کالسکه با عروسک آتا تویز
کالسکه با عروسک آتا تویز
کالسکه با عروسک آتا تویز
کالسکه با عروسک آتا تویز

قیمت خرید عمده کالسکه با عروسک آتا تویز

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۹۸۷,۳۰۰ ۱,۰۱۲,۰۰۰
۱ ماهه ۱,۰۳۲,۰۰۰ ۱,۰۵۸,۰۰۰
۲ ماهه ۱,۰۷۷,۰۰۰ ۱,۱۰۴,۰۰۰
۳ ماهه ۱,۱۲۲,۰۰۰ ۱,۱۵۰,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۱۸ عدد
  • ابعاد کالا : ۳۲ * ۱۹ * ۱۹ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۳ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : جعبه ای
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

شاید خیلی از ما این تفکر را داشته باشیم که وسایل مخصوص نگهداری کودکان از جمله کالسکه، روروئک، و خیلی از اسباب بازی ها مربوط به کودکان این نسل می باشند و در قدیم خبری از این وسایل راحت کننده نبود!!!
اما جالب است به اطلاع شما برسانیم که برای مثال وسیله جابه جا کننده ی چرخدار کودک به نام کالسکه، از سال ۱۸۵۰ البته با تفاوت های ظاهری زیادی به بازار عرضه و مورد استفاده مردم قرار گرفت.
بنابراین این وسیله قدمتی قدیمی و دیرینه دارد، و حتما شما یا اطرافیانتان اگر فرزند کوچکی در اطراف شما وجود دارد برای او یک نمونه از کالسکه را تهیه کرده اید.
کودکان دختر که عاشق تقلید رفتار از بزرگسلان مخصوصا مادران خود می باشند، علاقه به بازی کردن با وسایل خانه داری و بچه داری دارند.
پیشنهاد پخش برادران به شما تهیه کالسکه اسباب بازی مناسب و استاندارد شده برای کودکان شما می باشد.
این کالسکه از جنس پلاستیک فشرده شده با کیفیتی مناسبی ساخته شده است که از لحاظ کیفیت و همچنین اندازه و ارتفاع کاملا مناسب خردسالان و کودکان طراحی شده است.
بدنه مناسب، چهار چرخی که برای راه بردن کالسکه تعبیه شده، صندلی، محافظ جلوی صندلی، دسته کالسکه و همچنین سایه بانی که برای کالسکه طراحی شده است، به امتیاز زیبایی و کاربرد این محصول می افزاید.
شماره تلفن های پخش اسباب بازی برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ و ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ بوده و برای خرید کالسکه با عروسک می توانید با این شماره ها تماس گرفته و یا به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.
بزرگترین مزیت این کالا داشتن عروسک زیبا و دوست داشتنی می باشد که در این محصول در کنار کالسکه گذاشته شده است، این مزیت برای کودک می تواند جالب و جذاب باشد؛ زیرا سایز عروسک به گونه ای طراحی شده است که به راحتی بر روی صندلی نشیمن گاه کالسکه جای می گیرد.
جنس عروسک همانند نمونه مشابه خود یعنی عروسک های روسی در سایت پخش برادران می باشد اما خیلی از افراد به این عروسک در حال حاضر عنوان جذاب تر بودن را می دهند.
این عروسک نی نی با لباس و کلاه، دستکش، کفش، پستونک، چتری کوتاه و صورت نازی که دارد در کنار این کالسکه مناسب و استانداردی قرار دارد که همین موضوع جدا از کودکان نظر بزرگسالان را نیز به خود جلب می کند.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۱) عدد

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا