انبار و...) امکان پذیرش شما وجود نداشته باشد.
در خرید حضوری این امکان وجود دارد که کالاها را همانجا مشاهده کرده، انتخاب و نهایی کنید. سپس کالا در پروسه جمع آوری و صف ارسال قرار خواهدگرفت.
شماره حساب بانکی، در صفحه «سبد خرید» و همچنین صفحه «داشبورد من» در دسترس شما قرار دارد.
پس از انجام واریز، میتوانید تصویر فیش واریزی را از طریق گزینه «ارسال فیش واریزی» در صفحه «داشبورد من» بارگذاری نمایید.
سپس پشتیبان خرید را تأیید کرده و سفارش شما وارد مراحل جمعآوری، بستهبندی و ارسال خواهد شد.
حداقل مبلغ برای ثبت سفارش در سایت پخش برادران در حال حاضر 5 میلیون تومان است. با این حال، شما ملزم به خرید کارتنی نیستید. میتوانید از کالاهای مختلف، حتی با تعداد کمتر از کارتن، انتخاب کرده و در سبد خرید خود قرار دهید. در نهایت، زمانی که مجموع سفارش شما به 5 میلیون تومان برسد، امکان ثبت و تکمیل سفارش وجود خواهد داشت.
برای خرید چکی از پخش برادران لازم است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
ارسال تصویر چک: ابتدا تصویر واضح و خوانای چک خود را برای ما ارسال کنید.
اعتبارسنجی چک: سیستم اعتبارسنجی با بررسی گردش حساب، تمکن مالی، سوابق خرید شما در پخش برادران، اعتبارتان در بازار و تحقیقات میدانی، سقف اعتباری مشخصی برای شما تعیین میکند.
ثبت سفارش: با توجه به میزان اعتباری که برایتان در نظر گرفته میشود، میتوانید سفارش خود را ثبت کرده و نحوه تسویه حساب را انتخاب کنید.
ارسال اصل چک: پس از نهایی شدن فاکتور، مبلغ را روی چک درج کرده و اصل چک را از طریق پست برای ما ارسال نمایید.
تایید و ارسال سفارش: پس از دریافت و ثبت چک توسط پخش برادران، سفارش شما ارسال خواهد شد.
محدودیت حداقل یا حداکثر خرید برای برخی کالا ها در پخش برادران به دلایل زیر اعمال میشود:
1. محدودیت حداقل خرید
بستهبندی تولیدکننده: بسیاری از کالاها توسط تولیدکننده در بستهبندیهای چندتایی عرضه میشوند. در نتیجه فروش کمتر از تعداد بستهبندی باعث باز شدن و آسیب به بسته اصلی میشود.
حفظ سلامت کالا: برخی محصولات مانند ماسکهای صورت یا اقلام حساس، در صورت ارسال به صورت تکی یا تعداد کم، بیشتر در معرض آسیب قرار میگیرند.
2. محدودیت حداکثر خرید
توزیع عادلانه: محدودیت خرید حداکثری روی کمتر از یک درصد از کالاهای پخش برادران اعمال میشود. این کار بر اساس میانگین نیاز فروشگاههای خردهفروشی تعیین شده تا سفارش تعداد بیشتری از مشتریان تامین شود.
الزامات تولیدکننده: برخی کارخانهها خودشان برای برخی محصولات محدودیت خرید تعیین میکنند و پخش برادران نیز به تبع این کار را انجام میدهد.
بله همه روزه ارسال بار به تمامی شهرهای کشور صورت می گیرد و هیچ محدودیتی برای موقعیت مکانی شما وجود ندارد. ارسال به جزایز سه گانه (کیش، قشم و ابوموسی) نیز بدون مشکل انجام می شود.
بله، در پخش برادران شما میتوانید محصولات را با تعداد کمتر از کارتن نیز خریداری کنید. تنها شرط موجود در حال حاضر، رعایت حداقل مبلغ خرید (5 میلیون تومان) برای ثبت سفارش است.
پخش اسباب بازی و لوازم التحریر برادران به پاس همراهی شما مشتریان محترم، یک طرح ویژه برای شما راهاندازی کرده است تا خریدهایتان سود بیشتری برایتان داشته باشد. در این طرح، بخشی از مبلغ هر فاکتور خرید به شما برگشت داده میشود که میتوانید در خریدهای بعدی از آن استفاده کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر، به لینک زیر مراجعه کنید:
سوالات مرتبط با تسویه حساب (نقدی و چکی)
روشهای تسویه در پخش برادران به سه شکل امکانپذیر است:
نقدی
چک یکماهه
چک دوماهه
استفاده از تسویه چکی منوط به داشتن اعتبار حساب است. اعتبار حساب بر اساس سوابق خرید شما در سیستم ثبت و فعال میشود.
برای مشتریانی که مایلاند خرید اول خود از پخش برادران را به صورت چکی انجام دهند، پس از هماهنگی و بررسی سوابق همکاری از طریق سایر مراکز پخش، در صورت مثبت بودن نتیجه، امکان خرید چکی از همان ابتدا فراهم خواهد بود.
فرایند اعتبارسنجی مشتریان در پخش برادران مطابق با روال مرسوم در بازار و با دقت کامل انجام میشود. در این فرآیند، عوامل زیر مورد بررسی قرار میگیرند:
گردش حساب بانکی مشتری
تمکن مالی و توان پرداخت
سابقه خریدهای قبلی از پخش برادران
تحقیقات میدانی و بررسیهای بازار
اعتبار و خوشنامی مشتری در صنف
بر اساس مجموع این موارد، مبلغ مشخصی به عنوان سقف اعتبار خرید برای مشتری تعیین میشود.
بله همه روزه ارسال بار به تمامی شهرهای کشور صورت می گیرد و هیچ محدودیتی برای موقعیت مکانی شما وجود ندارد. ارسال به جزایز سه گانه (کیش، قشم و ابوموسی) نیز بدون مشکل انجام می شود.
پس از بررسی اعتبار و تأیید دریافت چک از سوی پخش برادران، لازم است ابتدا تصویر چک را در پنل کاربری خود بارگذاری کنید. هنگام بارگذاری، حتماً قوانین و نکات ذکرشده در بخش مربوط به ثبت چک را با دقت مطالعه و رعایت نمایید.
پس از ثبت تصویر، میتوانید اصل چک را از طریق پست یا هر روش معتبر دیگر برای پخش برادران ارسال کنید.
سوالات مرتبط با نحوه ارسال و دریافت بار
در پخش برادران، امکان ارسال از طریق باربری، پست، تیپاکس، ترمینال (اتوبوس) یا هر روش دلخواه دیگر به انتخاب مشتری وجود دارد. همچنین مشتری میتواند باربری موردنظر خود را انتخاب کند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
پس از انتخاب و اعلام باربری مورد نظر، سفارش شما به صورت کاملاً رایگان و بدون دریافت هیچ هزینهای به باربری تحویل داده میشود. (درنتیجه پخش برادران هیچ کرایهای برای حمل درونشهری بار دریافت نمیکند و این یکی از مزیتهای قابل توجه پخش برادران نسبت به سایر پخشها است.)
پس از تحویل سفارش، اطلاعات بارنامه برای شما ارسال خواهد شد و از آن پس میتوانید بار خود را مستقیماً از طریق باربری پیگیری کنید.
ما هیچ محدودیتی برای روش ارسال بار نداریم و شما میتوانید هر روش دلخواه خود را انتخاب کنید. روشهای مختلف ارسال شامل:
باربری (هر باربری که خودتان انتخاب کنید)، پست، تیپاکس، دکاپست و سایر روشهای مرسوم است.
در موارد زیر به هیچ عنوان نباید بار خود را از باربری تحویل بگیرید:
مغایرت در تعداد: اگر تعداد کارتنهای تحویلی با تعداد ذکر شده در بارنامه مطابقت نداشته باشد، از تحویل گرفتن بار خودداری کنید تا باربری کل سفارش را تحویل دهد.
کارتنهای پاره یا باز شده: در صورتی که بستهبندیها آسیبدیده یا باز باشند، باید همانجا محتویات بار را با فاکتور بررسی کنید. در صورت وجود هرگونه مغایرت، بار را تحویل نگیرید.
آسیبدیدگی یا خیسی کارتنها: اگر کارتنها ضربدیده یا خیس باشند، احتمال آسیب به کالاها وجود دارد. در چنین شرایطی نیز نباید بار را تحویل بگیرید.
بله، پخش برادران به تمامی شهرهایی که باربری، پست یا تیپاکس در آن فعال باشد ارسال بار انجام میدهد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. اگر در روستا یا شهری هستید که باربری، پست یا تیپاکس در آن فعال نیست، میتوانید نزدیکترین شهر تحت پوشش این سرویسها را انتخاب کنید تا سفارش شما به آنجا ارسال شود.
بارنامه (رسید تحویل سفارش)، به چند روش در اختیار شما قرار میگیرد:
ارسال پیامکی: به صورت پیشفرض لینک بارنامه پس از ثبت سفارش از طریق پیامک برای شما ارسال میشود.
داشبورد کاربری: تصویر بارنامه در حساب کاربری شما بارگذاری شده و هر زمان میتوانید آن را مشاهده و دانلود کنید.
پشتیبانی: در صورت عدم دسترسی به بارنامه، کافیست با پشتیبان اختصاصی خود تماس بگیرید تا نسخه بارنامه برایتان ارسال شود.
بله، ارسال بار به جزایر کیش و قشم بدون هیچ مشکلی انجام میشود و شما میتوانید سفارش خود را از هر نقطه کشور، حتی جزایر، ثبت نمایید.
پخش برادران هزینه حمل و نقل بار تا باربری را بر عهده دارد. اما محاسبه هزینههای ارسال از باربری انتخابی شما تا شهر مقصد، بر عهده باربری انتخابی است و پخش برادران در این رابطه ذینفع نیست.
تلاش ما بر این است که بستهبندی کالاها به گونهای انجام شود که مشتریان عزیز، حتیالمقدور، کمترین هزینه باربری را متحمل شوند.
پس از تحویل بار به باربری (پست، تیپاکس)، پخش برادران بارنامه (رسیدتحویل) را از طریق پیامک برای شما ارسال میکند. همچنین تصویر بارنامه در داشبورد کاربری شما بارگذاری میشود و شما میتوانید لحظه به لحظه بار خود را رهگیری کنید.
سوالات مرتبط با نحوه استفاده از سایت
در بالای سایت پخش برادران یک نوار جستجو قرار دارد که میتوانید نام کالا، برند خاص، هشتگ یا گروه کالایی موردنظر خود را در آن جستجو کنید. همچنین امکان دسترسی مستقیم به گروهها و زیرگروههای مختلف از طریق صفحه اصلی وجود دارد.
برای مشاهده کالاهایی که بهتازگی موجود شدهاند، میتوانید وارد بخش کالاهای شارژ شده جدید شوید. در صفحه هر کالا نیز لیستی از هشتگها نمایش داده میشود که شما را به کالاهای مشابه و همخانواده همان محصول هدایت میکند.
برای مشاهده کالاهای تازه شارژ شده، کافی است به صفحه آغازین سایت مراجعه کرده و وارد بخش کالاهای شارژ شده جدید شوید. در این بخش میتوانید تمامی کالاهای مجدداً شارژ شده را به صورت یکجا مشاهده و بررسی کنید.
برای مشاهده تمام کالاهای یک برند مشخص، کافی است نام برند مورد نظر را در نوار جستجوی سایت وارد کنید. سپس از بین گزینههای پیشنهادی، روی «کلیه کالاها در برند (نام برند)» کلیک کنید تا تمامی محصولات آن برند به صورت یکجا نمایش داده شوند.
بله، در سبد خرید یک جدول با عنوان جمع فاکتور شما بر اساس روش تسویه وجود دارد. در این جدول میتوانید:
روش تسویه مورد نظر خود را انتخاب و جمع فاکتور خود را بر اساس روش تسویه انتخابی مشاهده و بهروزرسانی کنید
سوالات مرتبط با تولیدکنندگان و تامین کنندگان
برای آغاز همکاری با پخش برادران، میبایست در ابتدا تصویر محصولات تولیدی خود را برای ما ارسال نمایید. توجه داشته باشید که پخش برادران تنها با تولیدکنندگان واقعی (دستاول) وارد مذاکره میشود و درخواستهای واسطهها یا فروشندگان دستدوم بررسی نخواهد شد.
پس از ارسال اطلاعات، درخواست شما توسط کارشناسان ما با دقت بررسی میشود. در صورت تأیید، شرایط و مزایای همکاری در فروش از طریق قرارداد رسمی به اطلاع تولیدکننده خواهد رسید.
لینک صفحه ثبت درخواست همکاری در فروش توسط تولیدکنندگان:
اگر تولیدکننده هستید و قصد معرفی محصول خود را دارید، کافی است شرح و اطلاعات محصول خود را از طریق صفحه (من یک تولیدکننده هستم) برای ما ارسال نمایید. اطلاعات ارسالی شما به صورت تخصصی توسط واحد خرید و تامین کالا در پخش برادران، بررسی شده و در صورت تایید اطلاعات، در قالب قراردادی به اطلاع شما خواهد رسید. در ادامه آدرس مستقیم صفحه من یک تولید کننده هستم آمده است.
جهت ثبت درخواست همکاری در فروش لطفا مطالب و شرایط زیر را مطالعه نمایید :
1. لطفا فرم ثبت درخواست همکاری را که در لینک زیر است، به دقت و با حوصله تکمیل نمایید.
2. اجناس دارای شکستگی و یا دارای ایراد غیرمتعارف مرجوع خواهند شد.
3.شما می توانید 5 تصویر از تولیدات خود (در قالب فایل jpg و یا png) برای ما ارسال نمایید و در صورت نیاز به ارسال تعداد تصویر بیشتر می توانید درخواست جدیدی ثبت نموده و یا تصاویر خود را به صورت یک فایل فشرده (zip و یا rar و یا pdf) ذخیره کرده و ارسال نمایید.
4. پخش برادران تنها با تولیدکنندگان واقعی (دست اول) وارد مذاکره خواهد شد و درخواست های واسطه ها(دست دوم ها) بررسی نخواهد شد لذا تنها اگر یک تولیدکننده هستید این فرم را تکمیل نمایید.
5. درخواست شما در اولین فرصت توسط همکاران ما در پخش برادران به دقت بررسی شده و پس از بررسی کامل، با شما تماس گرفته خواهد شد تا نسبت به عقد قرارداد همکاری، اقدام نمایید.
6. پخش برادران مزایا و شرایط بسیار ویژه ای را برای بازاریابی و فروش محصولات تولیدکنندگان فراهم نموده است لذا از تولیدکنندگان گرامی انتظار می رود بیشترین همکاری را با پخش اسباب بازی برادران داشته باشند.
7. کلیه شرایط و مزایای همکاری در فروش در پخش برادران ، پس از بررسی درخواست تولیدکننده ، در صورت تایید اطلاعات ، در قالب قراردادی به اطلاع تولیدکننده خواهد رسید.
سوالات مرتبط با صادرات و واردات
مجموعه پخش برادران بهصورت مستقیم از کشورهای چین و امارات انواع اسباببازی و لوازمالتحریر را وارد میکند. این واردات بهمنظور تأمین نیاز بازار داخلی انجام میشود، تا محصولات متنوع و باکیفیتی در اختیار مشتریان قرار گیرد.
همچنین ما با افتخار اعلام میکنیم که مجموعه پخش برادران طی سالهای گذشته به دفعات متعدد، محصولات ایرانی را به کشورهای عراق، عمان، آذربایجان، ترکمنستان، افغانستان و تاجیکستان صادر کرده است. این اقدام، نهتنها گامی مهم در مسیر توسعه کسبوکار ما و تولیدکنندگان ایرانی است، بلکه نقشی مؤثر در رشد اقتصادی کشور و معرفی توانمندیهای تولید داخلی ایفا میکند.
صادرات محصولات ایرانی، به معنای ورود ارز به کشور، ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ارتقای جایگاه ایران در بازارهای منطقهای است. ما باور داریم که هر کالای ایرانی صادرشده، سفیری از فرهنگ، کیفیت و خلاقیت ملت ماست.
سوالات مرتبط با نحوه همکاری با پخش برادران
همکاری با پخش برادران برای همه امکانپذیر است، بدون محدودیت جغرافیایی، سنی یا تحصیلی. نیازی به حضور فیزیکی در دفتر نیست و شما میتوانید از هر نقطه ایران با شبکه گسترده نیروهای پخش برادران فعالیت کنید. این فرصت به شما اجازه میدهد بهراحتی درآمد کسب کنید و بخشی از تیم پخش برادران باشید.
پخش برادران همواره از همکاری با متخصصین حوزه تولید محتوای ویدئویی و طراحی گرافیک استقبال میکند. فرآیند همکاری ساده است: کافیست ویدئوهایی از محصولات پخش برادران مطابق استانداردهای مشخص شده تهیه و برای ما ارسال کنید.
اگر شما فروشنده اسباببازی یا لوازم تحریر هستید و کالاهای پخش برادران را در فروشگاهتان دارید، میتوانید از این محصولات فیلم بگیرید. حتی اگر مشتری ما نیستید و صرفاً مصرفکننده محصول هستید، میتوانید ویدئو تهیه کنید. همچنین، علاقهمندان ساکن مشهد میتوانند برای ضبط ویدئو به دفتر پخش برادران مراجعه کنند.
علاقهمندان به همکاری در زمینه تولید محتوا و طراحی گرافیک میتوانند درخواست خود را از طریق صفحه «ارتباط با ما» ارسال کنند تا پس از بررسی، مراحل جذب و همکاری آغاز شود.
اگر دارای تخصص ویژهای هستید یا ایده و پیشنهاد همکاری خاصی برای توسعه فعالیتهای پخش برادران دارید، میتوانید پیشنهاد خود را از طریق صفحه «ارتباط با ما» ارسال کنید. کارشناسان ما پس از بررسی، در صورت نیاز برای ادامه همکاری با شما تماس خواهند گرفت.
لینک صفحه ارتباط با ما:
سوالات مرتبط با شبکه های اجتماعی و تولید محتوا
شما میتوانید پخش برادران را در شبکههای اجتماعی مختلف به آدرس های زیر دنبال کنید:
پخش برادران برای تمام کالاها، حتی محصولات خارجی، ضمانت صددرصدی خرابی و شکستگی در نظر گرفته است. کافیست پس از تحویل سفارش، کالاها را بررسی کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی یا شکستگی، موضوع را به پشتیبانی اطلاع دهید.
خرابیها و شکستگیهای ظاهری که در بررسی اولیه قابل تشخیص هستند، بین 3 تا 7 روز پس از تحویل بار قابل اعلام میباشند.
اما برخی ایرادها که ممکن است در نگاه اول مشخص نباشند؛ مانند نشتی قمقمه یا مشکل در باتری، تا مدت یک ماه پس از تحویل سفارش قابل اعلام بوده و توسط پخش برادران پذیرفته میشود.
ضمانت پخش برادران شامل هرگونه خرابی یا شکستگی کالاها است. شرایط ضمانت به صورت زیر میباشد:
خرابیهای ظاهری: تا یک هفته پس از دریافت بار قابل پیگیری هستند.
خرابیهای پنهان یا خرابیهایی پس از استفاده مشخص میشوند: حداکثر تا یک ماه پس از دریافت بار امکان پیگیری دارند.
آسیب در مسیر حملونقل: اگر کارتن بستهبندی در هنگام تحویل ضربدیده یا خراب باشد، این موضوع نشاندهنده آسیب در مسیر است و مسئولیت آن به عهده باربری خواهد بود. در چنین شرایطی، لازم است از تحویل گرفتن بار از باربری خودداری کنید.
تمامی کالاها، چه ایرانی و چه خارجی، تحت پوشش خدمات ضمانت پخش برادران قرار میگیرند. بنابراین شما میتوانید با اطمینان خاطر، خرید خود را انجام دهید و در صورت وجود هرگونه خرابی یا شکستگی، از خدمات ضمانت بهرهمند شوید.
برای اعلام و پیگیری خرابی یا شکستگی کالا و استفاده از خدمات ضمانت پخش برادران، کافی است از طریق تماس با پشتیبان خود اقدام کنید. پشتیبان شما مشکل را ثبت کرده و مراحل لازم برای پیگیری و رفع آن انجام خواهد شد.
سوالات مرتبط با باشگاه مشتریان پخش برادران
با ثبت دیدگاه در سایت پخش براردان و بهاشتراکگذاری تجربههای خود درباره کالاها، میتوانید در باشگاه مشتریان پخش برادران امتیاز دریافت کنید. این امتیازها پس از رسیدن به حد نصاب، قابل تبدیل به هدیه هستند و شما میتوانید جایزه دلخواهتان را از «بانک هدیه پخش برادران» انتخاب نمایید.
پخش برادران دیدگاههای مشتریان درمورد کالاها را بسیار ارزشمند میداند. چرا که نظرات کاربران علاوه بر کمک به سایر خریداران در انتخاب کالا، برای تولیدکنندگان جهت ارتقای کیفیت محصولات نیز کاربرد دارد. همچنین مجموعه پخش برادران در انتخاب و توزیع کالاهای متنوع به نظرات کاربران و مشتریان خود اهمیت زیادی میدهد. حتی مصرفکنندگان نهایی نیز میتوانند از مطالعه تجربههای ثبتشده، اطلاعات مفیدی درباره کیفیت و کارایی کالاها به دست آورند.
به دلایل ذکرشده، نظرات صادقانه، بیطرفانه و حاوی اطلاعات مفید، امتیاز دوبرابر در باشگاه مشتریان دریافت میکنند.
برای مشاهده «بانک هدیه باشگاه مشتریان پخش برادران»، روی لینک زیر کلیک کنید:
برای بالا بردن امتیاز در باشگاه مشتریان، میتوانید در بخش ثبت نظر درباره کالاها شرکت کنید. توجه داشته باشید که اگر در نظرات خود به نکات مفید و کاربردی اشاره کنید که به همکارانتان در انتخاب و خرید بهتر کمک کند، امتیاز نظر شما دو برابر محاسبه خواهد شد.
بهترین شیوه برای افزایش امتیاز، بیان صادقانه نقاط قوت و ضعف کالا است تا سایر مشتریان بتوانند تصمیم آگاهانهتری بگیرند.
خیر، میزان مثبت بودن نظر شما هیچ تأثیری در کسب امتیاز ندارد. تنها معیار ارزشمندی دیدگاهها برای مجموعهی پخش برادران، کارشناسی بودن و واقعبینی آنهاست. نظراتی که بیطرفانه و صادقانه نوشته شوند، نشاندهندهی کیفیت واقعی کالاها از نگاه خریداران هستند. هدف ما ارائهی اطلاعات دقیق و واقعی برای کمک به تصمیمگیری بهتر سایر کاربران است.
برای اینکه نظر شما در مورد کالا برای سایر کاربران مفیدتر و کاربردیتر باشد و امتیاز بیشتری بگیرد، بهتر است به نکات زیر اشاره کنید:
ارائه جزئیات درباره کیفیت کالا
بیان نقاط قوت و ضعف کالا
معرفی بهترین فصل فروش یا مصرف کالا
ارائه پیشنهادات برای ارتقای محصول توسط تولیدکننده
و هرگونه اطلاعات جزئی و کاربردی دیگر که به خریداران یا تولیدکنندگان کمک کند
توجه داشته باشید که نظرات کلی مانند «با کیفیت است»، «بیکیفیت است»، «قیمت مناسب است» یا «قیمت بالاست» تنها در رده عادی امتیازدهی قرار میگیرند. برای کسب امتیاز دوبل لازم است توضیحات دقیق، مفید و کمککننده درباره کالا ارائه دهید. همچنین دقت کنید که مثبت بودن نظر شما هیچ تاثیری در امتیازدهی توسط پخش برادران ندارد، بلکه آنچه ارزشمند است، صادقانه و واقعی بودن دیدگاه شماست.
نظراتی که دارای کلمات یا عبارات غیر اخلاقی باشند و یا شامل محتوای تکراری و کپیشده باشند، در فرآیند اعتبارسنجی سیستم تأیید نشده و حذف میشوند.
برای اطلاع از مجموع امتیازهای کسبشده در باشگاه مشتریان، کافی است با پشتیبان خود تماس بگیرید. پشتیبان شما عدد امتیاز تجمیعشده تا آن لحظه را در اختیارتان قرار خواهد داد.
استفاده از خدمات هدیه باشگاه مشتریان هیچ محدودیتی در تعداد دفعات ندارد. هر زمان که امتیاز شما به حد نصاب لازم برای دریافت هدیه برسد، میتوانید کالاهای هدیه خود را انتخاب کرده و آن را دریافت کنید.