معرفی برادران

۵,۷۷۰

نحوه ارسال بار

۵,۸۵۴

جشنواره کیش

۵,۷۹۱

مسئولیت اجتماعی

۲,۳۵۰

خرید عمده اسباب بازی و لوازم التحریر

مسعود - اصفهان - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۰۸/۲۵ - ۱۹:۵۹

درود وخسته نباشید خدمت مجموعه برادران به خصوص خانم رفیعی با پشتیبانی و راهنمایی دقیقشان که خرید ما را آسان و دلپذیر می کنند. برادران تنها مجموعه ای هست که ضمانت کالا صد در صد می باشد، بسته بندی وتحویل بار بسیارعالی هست و از روزی که با این مجموعه به صورت اتفاقی آشنا شدیم کسب و کارمان رونق چشمگیری داشته و از نظر قیمت جزو بهترین ها هستین.

اسفندیار - سراوان - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۷/۲۴ - ۲۳:۰۲

تشکر از مجموعه بزرگ پخش برادران در بخش تحریر و اسباب بازی البته بنده بیشتر در بخش تحریر خرید داشتم رضایت خود را از نحوه خدمات رسانی در همه زمینه‌ها چه اطلاع رسانی، پشتیبانی، نحوه‌ی بسته بندی، ارسال بار، ضمانت صددرصدی خرابی پذیرش خرابی و کسری بار، تنوع محصولات و قیمت مناسب محصولات را دارم همچنین تشکر ویژه دارم از سرکار خانم دریایی با راهنمایی های ایشان خریدی آسان داشتم

قاسمعلی - جاجرم - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۷

با سلام. چندین ساله از پخش برادارن خرید می کنم، می تونم بگم تو کالاهای ایرانی تکمیل ترین فروشگاه هستن و همه چه عالیه. پشتیبانی ، بسته بندی ، اخلاق، ریال، مشتری مداری و ... عالی. با یکبار خرید حتما مشتری دائمیشون میشید. از مدیریت خواهش میکنم لاین بازی های فکری رو تکمیل تر کنن. تنوع فکری ها کمی پایین هست

رضا - اسفراین - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۹

با عرض سلام و سال نو رو به همه همکاران تبریک عرض میکنم و آرزوی روزهای بهتر برای همه مدت سال که با سایت برادران مشغول کار هستم و از همه ممنونم برای انجام کارها و پشتیبان خوبم سرکار خانم انصاری. تو این بیستو چند روز سایت که قطع بود واقعا دل تنگ صدای همه مسئولین پخش برادران بودم و نکته آخر جنس ها خیلی افزایشی و هر چی فروختیم با ضرر خیلی بالا و از همکاران پخش انتظار داشتیم یه پیام بدن برای افزایش قیمت ها. ممنونم با آرزوی موفقیت و روزهای بهتر برای همه همکاران

محمدعلی - اصفهان - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۳۱

من چند سالی میشه با پخش برادران کار میکنم. واقعا از لحاظ قیمت عالی از لحاظ بسته بندی بار بی نظیر از لحاظ پشتیبانی کالا که هم که تضمین درصدی دارند برا برگشت کالای خراب که واقعا هیج جا چنین چیزی وجود نداره ولی پخش برادران اینکار را انجام میده.

رضا - اسفراین - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۸

سلام من به مدت ۵ ساله با سایت برادران آشنا شدم و کار میکنم و عکس های که از کارها میزارن خیلی دقیق وچه از لحاض اندازه و رنگ خیلی دقیق کار میکنن و برای تمام کارها تضمین صد درصدی خرابی رو دارن و خوبی که داره پشتیبانان خوب و باشخصیت داره در بسته بندی در جه یک میباشن چون از جاهای دیگه هم در موغ نداشتن کار خرید زدم که فقط خواستن کارها شو رو رد کنن و هیچ گونه مسئولیتی ندارن در کل از سایت برادران ممنونم پیشنهاد میدم از این سایت دیدن وخرید نمایید

شفیقه - جناح استان هرمزگان - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۳

سلام وعرض ادب از جنس کالا و وبه موقع رسیدن وسالم رسیدن کالاها بسیار راضی هستیم وهمچنان به همکاری با برادران می پردازیم

رضا - مشهد - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۱

عرض سلام وخسته نباشید به مجموعه برادران اللخصوص خانم دریایی پشتیبان محترم که پیگیری سفارشات می باشند و همیشه با صبر و حوصله کارهای ما مشترها رو رسیدگی میکنن. من حدود ۵ یا ۶ سال دارم با پخش برادران کار میکنم، از نحوه بسته بندی، قیمت کالاها، جوری جنس و مهمترین مورد این که برگشتی بدون چون و چرا. امیدوارم پرقدرت ادامه بدین.

مهدی - فردوس - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۵/۱۲ - ۱۹:۴۶

تجربه خرید من از مجموعه پخش برادران بسیار رضایت‌بخش بود. پشتیبانی قوی، پاسخ‌گویی مناسب و پیگیری سفارش‌ها از نقاط قوت این مجموعه است. کالاها کاملاً سالم و با بسته‌بندی حرفه‌ای به دستم رسیدند که نشان از دقت و مسئولیت‌پذیری تیم پخش برادران دارد. تنها نکته‌ای که می‌تواند بهبود یابد، تنوع و قدرت بیشتر در بخش تحریر است. در مجموع خرید از این مجموعه را به دیگران نیز توصیه می‌کنم.

امیرحسین - رفسنجان - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۸/۲۱ - ۱۷:۲۴

سلام بنده چند سال است که از مجموعه برادران خرید میکنم تنوع جنس، قیمت مناسب ،شرایط فروش متنوع و چندین دلیل دیگر باعث شده این همکاری نه تنها ادامه پیدا کند بلکه هر سال پر رونق تر هم بشود اما از حق نگذریم مهمترین دلیل رفتار بسیار خوب و خواهرانه خانم دریایی است که بسیار محترمانه برخورد نموده و ما را ترغیب به ادامه این همکاری می‌نمایند امیدوارم هم ایشان و هم کل مجموعه در سلامتی کامل به سر ببرند

مریم - ساوه - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۶

با عرض سلام و خدا قوت واقعا برای کسی که تازه این کارو شروع کرده تجربه ی لذت بخش و شیرینی هست همکاری با مجموعه بزرگ برادران بخاطر مزایای بی نظیری همچون ضمانت خرابی و کسری بار و...همچنین پیگیری های بسیار خوب مشاوران محترم مجموعه و شرایط اقساط و تنوع کالا و قیمت و .... امیدوارم خداوند به شما عزیزان سلامتی و به کسب و کارتون رونق عنایت کند . در انتها هم از خانم دریایی عزیز که واقعا پیگیر و دلسوز هستند خیلی خیلی تشکر میکنم. موفق باشید 🙏

حمید - دیواندره - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۲

سلام وقت بخیر؛ عرض خدا قوت خدمت تمامی دوستان و همکاران گرامی تشکر از مجموعه خوب برادران بابت تنوع زیبا و قیمت‌های مناسب و پشتیبانی عالی و تشکر ویژه خدمت خانم محمدی‌پور پشتیبان گرامی بنده. بنده برای جوایز شهربازی از مجموعه خرید میکنم و بسیار رضایت بخشه.

سیداکبر - کرج - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۷

سلام و خدا قوت. ممنون از تمامی پرسنل زحمت کش و پیگیر مجموعه پخش برادران. به نظر م که از این مجموعه خیلی راحتتر از سایر بازارها که فقط به فکر فروش و فاکتور کردن اقلام هاشون می باشند می توان جنسهای مغازه رو جور کرد.

فرشته - تهران - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۴

سلام و وقت بخیر به تیم قوی و کاربلد پخش برادران بنده خواستم تشکر ویژه از خانم رفیعی عزیز داشته باشم که همیشه با پشتیبانی و مشاوره های دقیقتشون و صبری که به خرج میدن، در کمال احترام به مشتری، راهنمایی های کاملی انجام میدن و همین امر باعث شد بنده (فروشگاه رجاء۲ خانم مهدوی) یکی از مشتریان وفادار این مجموعه باشم 🙏☺️❤️ بازم از تمام اعضای مجموعه بویژه خانم رفیعی عزیز کمال تشکر را دارم .

مصلح - جوانرود - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۶

با سلام من چندین ساله دارم با پخش برادران کار میکنم و به جرات میتونم بگم بهترین فروشگاه و عمده فروشی که باهاشون کار کردم هستن. از راحتی سفارش در هر وقت روز و ثبت سفارش خیلی آسان و راحت. تضمین خرابی صد در صد کالا که چندین بار بدون هیچ مشکلی خرابی رو عودت گرفتن و در کل میتونم بگم بدون رقیب در این زمینه هستن.

محدثه - شاهرود - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۳

خوش برخورد،تنها شرکتی ک مرجوعی اجناس خراب داره ،و اینکه فوق‌العاده پیگیر و بجا ،برای سفارشات هستن.نحوه ی بسته بندی و ارسال اجناس مثل همیشه بی رقیب❤️

نوراحمد - سنگان خواف - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۴

غیاثی هستم مدیر لوازم تحریر جورچین سنگان خواف یه سلام و خسته نباشید جانانه به تمامی پرسنل پخش برادران.دستمریزاد.مجموعه ای به این شسته رفته ای خیلی کم پیدا میشه. تو سایت که وارد میشی فقط حس اینو داری که وارد فروشگاه بزرگی شده ای همه ی اجناس مرتب و با قیمت مشخص هستش.پشتیبانمونم که خانم سالاری خدا خیرش بده اگه من لیست بار جدید رو نبینم حتما خانم سالاری برام میفرسته.پاسخگویی معرکه با صبر و حوصله.یه تشکر هم از جناب اقای حجتی دارم که هر موقع رفتن بارم رو حضوری تحویل بگیرم با برخورد خودشون شرمندمون می‌کنند. قیمت‌ها واقعا خوب و تنوع جنس بالا در کل مجموعه ای کامل و بی عیب و نقصه. دم همتون گرم

حسین - علی آباد کتول استان گلستان - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۷

مجموعه پخش برادران به جرأت یکی از بهترین شرکت های پخش تحریر و اسباب بازی در ایران هست هم از نظر جامع و کامل بودن و تنوع داشتن و هم از نظر به روز بودن در ارائه خدمات مجازی از طریق دثبت سفارشات و هم استفاده از کادری مجرب و توانمند در پشتیبانی و ارائه خدمات. یکی از بهترین شرکت هایی هستید ک سفارشات رو در کمترین زمان ممکن ثبت و به بهترین شکل ممکن بسته بندی میکنید دم همه تون گرم و خداقوت مخصوصا خدمت پشتیبان پرتلاش خانم دریایی عزیز

جعفر - شیراز - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۲

درود و خدا قوت خدمت همکاران عزیزم در پخش برادران. خدارو شکر چند سالی هست ک با پخش برادران کار میکنم و از تعهد.دقت . تنوع.ونظم کاری این مجموعه سپاسگزارم بخصوص و ب صورت ویژه از پشتیبان خوبم خانم دریایی تشکر میکنم....... خانم دریایی در هر شرایطی با آرامش و برخورد خوبشون حال آدم رو خوب می‌کنه و کاملا تخصصی راهنمایی میکنند.... مجموعه برادران لطفاً همکاران خوبی همچون خانم دریایی را قدردان باشید و نیروی خوب یعنی سرمایه.......تمام و خدا نگهدار

محسن - بیرجند - فروشنده اسباب بازی

۱۴۰۴/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۵

سلام خدا قوت میگم به مجموعه ی عالی و پرتلاش پخش برادران. استارت وراه اندازی فروشگاه مون با خرید از مجموعه‌ی بزرگ برادران بودکه واقعا رضایت بخش بود، از همه نظر(پرسنل مهربان، کیفیت کالا، بسته بندی مرتب، پیگیری خرابی وشکستگی کالا و...) یک تیم قوی هستند. از شما مجموعه ی بزرگ و بخصوص از خانم دریایی عزیز که خیلی باحوصله، خوش اخلاق و یک پشتیبان عالی هستند کمال تشکر رادارم.

امیرعباس - سیرجان - فروشنده اسباب بازی و تحریر

۱۴۰۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۲

سلام خدمت مجموعه بزرگ و عالی پخش برادران خیلی خوش حالم که تجربه همکاری با بهترین و کامل ترین پخش عمده اسباب بازی در ایران داشتم و همین طور تشکر ویژه ای میکنم از خانم اسدی بزرگوار که به بهترین شکل پشتیبان بنده بودن و خدمات ارزشمندی که با صبر و حوصله برام انجام دادن ممنون از مجموعه عالی پخش برادران و خانم اسدی

حمید - نیشابور - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۸/۲۸ - ۱۸:۱۸

درود فراوان خدمت تمامی همکاران تو عرصه نوشت افزار و اسباب بازی من دو ساله با مجموعه برادران آشنا شدم و پشتیبان من خانم ابراهیمیان هستن خیلی با حوصله و عزیز. واقعا بهترین و کامل ترین و جدیدترین اجناس رو موجود دارن همینکه میشه خرید غیر حضوری انجام داد خیلی عالیه و اینکه واقعا بحث مرجوع کالا و خرابی کالا خودش بهترین آپشن هست. از مجموعه برادران ممنونم بابت همه چی

زهرا - تهران - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۰

ممنون از مجموعه عالی برادران به خاطر تنوع اجناس، بسته بندی دقیق و مناسب، ضمانت خرابی و مرجوعی، ارسال سریع و تشکر ویژه از سر کار خانم ابراهیمیان عزیز، بابت اخلاق حرفه ای در کار و رسیدگی و پیگیری سریع و دقیق پیام ها. موفقیت روز افزون نصیبتون

سمیه - باغملک خوزستان - فروشنده لوازم التحریر

۱۴۰۴/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۵

سلام و درود خدمت شما از ارائه ی محصولات با قیمت منصفانه و به صورت تعداد از شما متشکرم . امیدوارم همیشه موفق و برقرار باشید و به این همکاری دوستانه با خورده فروشان ادامه دهید. در بخش ارسال لطفا محصولات را کمی محکم و بادوام تر بسته بندی بفرمایید چون برخی باربری ها در شهرستان از مسئولیت لازم برخوردار نیستند. از پشتیبان این مجموعه سرکار خانم دریایی عزیز هم کمال تشکر را دارم. که همیشه به موقع شرایط و محصولات را معرفی می کنند و پیگیر همه مراحل ثبت و سفارش و رسید محصولات هستند. همیشه سلامت باشید و تندرست خانم دریایی جان.

از ابتدای سال تا این لحظه

۲,۰۲۳,۲۷۶,۷۴۲
ریال، از محل فاکتورهای شما، جهت تهیه لوازم التحریر برای کودکان نیازمند ایران عزیزمان تامین شده است.
آخرین اخبار و اطلاعیه ها
نشانی تنها دفتر فروش پخش لوازم تحریر و اسباب بازی برادران

مشهد، پیامبر اعظم ۴۴ (چاهشک) ، باغبان ۶

سوالی داری؟ از من بپرس
chat
بالا