۱۴۰۴/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۱
عرض سلام وخسته نباشید به مجموعه برادران اللخصوص خانم دریایی پشتیبان محترم که پیگیری سفارشات می باشند و همیشه با صبر و حوصله کارهای ما مشترها رو رسیدگی میکنن. من حدود ۵ یا ۶ سال دارم با پخش برادران کار میکنم، از نحوه بسته بندی، قیمت کالاها، جوری جنس و مهمترین مورد این که برگشتی بدون چون و چرا. امیدوارم پرقدرت ادامه بدین.
۱۴۰۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۹
درود بر مجموعه پخش برادران واقعا عالی هستین. پشتیبانی بی نظیر و تنوع کالا و پیگیری تا آخرین لحظه ک بار ب دستمون میرسه از نکات برجسته پخش براداران میباشد. درود ب خانم آشنا ک همیشه پیگیر هستن و بهترین هستن در مجموعه برادران. کالا همیشه سالم و با بسته بندی مناسب ب دستمون رسیده. تا الان راضی بودم و ان شاالله با همکاری باهم ادامه بدیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲ - ۱۲:۵۹
بهعنوان کسی که بیش از دو ساله با شرکت پخش برادران همکاری دارم، با اطمینان میتونم بگم این مجموعه یکی از بهترین شرکتهای پخش در حوزهی اسباببازی، تحریر و عروسک هست. در طول این مدت، همیشه از عملکرد حرفهایشون در پشتیبانی مشتریان، ارسال سریع سفارشها و ارائهی محصولات با تضمین قیمت و کیفیت رضایت کامل داشتم. مهمتر از همه، بهروز بودن کالاهای عرضهشدهشون باعث شده همیشه بتونم محصولات جدید و مورد نیاز مشتریهام رو بدون دغدغه تهیه کنم. تقریبا ۱۰۰ درصد اجناس مغازهم از طریق پخش برادران تأمین میشه و با توجه به تنوع و کیفیت بالا، عملاً نیازی به خرید از جاهای دیگه ندارم. همکاری نزدیکشون با برندهای معتبر تولیدکننده اسباببازی، لوازمتحریر و عروسک هم یکی از نقاط قوت مهم این مجموعهست که باعث شده با خیال راحت بتونم فروشگاهم رو مدیریت کنم. از تیم حرفهای و دلسوز پخش برادران خصوصا خانم ابراهیمیان بابت این همراهی صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم همکاریمون همچنان ادامهدار و پربار باشه.
۱۴۰۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۷
با سلام. چندین ساله از پخش برادارن خرید می کنم، می تونم بگم تو کالاهای ایرانی تکمیل ترین فروشگاه هستن و همه چه عالیه. پشتیبانی ، بسته بندی ، اخلاق، ریال، مشتری مداری و ... عالی. با یکبار خرید حتما مشتری دائمیشون میشید. از مدیریت خواهش میکنم لاین بازی های فکری رو تکمیل تر کنن. تنوع فکری ها کمی پایین هست
۱۴۰۴/۰۶/۱۲ - ۰۰:۳۱
مجموعه پخش برادران یک مجموعه فروش منظم و پاسخ گو و مشتری مدار می باشد و کلیه کارکنان برخورد خوب و مناسب با مشتری داشته و پیگیر سفارش می باشند با تشکر از زحمات کارکنان مجموعه پخش برادران
۱۴۰۴/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۳
با سلام و درود خدمت کلیه عوامل پخش برادران قبلا خرید فروشگاهمون رو از بازار تهران انجام می دادیم ولی چندین ساله از این مجموعه خرید می کنیم هر روز از روز گذشته کاملتر می شید . ابتدا با اسباب بازی و بعد هم با لوازم التحریر . اگه بعضی از برندهای مشهور دیگه هم به کالاهای لوازم التحریر اضافه بشه خیلی خوبه همچنین بعضی از اقلام مورد نیاز مهد کودک ها مثل مقوا کاغذ رنگی نمد گل رس چینه چوب خط و ... کاغذ a۴ هم خیلی پر فروشه که متاسفانه چند وقته شارژ نشده و مجبوریم از جاهای دیگه خرید کنیم همه چیز عالی مثل ضمانت کالا بسته بندی ، کار با سایت و ... در پایان از سرکار خانم دریایی عزیز تشکر می کنم بابت صبر و حوصله و پاسخگویی سریع و به موقع
۱۴۰۴/۰۹/۰۹ - ۰۸:۳۴
سلام خدمت کلیه پرسنل و همچنین مدیریت پخش برادران بابت تنوع کالا ،پشتیبانی قوی ، بسته بندی فوق العاده و ضمانت خرید دارید دستتون درد نکنه بابت احترامی که به همکارانتون میذارید ممنون یا علی یا علی
۱۴۰۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۰
سلام اولا ضمانت کردن اجناسشون در حد حرف نیست بلکه در عمله که برا من ثابت شده. دومأ، ثبت سفارش، پیگیری سفارش تا لحظه ای که بدستمون برسه و نحوه بسته بندی خوب و بسیارمناسب و برخورد پرسنل عالی، منجمله پرسنل فروش خلاصه کارشون بیسته💐
۱۴۰۴/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۴
سلام سالنامه عالی بود. سالنامه هم در اولین فرصت ردیف کنید ممنون میشم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۴
سلام و وقت بخیر به تیم قوی و کاربلد پخش برادران بنده خواستم تشکر ویژه از خانم رفیعی عزیز داشته باشم که همیشه با پشتیبانی و مشاوره های دقیقتشون و صبری که به خرج میدن، در کمال احترام به مشتری، راهنمایی های کاملی انجام میدن و همین امر باعث شد بنده (فروشگاه رجاء۲ خانم مهدوی) یکی از مشتریان وفادار این مجموعه باشم 🙏☺️❤️ بازم از تمام اعضای مجموعه بویژه خانم رفیعی عزیز کمال تشکر را دارم .
۱۴۰۴/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۶
با سلام خدمت تمامی همکاران گرامی در کشور همواره پخش برداران یکی از بروز ترین و منصف ترین پخش ها در سطح خراسان بزرگ و کشور بوده و همیشه جوانب حق رو رعایت میکنند و از همه لحاظ اوکی هست هم تحریر و هم اسباب بازی و در قسمت فروش از نیروهای مجرب و کار بلد استفاده میکند (که من جا دارد اینجا از پشتیبان خودم خانم دریایی که واقعاً انسانی صبور و دلسوز میباشند تشکر ویژه کنم و قدر دان ایشان هستم) و از نمونه بسته بندی های محکم و ارسال به باربری واقعاً عالی و مرتب عمل میکنه و همین که اجناس معیوب رو بدون مقلطه قبول دار میشوند و برگشت میخوره واقعا عالی و نامبر وان ایران و خراسان میباشد و در آخر فقط اگر اگر چند نکته تغییر کنه به نظرم فروش این پخش شاید چند برابر افزایش یابد اول اینکه الان به خاطر گرانی ها اکثر همکاران بیشتر سعی براین دارند که در هر بار خرید جنس خود را جور کنند لذا اجناسی که مثلاً مثل بسته بندی موبایل ها یا ماشین فلزی یا خیلی دیگر از اجناس که در سایت تعداد ۱۲ تایی میخوره رو حداقل به نصف یعنی ۴ یا ۶ تایی تبدیل کنند تا من نوعی که ۱۲ تا برام خیلی در میاد هم بتونم تعداد کمتر سفارش بدهم دوم اینکه مدیریت به پشتیبان ها اجازه بدهد تا با همکاران قدیمی و کسانی که هر ماه از این پخش خرید دارند با کسی که سالی یک بار خرید میکند از لحاظ چکی بیشتر راه بیاند و از کلمه راس چک فاکتور گرفته شود. سوم اینکه یک گزینه در منو اصلی سایت به عنوان شارژ شده های امروز اضافه کنند که مختص اجناس همون روز باشد بهتر میباشد. با تشکر از همه عوامل پخش برادران موفق و موید باشید یا علی مدد 🌹
۱۴۰۴/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۱
بسیار عالی قیمت ها نسبت به سایت دیگر پایین تر ولی نسبت به فروش در بازار کمی بالاتر هست. ولی حالت کلی بسیار مشتری مدار هستند و خیلی زود ارسال می کنند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۳
باسلام و خسته نباشید و خدا قوت به تمام پرسنل پخش برادران. بنده چند ماهی هست که با شما کار میکنم و از همه لحاظ نظیر بسته بندی، پاسخگویی و همچنین تنوع لوازم و ... رضایتمندی خود رو اعلام میکنم.در اخر میخواستم تشکر ویژه ای از خانم اکبری پشتیبان خوب، با اخلاق و با حوصله و پیگیر مجموعه برادران بکنم که همیشه و در تمام ساعت پاسخگو ما هستن و به خوبی کار ما رو پیش می برن.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰ - ۱۲:۳۳
من به مدت پنج سال مداوم از پخش برادران خرید دارم برای فروشگاه لوازم التحریرم به عقیده من نیت جایی که ازش خرید میکنم در فروش من هم تاثیر داره و من وقتی فهمیدم که بخشی از سود خرید من از این مجموعه صرف کارهای خیر میشه این اعتماد من رو بیشتر کرد و مهر تایید بود بر انتخاب من...پشتیبان بنده خانم سالاری بودند که همینجا از زحمات ایشون بسیار سپاسگذارم ...و خیلی با حوصله و دوستانه و با رفتار خوب من رو همراهی میکردن. نظم بالا و ارسال به موقع سفارشام هم مزید بر علت خرید دوباره و همکاری بیشتر شد....امیدوارم پایدار بمانید و اوضاع به نحوی پیش ببره ما بتونیم زود به زود خرید داشته باشیم از مجموعه ارزشمند شما
۱۴۰۴/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۳
باسلام و احترام خدمت مدیران محترم باستحضار می رساند این توفیق که بتوانم اجناس خودرا از پخش برادران تهیه کنم نصیب این بنده گردیده ولی از همه مهمتر روابط عمومی پشتیبان های این مجموعه می باشد که در فروش کالاها حرف اول را میزند و جا دارد از زحمات سرکار خانم رفیعی قدردانی کنم که وظیفه بود این موضوع اطلاع رسانی گردد.
۱۴۰۴/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۹
سلام من به مدت ۳ ساله با سایت برادران آشنا شدم و کار میکنم و عکس های که از کارها میزارن خیلی دقیق و چه از لحاض اندازه و رنگ خیلی دقیق کار میکنن و برای تمام کارها تضمین صد درصدی خرابی رو دارن و خوبی که داره پشتیبانان خوب و باشخصیت داره در بسته بندی در جه یک میباشن. در کل از سایت برادران ممنونم. پیشنهاد میدم از این سایت دیدن و خرید نمایید. فقط اگه امکان داره شعبه ۲ پخش اسباب بازی لوازم تحریر توی شهر دیگه زده بشه که به شهرهای استان هرمزگان نزدیک تر باشه
۱۴۰۴/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۲
سلام وقت بخیر؛ عرض خدا قوت خدمت تمامی دوستان و همکاران گرامی تشکر از مجموعه خوب برادران بابت تنوع زیبا و قیمتهای مناسب و پشتیبانی عالی و تشکر ویژه خدمت خانم محمدیپور پشتیبان گرامی بنده. بنده برای جوایز شهربازی از مجموعه خرید میکنم و بسیار رضایت بخشه.
۱۴۰۴/۰۹/۱۹ - ۲۱:۱۲
با سلام خدمت همکاران گرامی در پخش برادران.این مجموعه یکی از بهترین مراکز خریدی هست که در طی سال سابقه کاری خود در رسته ی فروش لوازم التحریر و اسباب بازی میبینم.با توجه به قیمت و تنوع و مرغوبیت کالا آنچه تاکنون از این مجموعه خرید نموده ام رضایت کامل دارم نوع بسته بندی بار ارسالی بسیار عالی است.در مورد توضیحات نوع کالا و حتی ابعاد و وارداتی بودن یا داخلی بودن کالا توضیحات کامل در قسمت انتخاب مشتریان ایده ای بسیار مناسب می باشد که برای خریداران راهگشا می باشد. در مورد پشتیبان خوبم خانم دریایی عزیز بسیار خوش برخورد و پیگیر کار و امورات من به عنوان مشتری هستن.ازشون تشکر ویژه دارم. ولی در مورد استفاده از کوپن استار یک پیشنهاد دارم یا تاریخ رو از این قسمت بردارید یا اینکه روز شمار بزارید مثلاً کسی که تا او تاریخ از کوپن خودش استفاده کرد تمام .اگه تا اون تاریخ موفق به استفاده نشد براش یک درصدی قرار بدید با مدت زمان بیشتر. در این حال مشتری همیشه احساس رضایت از مجموعه خواهد داشت. و یک امتیاز ویژه برای این مجموعه این است که بخشی از مبلغ فاکتورها رو برای کودکان نیازمند در نظر میگیرند که بسیار تشکر میکنم از این حمایت و دست بوس تمام دست اندر کاران این قسمت هستم.به امید حمایت همه مراکز خرید بزرگ به این نوع.
۱۴۰۴/۰۸/۱۷ - ۱۱:۲۳
با سلام خدمت همکاران عزیز در شرکت برادران و تشکر ویژه بخاطر همکاری خوب در فصل فروش تحریر و اسباب بازی ....ممنون از پرسنل مجرب و خوبتون سرکار خانم زهرا ابراهیمیان که با اطلاع رسانی های به موقع و همچنین برخورد خوب همیشه پاسخگو ما می باشن ... پایدار و برقرار باشید...
۱۴۰۴/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۵
بهترین مزیت فروشگاه برادران، پرسنل فروشش هست. خانوم رفیعی واقعا با صبر و حوصله برخورد میکنن و کارا رو مرتب انجام میدن. خرابی ها و شکستگی های داخل باربری هم خود فروشگاه برادران همیشه کامل تقبل کرده. یک مقدار کار ها دیر شارژ میشن و زود اتمام موجودی میخورن. بقیه موارد خوب هست.
۱۴۰۴/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۷
با سلام خدمت مجموعه بی نظیر پخش اسباب بازی برادران در طی مدت زمانی که با مجموعه شما همکاری داشتیم از خدمات ویژه شما مثل پشتیبانی همکارتون خانم دریایی که انصافا تمام تلاششون رو برای بهبود و تسهیل خرید انجام میدادند٬قیمت های مناسبتون؛شرایط چکی و...باعث شده که ما بسیار از همکاری با شما خرسند باشیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۴
غیاثی هستم مدیر لوازم تحریر جورچین سنگان خواف یه سلام و خسته نباشید جانانه به تمامی پرسنل پخش برادران.دستمریزاد.مجموعه ای به این شسته رفته ای خیلی کم پیدا میشه. تو سایت که وارد میشی فقط حس اینو داری که وارد فروشگاه بزرگی شده ای همه ی اجناس مرتب و با قیمت مشخص هستش.پشتیبانمونم که خانم سالاری خدا خیرش بده اگه من لیست بار جدید رو نبینم حتما خانم سالاری برام میفرسته.پاسخگویی معرکه با صبر و حوصله.یه تشکر هم از جناب اقای حجتی دارم که هر موقع رفتن بارم رو حضوری تحویل بگیرم با برخورد خودشون شرمندمون میکنند. قیمتها واقعا خوب و تنوع جنس بالا در کل مجموعه ای کامل و بی عیب و نقصه. دم همتون گرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۲
درود و خدا قوت خدمت همکاران عزیزم در پخش برادران. خدارو شکر چند سالی هست ک با پخش برادران کار میکنم و از تعهد.دقت . تنوع.ونظم کاری این مجموعه سپاسگزارم بخصوص و ب صورت ویژه از پشتیبان خوبم خانم دریایی تشکر میکنم....... خانم دریایی در هر شرایطی با آرامش و برخورد خوبشون حال آدم رو خوب میکنه و کاملا تخصصی راهنمایی میکنند.... مجموعه برادران لطفاً همکاران خوبی همچون خانم دریایی را قدردان باشید و نیروی خوب یعنی سرمایه.......تمام و خدا نگهدار