۱۴۰۴/۰۷/۲۴ - ۲۳:۰۲
تشکر از مجموعه بزرگ پخش برادران در بخش تحریر و اسباب بازی البته بنده بیشتر در بخش تحریر خرید داشتم رضایت خود را از نحوه خدمات رسانی در همه زمینهها چه اطلاع رسانی، پشتیبانی، نحوهی بسته بندی، ارسال بار، ضمانت صددرصدی خرابی پذیرش خرابی و کسری بار، تنوع محصولات و قیمت مناسب محصولات را دارم همچنین تشکر ویژه دارم از سرکار خانم دریایی با راهنمایی های ایشان خریدی آسان داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۹
من ۱ سال شده از پخش برادران خرید میکنم فقط خرید اول کمی سخت بود به بعدش عالی هستن ففط از بد حسابی خیلی بدشون میاد چون هم پشتیبان خراب میشه و هم حسابداری ممنونم از خانم دریایی و پشتیبان عالیش به تمام دوستان هم پخش برادران را توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۱۵ - ۲۲:۲۰
با سلام خدمت مجموعه پخش برادران فروشگاه ثامن بالغ بر ۶ ساله که از این مجموعه خرید داره و میشه گفت یکی از مجموعه های قوی در پخش اسباب بازی در منطقه شرق محسوب میشه که با تنوع اجناس بالا و قیمتهای رقابتی و شرایط چکی بستر مناسبی رو جهت برآورده سازی نیاز مشاغل مختلف فراهم نموده است. اما از باب محسنات فوق العاده این مجموعه میشه به کارشناسان فروش این مجموعه اشاره کرد الخصوص سر کار خانم دریایی که سر آمد مسئولان فروش مجموعه میباشد که با اخلاق خوب خنده رو بودن و همیشه در دسترس بودن یه پکیج کامل و فوق العاده از یک نیروی متعهد رو به عرصه ظهور گذاشتن و جا داره همینجا دست مریزاد به این نیروی فو العاده متخصص عرض کنم. ممنون و سپاسگزار از مجموعه پخش برادران
۱۴۰۴/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۲
باسلام و خسته نباشید من تقریبا ۶ ماه میشه با این سایت با اصالت آشنا شدم و کار میکنم برای تمامی کارهایشان تضمین خرابی و برگشت وجود داره خوبی که این پخش برادران دارند پشتیبانی خیلی قوی و با شخصیتی دارند به نظر من هر استانی که خرید میکنه یک پشتیبانی پیگیر کاراش میشه ازمشاوره خرید تا بسته بندی و ارسال ممنونم از پخش برادران و پشتیبانی شماره ۱۱۲ خانم محمدی پور عزیز خیلی زحمت کشیدن کارای چکی و نقدی برامون فراهم کردند بسته بندی شیک و عالی تنها جایی که کرایه تو شهری تا باربری رایگان تحویل میدن پخش اسباب بازی برادران هست من خودم قبلاً تهران خرید میکردم هر مرحله خرید میکردم ۵۰۰ تومان فقط کرایه تو شهری ازم میگرفتن نسبت قیمت و کیفیت و خرابی جنس ثابت شده هست توصیه ما فروشگاه دارن به همکاران عزیز از شهر های دیگه خرید هاتون از پخش برادران انجام دهید ضرر نمی کنید.
۱۴۰۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۷
با سلام. چندین ساله از پخش برادارن خرید می کنم، می تونم بگم تو کالاهای ایرانی تکمیل ترین فروشگاه هستن و همه چه عالیه. پشتیبانی ، بسته بندی ، اخلاق، ریال، مشتری مداری و ... عالی. با یکبار خرید حتما مشتری دائمیشون میشید. از مدیریت خواهش میکنم لاین بازی های فکری رو تکمیل تر کنن. تنوع فکری ها کمی پایین هست
۱۴۰۴/۰۸/۱۳ - ۲۲:۲۱
پخش برادران بسیار محصولات خوبی دارند و به زود و به موقع میرسه
۱۴۰۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۰
ممنون از مجموعه عالی برادران به خاطر تنوع اجناس، بسته بندی دقیق و مناسب، ضمانت خرابی و مرجوعی، ارسال سریع و تشکر ویژه از سر کار خانم ابراهیمیان عزیز، بابت اخلاق حرفه ای در کار و رسیدگی و پیگیری سریع و دقیق پیام ها. موفقیت روز افزون نصیبتون
۱۴۰۴/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۷
خوش اخلاق ،خوش برخورد و پیگیر ... پشتیبان خانم ابراهیمیان واقعا کارش خوب هست... پخش برادران هم عالی از نظر قیمت و اجناس....
۱۴۰۴/۰۶/۲۸ - ۰۰:۰۸
سلام بنده فک کنم ۴ یا ۵ سال میشه از مرکز پخش برادران خرید میکنم در کل بسیار راضی ام، از طراحی دقیق و بی نقص سایت گرفته تا مدل صحیح پشتیبانی ( عملکرد و رفتار اعضای کادر پشتیبانی علی خصوص خانم رفیعی) سرعت عمل و دقت در بسته بندی و ارسال بار تشکر میکنم و خسته نباشید میگم به کل مجموعه برادران از مدیریت تا سرپرستها و کادر ویزیت کننده ها تا اعضای خدمات و بارگیری درود بر شما یا حق✋🏼🌷
۱۴۰۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۶
با سلام من چندین ساله دارم با پخش برادران کار میکنم و به جرات میتونم بگم بهترین فروشگاه و عمده فروشی که باهاشون کار کردم هستن. از راحتی سفارش در هر وقت روز و ثبت سفارش خیلی آسان و راحت. تضمین خرابی صد در صد کالا که چندین بار بدون هیچ مشکلی خرابی رو عودت گرفتن و در کل میتونم بگم بدون رقیب در این زمینه هستن.
۱۴۰۴/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۷
از پخش برادران بابت اجناس خوب و با کیفیتشون و همچنین قیمت مناسبشون تشکر میکنم. نوع بسته بندی و ارسالشون هم خیلی عالیه واقعا سپاسگزارم. خیلی ممنون از سرکار خانم دریایی بزرگوار که همیشه با اخلاق خوش و صبر و حوصله پاسخگو هستن. بهشون خداقوت میگم و قدردان زحماتشون هستم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۷
درود و خدا قوت به مدیریت و عوامل پخش برادران عرض شود در طراحی سایت بسیار زیبا و حرفه ای کار شده که خواستم تشکر کنم از تیم پشتیبان و طراح سایت که با سلیقه کار رو در آوردن، به نظر شخصی بنده کل مجموعه برای مشتری ارزش قائل هست و هدف صرفا مادی نیست . یکی دیگه از محاسن تنوع محصولات هس که کمتر پیش میاد که یه فروشنده بتونه یکجا همه اجناسی که دوس داره رو بدون مراجعه حضوری پیدا کنه و این مسئله هم جای تقدیر داره. پیشنهاد میدیم در استان ها هم یک نمایندگی تشکیل بدید.
۱۴۰۴/۰۶/۱۲ - ۰۰:۳۱
مجموعه پخش برادران یک مجموعه فروش منظم و پاسخ گو و مشتری مدار می باشد و کلیه کارکنان برخورد خوب و مناسب با مشتری داشته و پیگیر سفارش می باشند با تشکر از زحمات کارکنان مجموعه پخش برادران
۱۴۰۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۱۲
باسلام خسته نباشید خدا قوت به خانم آشنا و خانم اسدی بزرگوار واقعند بهترین گزینه در برادران هستند و جوابگو مشتری هاشون هستند این پخش برادران بهترین گزینه در ایران می باشد قیمت های عالی می باشد تا الان ما راضی بودیم ممنون از اینکه واقعن چنین مدیری داره ممنون تشکر مدیریت مجموعه دی تودی شهر بندرعباس هستیم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۶
با عرض سلام و خدا قوت واقعا برای کسی که تازه این کارو شروع کرده تجربه ی لذت بخش و شیرینی هست همکاری با مجموعه بزرگ برادران بخاطر مزایای بی نظیری همچون ضمانت خرابی و کسری بار و...همچنین پیگیری های بسیار خوب مشاوران محترم مجموعه و شرایط اقساط و تنوع کالا و قیمت و .... امیدوارم خداوند به شما عزیزان سلامتی و به کسب و کارتون رونق عنایت کند . در انتها هم از خانم دریایی عزیز که واقعا پیگیر و دلسوز هستند خیلی خیلی تشکر میکنم. موفق باشید 🙏
۱۴۰۴/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۳
با سلام و درود خدمت کلیه عوامل پخش برادران قبلا خرید فروشگاهمون رو از بازار تهران انجام می دادیم ولی چندین ساله از این مجموعه خرید می کنیم هر روز از روز گذشته کاملتر می شید . ابتدا با اسباب بازی و بعد هم با لوازم التحریر . اگه بعضی از برندهای مشهور دیگه هم به کالاهای لوازم التحریر اضافه بشه خیلی خوبه همچنین بعضی از اقلام مورد نیاز مهد کودک ها مثل مقوا کاغذ رنگی نمد گل رس چینه چوب خط و ... کاغذ a۴ هم خیلی پر فروشه که متاسفانه چند وقته شارژ نشده و مجبوریم از جاهای دیگه خرید کنیم همه چیز عالی مثل ضمانت کالا بسته بندی ، کار با سایت و ... در پایان از سرکار خانم دریایی عزیز تشکر می کنم بابت صبر و حوصله و پاسخگویی سریع و به موقع
۱۴۰۴/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۶
با سلام خدمت تمامی همکاران گرامی در کشور همواره پخش برداران یکی از بروز ترین و منصف ترین پخش ها در سطح خراسان بزرگ و کشور بوده و همیشه جوانب حق رو رعایت میکنند و از همه لحاظ اوکی هست هم تحریر و هم اسباب بازی و در قسمت فروش از نیروهای مجرب و کار بلد استفاده میکند (که من جا دارد اینجا از پشتیبان خودم خانم دریایی که واقعاً انسانی صبور و دلسوز میباشند تشکر ویژه کنم و قدر دان ایشان هستم) و از نمونه بسته بندی های محکم و ارسال به باربری واقعاً عالی و مرتب عمل میکنه و همین که اجناس معیوب رو بدون مقلطه قبول دار میشوند و برگشت میخوره واقعا عالی و نامبر وان ایران و خراسان میباشد و در آخر فقط اگر اگر چند نکته تغییر کنه به نظرم فروش این پخش شاید چند برابر افزایش یابد اول اینکه الان به خاطر گرانی ها اکثر همکاران بیشتر سعی براین دارند که در هر بار خرید جنس خود را جور کنند لذا اجناسی که مثلاً مثل بسته بندی موبایل ها یا ماشین فلزی یا خیلی دیگر از اجناس که در سایت تعداد ۱۲ تایی میخوره رو حداقل به نصف یعنی ۴ یا ۶ تایی تبدیل کنند تا من نوعی که ۱۲ تا برام خیلی در میاد هم بتونم تعداد کمتر سفارش بدهم دوم اینکه مدیریت به پشتیبان ها اجازه بدهد تا با همکاران قدیمی و کسانی که هر ماه از این پخش خرید دارند با کسی که سالی یک بار خرید میکند از لحاظ چکی بیشتر راه بیاند و از کلمه راس چک فاکتور گرفته شود. سوم اینکه یک گزینه در منو اصلی سایت به عنوان شارژ شده های امروز اضافه کنند که مختص اجناس همون روز باشد بهتر میباشد. با تشکر از همه عوامل پخش برادران موفق و موید باشید یا علی مدد 🌹
۱۴۰۴/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۳
سلام تنهاترین، کاملترین و بی نقص ترین سایت خرید هستید. من از هیچ سایتی خرید نکردم، اما از سایت شما خرید کردم. حتی با فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری از شما. ساک کادو مقوایی، پارچه ای و جعبه کادو به مجموعه تون اضافه کنید. سلام من رو هم به امام عزیزم برسونید. ممنون از شما
۱۴۰۴/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۳
خوش برخورد،تنها شرکتی ک مرجوعی اجناس خراب داره ،و اینکه فوقالعاده پیگیر و بجا ،برای سفارشات هستن.نحوه ی بسته بندی و ارسال اجناس مثل همیشه بی رقیب❤️
۱۴۰۴/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۲
سلام وقت بخیر عرض خدا قوت خدمت تمامی دوستان و همکاران عزیز بنده اولین خرید رو داشتم ولی لذت بردم از خدمات دهی و نوع برخورد پرسنل پخش برادران بر عکس بازار که بعضی از کسبه فقط به فکر درست کردن مشتری هستند ممنون وسپاس گذار از مدیریت پخش برادران
۱۴۰۴/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۲
سلام و خسته نباشید خدمت تیم محترم برادران. اولین بار بود از شما خرید میکردم و واقعاً تجربه خیلی خوبی بود. بسته بندی مرتب و محکم بود، کیفیت کالاها عالی بود قیمتها مناسب و ارسال هم دقیق و به موقع انجام شد. از زحمات و پیگیری خانم محمدی پور در بخش پشتیبانی هم صمیمانه تشکر میکنم. در کل خرید رضایت بخشی بود و حتماً ادامه میدم.
۱۴۰۴/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۸
مجموعه ای حرفه ای و متعهد، ممنون بخاطر بسته بندی و ارسال به موقع.یک تشکر ویژه از خانم ساقی که در تمام مراحل ثبت سفارش با حوصله راهنمایی کردند.در کل کاملا راضی هستم و حتما مجددا سفارش خواهم داد.
۱۴۰۴/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۵
بهترین مزیت فروشگاه برادران، پرسنل فروشش هست. خانوم رفیعی واقعا با صبر و حوصله برخورد میکنن و کارا رو مرتب انجام میدن. خرابی ها و شکستگی های داخل باربری هم خود فروشگاه برادران همیشه کامل تقبل کرده. یک مقدار کار ها دیر شارژ میشن و زود اتمام موجودی میخورن. بقیه موارد خوب هست.
۱۴۰۴/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۶
با سلام و خسته نباشید از زحمات پرسنل کوشا و مدیریت محترم مجموعه برادران. تنها ایراد مجموعه اینه که هر کس برای یک دفعه از سایت شما انتخاب و خرید کنه دیگه نمیتونه از جای دیگه خرید کنه و براش سخته. واقعا خرید از مجموعه شما راحت سریع با اطمینان و امن هستش. از خانم اسدی هم ویژه تشکر دارم که ما رو مجبور به خرید از مجموعه برادران میکنه .