معرفی برادران

۵,۷۲۸

نحوه ارسال بار

۵,۸۲۹

جشنواره کیش

۵,۷۷۶

مسئولیت اجتماعی

۲,۳۴۳

خرید عمده اسباب بازی و لوازم التحریر

سیدعلی - گرگان - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۶/۰۴ - ۱۸:۰۹

طبق تجربه ی شخصی، ضمانت خرابی و یا کسری کالا اصلی ترین نقطه قوت پخش برادران است که باعث می شود با خیال راحت خرید کنید. و پس از آن، می شود به گستردگی کالا ها و قیمت های رقابتی محصولات علی الخصوص در زمینه اسباب بازی اشاره کرد. بالاترین تبلیغ یک فروشگاه این است که مشتری تصمیم بگیرد مجدد از آنجا خرید کند.

سعید - بجنورد - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۵/۱۲ - ۱۲:۵۹

به‌عنوان کسی که بیش از دو ساله با شرکت پخش برادران همکاری دارم، با اطمینان می‌تونم بگم این مجموعه یکی از بهترین‌ شرکت‌های پخش در حوزه‌ی اسباب‌بازی، تحریر و عروسک هست. در طول این مدت، همیشه از عملکرد حرفه‌ای‌شون در پشتیبانی مشتریان، ارسال سریع سفارش‌ها و ارائه‌ی محصولات با تضمین قیمت و کیفیت رضایت کامل داشتم. مهم‌تر از همه، به‌روز بودن کالاهای عرضه‌شده‌شون باعث شده همیشه بتونم محصولات جدید و مورد نیاز مشتری‌هام رو بدون دغدغه تهیه کنم. تقریبا ۱۰۰ درصد اجناس مغازه‌م از طریق پخش برادران تأمین می‌شه و با توجه به تنوع و کیفیت بالا، عملاً نیازی به خرید از جاهای دیگه ندارم. همکاری نزدیکشون با برندهای معتبر تولیدکننده اسباب‌بازی، لوازم‌تحریر و عروسک هم یکی از نقاط قوت مهم این مجموعه‌ست که باعث شده با خیال راحت بتونم فروشگاه‌م رو مدیریت کنم. از تیم حرفه‌ای و دلسوز پخش برادران خصوصا خانم ابراهیمیان بابت این همراهی صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم همکاری‌مون همچنان ادامه‌دار و پربار باشه.

حسن - بیرجند - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۹

من ۱ سال شده از پخش برادران خرید میکنم فقط خرید اول کمی سخت بود به بعدش عالی هستن ففط از بد حسابی خیلی بدشون میاد چون هم پشتیبان خراب میشه و هم حسابداری ممنونم از خانم دریایی و پشتیبان عالیش به تمام دوستان هم پخش برادران را توصیه میکنم

رضا - اسفراین - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۸

سلام من به مدت ۵ ساله با سایت برادران آشنا شدم و کار میکنم و عکس های که از کارها میزارن خیلی دقیق وچه از لحاض اندازه و رنگ خیلی دقیق کار میکنن و برای تمام کارها تضمین صد درصدی خرابی رو دارن و خوبی که داره پشتیبانان خوب و باشخصیت داره در بسته بندی در جه یک میباشن چون از جاهای دیگه هم در موغ نداشتن کار خرید زدم که فقط خواستن کارها شو رو رد کنن و هیچ گونه مسئولیتی ندارن در کل از سایت برادران ممنونم پیشنهاد میدم از این سایت دیدن وخرید نمایید

علی - ارومیه - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۵

سلام و عرض ادب جا داره از همین جا از پخش برادران بابت این سایت که طراحی کردن و برای اولین بار در کشور تونستن خرید راحت و غیرحضوری را به مشتریان از سراسر کشور ارائه بدن تشکر کنم. همچنین از زحمات پشتیبان قبلی سرکار خانم اسدی هم تشکر کنم و از پشتیبان جدید سرکار خانم محمدپور هم تشکر کنم که همیشه راهنمای خوبی هستن

حسین - زرآباد سیستان و بلوچستان - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۹

درود بر مجموعه پخش برادران واقعا عالی هستین. پشتیبانی بی نظیر و تنوع کالا و پیگیری تا آخرین لحظه ک بار ب دستمون میرسه از نکات برجسته پخش براداران میباشد. درود ب خانم آشنا ک همیشه پیگیر هستن و بهترین هستن در مجموعه برادران. کالا همیشه سالم و با بسته بندی مناسب ب دستمون رسیده. تا الان راضی بودم و ان شاالله با همکاری باهم ادامه بدیم

ابوبکر - خاش - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۲

باسلام و خسته نباشید من تقریبا ۶ ماه میشه با این سایت با اصالت آشنا شدم و کار میکنم برای تمامی کارهایشان تضمین خرابی و برگشت وجود داره خوبی که این پخش برادران دارند پشتیبانی خیلی قوی و با شخصیتی دارند به نظر من هر استانی که خرید می‌کنه یک پشتیبانی پیگیر کاراش میشه ازمشاوره خرید تا بسته بندی و ارسال ممنونم از پخش برادران و پشتیبانی شماره ۱۱۲ خانم محمدی پور عزیز خیلی زحمت کشیدن کارای چکی و نقدی برامون فراهم کردند بسته بندی شیک و عالی تنها جایی که کرایه تو شهری تا باربری رایگان تحویل میدن پخش اسباب بازی برادران هست من خودم قبلاً تهران خرید میکردم هر مرحله خرید میکردم ۵۰۰ تومان فقط کرایه تو شهری ازم می‌گرفتن نسبت قیمت و کیفیت و خرابی جنس ثابت شده هست توصیه ما فروشگاه دارن به همکاران عزیز از شهر های دیگه خرید هاتون از پخش برادران انجام دهید ضرر نمی کنید.

قاسمعلی - جاجرم - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۷

با سلام. چندین ساله از پخش برادارن خرید می کنم، می تونم بگم تو کالاهای ایرانی تکمیل ترین فروشگاه هستن و همه چه عالیه. پشتیبانی ، بسته بندی ، اخلاق، ریال، مشتری مداری و ... عالی. با یکبار خرید حتما مشتری دائمیشون میشید. از مدیریت خواهش میکنم لاین بازی های فکری رو تکمیل تر کنن. تنوع فکری ها کمی پایین هست

سمیه - ساری - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۱۲/۰۵ - ۰۵:۳۷

سلام، تقریبا ۴ سال دارم خرید انجام میدم خیلی راضی هستم از وقتی از سایت برادران خرید میکنم از هیچ سایت دیگه یی نمیتونم خرید کنم. از برخورد پرسنل و مابقی خدمات این مجموعه رضایت کامل دارم ممنون از شما خدا قوت

عبدالواحد - سراوان - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۱

بسیار عالی قیمت ها نسبت به سایت دیگر پایین تر ولی نسبت به فروش در بازار کمی بالاتر هست. ولی حالت کلی بسیار مشتری مدار هستند و خیلی زود ارسال می کنند.

فریبا - ایذه - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۰۸/۲۶ - ۰۹:۱۰

سلام وقت بخیر الان دو ساله که با پخش برادران آشنا شدم لوازم تحریر و اسباب بازی میگیرم... واقعا پرسنل خوب ووقت شناسی داره چیدمان بار عالی، پیگیری باربری، جاداره تشکر کنم از خانم ابراهیمی عزیز که واقعا باصبر و حوصله..... کل کارای فاکتور من رو انجام میده و پیگیری های بعد از رسیدن بار... که خرابی نداشته باشن رو انجام میده.... واقعا پخش برادران یه تیم حرفه ای و کاربلد داره.....خیلی خیلی خوشحالم با پخش برادران اشنا شدم خیلی. راحت میتونم کل خریدم رو انجام بدم.....

حسین - بندر عباس - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۱۲

باسلام خسته نباشید خدا قوت به خانم آشنا و خانم اسدی بزرگوار واقعند بهترین گزینه در برادران هستند و جوابگو مشتری هاشون هستند این پخش برادران بهترین گزینه در ایران می باشد قیمت های عالی می باشد تا الان ما راضی بودیم ممنون از اینکه واقعن چنین مدیری داره ممنون تشکر مدیریت مجموعه دی تودی شهر بندرعباس هستیم

محمدشریف - سراوان - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۴

با سلام و عرض ادب من تقریباً یک سال میشه از پخش برادران خرید میکنم و نسبت به جاهای دیگر کیفیت و قیمت بهتره و تشکر میکنم از پشتیبانی خانم اکبری من که راضی هستم از هرنظر

ابراهیم - بندر کنگان - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۸/۲۸ - ۲۰:۰۹

سلام و درود خدمت مدیریت محترم پخش برادران ارادت ویژه دارم خدمتتون یکی از پرسنل مجموعه بنام خانم انصاری که برای خریدمون با ایشون در تماس هستیم به دلیل تعهدی که به کارشون داره و پیگیری‌های ایشون از مرحله خرید تا....واقعا باید مورد تشویق مدیریت قرار بگیره چند مدت هست خواستم اطلاع بدم خدمتتون (توی مجموعه های پخش اسباب بازی و نوشت افزار که من خرید میکنم از شیراز گرفته تا اصفهان و تهرون انصافا پر انرژی تر و متعهدتر من ندیدم ...) انشالله سلامت باشید

حسن - قوچان - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۲

سلام وقت بخیر عرض خدا قوت خدمت تمامی دوستان و همکاران عزیز بنده اولین خرید رو داشتم ولی لذت بردم از خدمات دهی و نوع برخورد پرسنل پخش برادران بر عکس بازار که بعضی از کسبه فقط به فکر درست کردن مشتری هستند ممنون وسپاس گذار از مدیریت پخش برادران

هاجر - میناب - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۸/۱۳ - ۲۲:۲۱

پخش برادران بسیار محصولات خوبی دارند و به زود و به موقع میرسه

مریم - ساوه - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۶/۲۲ - ۰۱:۲۱

با سلام و احترام وادب و خدا قوت خدمت تمامی عوامل پخش برادران با اینکه تازه با این مجموعه آشنا شدم ولی واقعاا رضایت قلبی دارم مخصوصا از پیگیری و پاسخ سریع و به موقع پشتیبان عزیز خانم دریایی . در مورد اسباب بازی واقعا رضایت بالایی دارم اما در مورد لوازم التحریر بعضاً هست وسیله هایی که کیفیت خوبی ندارن و قیمت بالاتر از مجموعه های دیگر . در نهایت آرزوی سلامتی و طول عمر از خداوند برای تمامی عزیزان پخش برادران از درگاه خداوند خواستارم . موفق و موید باشید.

مهدی - بیرجند - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۶

با سلام خدمت تمامی همکاران گرامی در کشور همواره پخش برداران یکی از بروز ترین و منصف ترین پخش ها در سطح خراسان بزرگ و کشور بوده و همیشه جوانب حق رو رعایت میکنند و از همه لحاظ اوکی هست هم تحریر و هم اسباب بازی و در قسمت فروش از نیروهای مجرب و کار بلد استفاده میکند (که من جا دارد اینجا از پشتیبان خودم خانم دریایی که واقعاً انسانی صبور و دلسوز می‌باشند تشکر ویژه کنم و قدر دان ایشان هستم) و از نمونه بسته بندی های محکم و ارسال به باربری واقعاً عالی و مرتب عمل می‌کنه و همین که اجناس معیوب رو بدون مقلطه قبول دار می‌شوند و برگشت میخوره واقعا عالی و نامبر وان ایران و خراسان میباشد و در آخر فقط اگر اگر چند نکته تغییر کنه به نظرم فروش این پخش شاید چند برابر افزایش یابد اول اینکه الان به خاطر گرانی ها اکثر همکاران بیشتر سعی براین دارند که در هر بار خرید جنس خود را جور کنند لذا اجناسی که مثلاً مثل بسته بندی موبایل ها یا ماشین فلزی یا خیلی دیگر از اجناس که در سایت تعداد ۱۲ تایی می‌خوره رو حداقل به نصف یعنی ۴ یا ۶ تایی تبدیل کنند تا من نوعی که ۱۲ تا برام خیلی در میاد هم بتونم تعداد کمتر سفارش بدهم دوم اینکه مدیریت به پشتیبان ها اجازه بدهد تا با همکاران قدیمی و کسانی که هر ماه از این پخش خرید دارند با کسی که سالی یک بار خرید میکند از لحاظ چکی بیشتر راه بیاند و از کلمه راس چک فاکتور گرفته شود. سوم اینکه یک گزینه در منو اصلی سایت به عنوان شارژ شده های امروز اضافه کنند که مختص اجناس همون روز باشد بهتر می‌باشد. با تشکر از همه عوامل پخش برادران موفق و موید باشید یا علی مدد 🌹

مصلح - جوانرود - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۶

با سلام من چندین ساله دارم با پخش برادران کار میکنم و به جرات میتونم بگم بهترین فروشگاه و عمده فروشی که باهاشون کار کردم هستن. از راحتی سفارش در هر وقت روز و ثبت سفارش خیلی آسان و راحت. تضمین خرابی صد در صد کالا که چندین بار بدون هیچ مشکلی خرابی رو عودت گرفتن و در کل میتونم بگم بدون رقیب در این زمینه هستن.

سیدقاسم - کاشمر - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۳

با سلام و درود خدمت کلیه عوامل پخش برادران قبلا خرید فروشگاهمون رو از بازار تهران انجام می دادیم ولی چندین ساله از این مجموعه خرید می کنیم هر روز از روز گذشته کاملتر می شید . ابتدا با اسباب بازی و بعد هم با لوازم التحریر . اگه بعضی از برندهای مشهور دیگه هم به کالاهای لوازم التحریر اضافه بشه خیلی خوبه همچنین بعضی از اقلام مورد نیاز مهد کودک ها مثل مقوا کاغذ رنگی نمد گل رس چینه چوب خط و ... کاغذ a۴ هم خیلی پر فروشه که متاسفانه چند وقته شارژ نشده و مجبوریم از جاهای دیگه خرید کنیم همه چیز عالی مثل ضمانت کالا بسته بندی ، کار با سایت و ... در پایان از سرکار خانم دریایی عزیز تشکر می کنم بابت صبر و حوصله و پاسخگویی سریع و به موقع

حسین - بجنورد - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۹

سلام ، حسین هستم از بجنورد ،بنده مدت زیادی نیست که از پخش برادران خرید میکنم و قبلا از پخش های دیگه فقط خرید میکردم اما خیلی خوشحالم و راضی ام از گروه برادران. زمان ارسال، نوع بسته بندی و تنوع بالا از نقاط قوت هستش. در انتها هم از پشتیبان خودم خانم ابراهیمی تشکر میکنم، خیلی با پشتکار و ارامش و مهربانی پاسخگو هستش. دمت گرم خانم ابراهیمی.

سیدمهدی - بناب - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۸

درود و احترام خدمت مدیریت محترم پخش برادران و همکاران و پرسنل محترم بنده هم به نوبه خودم جا داره که از تمامی عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم، به دلیل جامع بودن تمامی موارد و آیتمهای فروش مانند پیگیری کارشناس فروش، در تمامی موارد به روز رسانی، تخصیص تخفیفات، در ایام ویژه جامع و کامل بودن اکثر کالاها، ارسال منظم، برخورد مناسب و محترمانه و خلاصه تمامی مواردی که یک خریدار از یک مجموعه انتظار دارد تا حدودی بسیار زیادی در این مجموعه پخش برادران، قشنگ و کامل بر آورده می شود در نهایت بنده هم برای این مجموعه زیبا ایامی پر برکت و پر روزی را خواهانم.

مهدی - داراب استان فارس - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۰۸/۰۴ - ۱۹:۰۷

سلام بیش از ۱ سال هست که از مجموعه برادران خرید میکنم کالاهای متنوع و خوش قیمت و پرسنل توانمند و خوش برخورد داره که خیلی راحت میشه خریدتون را انجام بدید و ارسال سریع و ضمانت خرابی و شکستگی از دیگر مزایای این مجموعه بزرگ هست

توکل - اندیمشک - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۰۶/۲۳ - ۰۴:۲۵

واقعاً متأسفم! البته برای خودم، که اینقدر دیر، با پخش برادران آشنا شدم!

از ابتدای سال تا این لحظه

۱,۸۷۰,۲۲۵,۶۹۲
ریال، از محل فاکتورهای شما، جهت تهیه لوازم التحریر برای کودکان نیازمند ایران عزیزمان تامین شده است.
آخرین اخبار و اطلاعیه ها
نشانی تنها دفتر فروش پخش لوازم تحریر و اسباب بازی برادران

مشهد، پیامبر اعظم ۴۴ (چاهشک) ، باغبان ۶

سوالی داری؟ از من بپرس
chat
بالا