معرفی برادران

۵,۷۲۸

نحوه ارسال بار

۵,۸۲۹

جشنواره کیش

۵,۷۷۶

مسئولیت اجتماعی

۲,۳۴۳

خرید عمده اسباب بازی و لوازم التحریر

رضا - اسفراین - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۸

سلام من به مدت ۵ ساله با سایت برادران آشنا شدم و کار میکنم و عکس های که از کارها میزارن خیلی دقیق وچه از لحاض اندازه و رنگ خیلی دقیق کار میکنن و برای تمام کارها تضمین صد درصدی خرابی رو دارن و خوبی که داره پشتیبانان خوب و باشخصیت داره در بسته بندی در جه یک میباشن چون از جاهای دیگه هم در موغ نداشتن کار خرید زدم که فقط خواستن کارها شو رو رد کنن و هیچ گونه مسئولیتی ندارن در کل از سایت برادران ممنونم پیشنهاد میدم از این سایت دیدن وخرید نمایید

محمد - مشهد - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۲

با عرض سلام و خدا قوت خدمت همکاران شرکت برادران، جا دارد با آرزوی سالی پر برکت و توأم با سلامتی برای شما عزیزان، صمیمانه از سرکار خانم محمدپور ، پشتیبان محترم و دلسوز برای زحماتشون که سبب رونق کسب و کار دوطرفه ما شده است صمیمانه تشکر نمایم. با آرزوی توفیق خدمت روزافزون برای ایشان و شما اعضای شرکت برادران.

محمدعلی - اصفهان - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۳۱

من چند سالی میشه با پخش برادران کار میکنم. واقعا از لحاظ قیمت عالی از لحاظ بسته بندی بار بی نظیر از لحاظ پشتیبانی کالا که هم که تضمین درصدی دارند برا برگشت کالای خراب که واقعا هیج جا چنین چیزی وجود نداره ولی پخش برادران اینکار را انجام میده.

علی - ارومیه - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۵

سلام و عرض ادب جا داره از همین جا از پخش برادران بابت این سایت که طراحی کردن و برای اولین بار در کشور تونستن خرید راحت و غیرحضوری را به مشتریان از سراسر کشور ارائه بدن تشکر کنم. همچنین از زحمات پشتیبان قبلی سرکار خانم اسدی هم تشکر کنم و از پشتیبان جدید سرکار خانم محمدپور هم تشکر کنم که همیشه راهنمای خوبی هستن

میلاد - کنگاور - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۱

سلام، من حدود ۵ سال است از پخش برادران خرید میکنم و راضی هستم از بسته بندی کالاها، ارسال به موقع و برخورد مناسب پرسنل و تشکر میکنم از دست‌ اندرکاران این مجموعه و خصوصا (خانم سالاری که پشتیبان ما هستند) و زحمت کشیدند تا ما بتوانیم از طریق سایت سفارشات خودمون رو تکمیل کنیم و اعلام کسری بار و خرابی در ظاهر کالا ها رو ثبت کنیم. خیلی ممنون🙂❤️🤚

اسفندیار - سراوان - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۷/۲۴ - ۲۳:۰۲

تشکر از مجموعه بزرگ پخش برادران در بخش تحریر و اسباب بازی البته بنده بیشتر در بخش تحریر خرید داشتم رضایت خود را از نحوه خدمات رسانی در همه زمینه‌ها چه اطلاع رسانی، پشتیبانی، نحوه‌ی بسته بندی، ارسال بار، ضمانت صددرصدی خرابی پذیرش خرابی و کسری بار، تنوع محصولات و قیمت مناسب محصولات را دارم همچنین تشکر ویژه دارم از سرکار خانم دریایی با راهنمایی های ایشان خریدی آسان داشتم

حسن - بیرجند - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۹

من ۱ سال شده از پخش برادران خرید میکنم فقط خرید اول کمی سخت بود به بعدش عالی هستن ففط از بد حسابی خیلی بدشون میاد چون هم پشتیبان خراب میشه و هم حسابداری ممنونم از خانم دریایی و پشتیبان عالیش به تمام دوستان هم پخش برادران را توصیه میکنم

امیرعباس - سیرجان - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۲

سلام خدمت مجموعه بزرگ و عالی پخش برادران خیلی خوش حالم که تجربه همکاری با بهترین و کامل ترین پخش عمده اسباب بازی در ایران داشتم و همین طور تشکر ویژه ای میکنم از خانم اسدی بزرگوار که به بهترین شکل پشتیبان بنده بودن و خدمات ارزشمندی که با صبر و حوصله برام انجام دادن ممنون از مجموعه عالی پخش برادران و خانم اسدی

حسن - قوچان - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۵/۲۰ - ۱۵:۰۲

سلام وقت بخیر خدمت دوستان و همکاران عزیز سوای از برخورد خوب کارکنان و عوامل مجموعه قیمت مناسب اجناس پشتیبانی قوی بسته بندی محکم ارسال مطمئن باید از مدیران مجموعه تشکر ویژه داشته باشم که باعث اشتغال چندین نفر از جوانان شده‌اند که قابل تقدیر هست دست مریزاد

سیدمهدی - بناب - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۸

درود و احترام خدمت مدیریت محترم پخش برادران و همکاران و پرسنل محترم بنده هم به نوبه خودم جا داره که از تمامی عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم، به دلیل جامع بودن تمامی موارد و آیتمهای فروش مانند پیگیری کارشناس فروش، در تمامی موارد به روز رسانی، تخصیص تخفیفات، در ایام ویژه جامع و کامل بودن اکثر کالاها، ارسال منظم، برخورد مناسب و محترمانه و خلاصه تمامی مواردی که یک خریدار از یک مجموعه انتظار دارد تا حدودی بسیار زیادی در این مجموعه پخش برادران، قشنگ و کامل بر آورده می شود در نهایت بنده هم برای این مجموعه زیبا ایامی پر برکت و پر روزی را خواهانم.

فرشته - تهران - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۴

سلام و وقت بخیر به تیم قوی و کاربلد پخش برادران بنده خواستم تشکر ویژه از خانم رفیعی عزیز داشته باشم که همیشه با پشتیبانی و مشاوره های دقیقتشون و صبری که به خرج میدن، در کمال احترام به مشتری، راهنمایی های کاملی انجام میدن و همین امر باعث شد بنده (فروشگاه رجاء۲ خانم مهدوی) یکی از مشتریان وفادار این مجموعه باشم 🙏☺️❤️ بازم از تمام اعضای مجموعه بویژه خانم رفیعی عزیز کمال تشکر را دارم .

امید - بجنورد - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۷

درود و خدا قوت به مدیریت و عوامل پخش برادران عرض شود در طراحی سایت بسیار زیبا و حرفه ای کار شده که خواستم تشکر کنم از تیم پشتیبان و طراح سایت که با سلیقه کار رو در آوردن، به نظر شخصی بنده کل مجموعه برای مشتری ارزش قائل هست و هدف صرفا مادی نیست . یکی دیگه از محاسن تنوع محصولات هس که کمتر پیش میاد که یه فروشنده بتونه یکجا همه اجناسی که دوس داره رو بدون مراجعه حضوری پیدا کنه و این مسئله هم جای تقدیر داره. پیشنهاد میدیم در استان ها هم یک نمایندگی تشکیل بدید.

توکل - اندیمشک - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۰۶/۲۳ - ۰۴:۲۵

واقعاً متأسفم! البته برای خودم، که اینقدر دیر، با پخش برادران آشنا شدم!

محمدشریف - سراوان - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۴

با سلام و عرض ادب من تقریباً یک سال میشه از پخش برادران خرید میکنم و نسبت به جاهای دیگر کیفیت و قیمت بهتره و تشکر میکنم از پشتیبانی خانم اکبری من که راضی هستم از هرنظر

سعیدمحمد - سراوان - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۰

سلام اولا ضمانت کردن اجناسشون در حد حرف نیست بلکه در عمله که برا من ثابت شده. دومأ، ثبت سفارش، پیگیری سفارش تا لحظه ای که بدستمون برسه و نحوه بسته بندی خوب و بسیارمناسب و برخورد پرسنل عالی، منجمله پرسنل فروش خلاصه کارشون بیسته💐

سمیه - ساری - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۱۲/۰۵ - ۰۵:۳۷

سلام، تقریبا ۴ سال دارم خرید انجام میدم خیلی راضی هستم از وقتی از سایت برادران خرید میکنم از هیچ سایت دیگه یی نمیتونم خرید کنم. از برخورد پرسنل و مابقی خدمات این مجموعه رضایت کامل دارم ممنون از شما خدا قوت

مهدی - سیرجان - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۶/۰۷ - ۲۲:۵۸

سلام عرض ادب مهدی ... هستم از سیرجان سه ساله با پخش برادران کارمیکنم از لحاظ کیفیت اجناس و بسته بندی ارسال واقعا عالی هستن در اخرم تشکر ویژه از خانم انصاری دارم و بتوانیم سالیان سال با مجموعه برادران کار کنیم

راضیه - لار - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۱۰/۱۰ - ۱۲:۳۳

من به مدت پنج سال مداوم از پخش برادران خرید دارم برای فروشگاه لوازم التحریرم به عقیده من نیت جایی که ازش خرید میکنم در فروش من هم تاثیر داره و من وقتی فهمیدم که بخشی از سود خرید من از این مجموعه صرف کارهای خیر میشه این اعتماد من رو بیشتر کرد و مهر تایید بود بر انتخاب من...پشتیبان بنده خانم سالاری بودند که همینجا از زحمات ایشون بسیار سپاسگذارم ...و خیلی با حوصله و دوستانه و با رفتار خوب من رو همراهی میکردن. نظم بالا و ارسال به موقع سفارشام هم مزید بر علت خرید دوباره و همکاری بیشتر شد....امیدوارم پایدار بمانید و اوضاع به نحوی پیش ببره ما بتونیم زود به زود خرید داشته باشیم از مجموعه ارزشمند شما

مهدی - داراب استان فارس - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۰۸/۰۴ - ۱۹:۰۷

سلام بیش از ۱ سال هست که از مجموعه برادران خرید میکنم کالاهای متنوع و خوش قیمت و پرسنل توانمند و خوش برخورد داره که خیلی راحت میشه خریدتون را انجام بدید و ارسال سریع و ضمانت خرابی و شکستگی از دیگر مزایای این مجموعه بزرگ هست

مسعود - خرمشهر - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۸/۱۷ - ۱۱:۲۳

با سلام خدمت همکاران عزیز در شرکت برادران و تشکر ویژه بخاطر همکاری خوب در فصل فروش تحریر و اسباب بازی ....ممنون از پرسنل مجرب و خوبتون سرکار خانم زهرا ابراهیمیان که با اطلاع رسانی های به موقع و همچنین برخورد خوب همیشه پاسخگو ما می باشن ... پایدار و برقرار باشید...

محمد - اندیمشک - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۶/۲۸ - ۰۰:۰۸

سلام بنده فک کنم ۴ یا ۵ سال میشه از مرکز پخش برادران خرید میکنم در کل بسیار راضی ام، از طراحی دقیق و بی نقص سایت گرفته تا مدل صحیح پشتیبانی ( عملکرد و رفتار اعضای کادر پشتیبانی علی خصوص خانم رفیعی) سرعت عمل و دقت در بسته بندی و ارسال بار تشکر میکنم و خسته نباشید میگم به کل مجموعه برادران از مدیریت تا سرپرست‌ها و کادر ویزیت کننده ها تا اعضای خدمات و بارگیری درود بر شما یا حق✋🏼🌷

مصلح - جوانرود - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۶

با سلام من چندین ساله دارم با پخش برادران کار میکنم و به جرات میتونم بگم بهترین فروشگاه و عمده فروشی که باهاشون کار کردم هستن. از راحتی سفارش در هر وقت روز و ثبت سفارش خیلی آسان و راحت. تضمین خرابی صد در صد کالا که چندین بار بدون هیچ مشکلی خرابی رو عودت گرفتن و در کل میتونم بگم بدون رقیب در این زمینه هستن.

حمید - نیشابور - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۸/۲۸ - ۱۸:۱۸

درود فراوان خدمت تمامی همکاران تو عرصه نوشت افزار و اسباب بازی من دو ساله با مجموعه برادران آشنا شدم و پشتیبان من خانم ابراهیمیان هستن خیلی با حوصله و عزیز. واقعا بهترین و کامل ترین و جدیدترین اجناس رو موجود دارن همینکه میشه خرید غیر حضوری انجام داد خیلی عالیه و اینکه واقعا بحث مرجوع کالا و خرابی کالا خودش بهترین آپشن هست. از مجموعه برادران ممنونم بابت همه چی

محمد - دامغان - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۰۶/۱۲ - ۰۰:۳۱

مجموعه پخش برادران یک مجموعه فروش منظم و پاسخ گو و مشتری مدار می باشد و کلیه کارکنان برخورد خوب و مناسب با مشتری داشته و پیگیر سفارش می باشند با تشکر از زحمات کارکنان مجموعه پخش برادران

از ابتدای سال تا این لحظه

۱,۸۷۰,۲۲۵,۶۹۲
ریال، از محل فاکتورهای شما، جهت تهیه لوازم التحریر برای کودکان نیازمند ایران عزیزمان تامین شده است.
آخرین اخبار و اطلاعیه ها
نشانی تنها دفتر فروش پخش لوازم تحریر و اسباب بازی برادران

مشهد، پیامبر اعظم ۴۴ (چاهشک) ، باغبان ۶

سوالی داری؟ از من بپرس
chat
بالا