سوپر آئودی پلیس درج
سوپر آئودی پلیس درج
سوپر آئودی پلیس درج
سوپر آئودی پلیس درج
سوپر آئودی پلیس درج

قیمت خرید عمده سوپر آئودی پلیس درج

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۱,۶۵۲,۰۰۰ ۱,۶۵۲,۰۰۰
۱ ماهه ۱,۶۹۶,۰۰۰ ۱,۶۹۶,۰۰۰
۲ ماهه ۱,۷۴۱,۰۰۰ ۱,۷۴۱,۰۰۰
۳ ماهه ۱,۷۸۶,۰۰۰ ۱,۷۸۶,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۸ عدد
  • ابعاد کالا : ۱۵ * ۲۰ * ۴۶ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۳ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : جعبه ای
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

کارخانه ماشین سازی آئودی ( audi ) یکی از معروف‌ترین برندهای خودرو سازی در جهان است؛ مهم ترین ویژگی این ماشین می تواند لوگو منحصر به فرد این شرکت باشد که از چهار حلقه در هم شده تشکیل‌ شده است.
ابتدا در سال ۱۹۰۹ فردی به نام هورش در آلمان، شرکتی به نام آئودی را تاسیس کرد، که بعد از گذر چند سال چهار خودرو ساز مطرح آن زمان به نام های هورش، آئودی، واندرر و دی‌کی‌دبلیو که ابر ماشین ساز های آن زمان بودند با یکدیگر متحد شده و یک شرکت تولید خودرو سازی را به راه انداختند که این چهار حلقه نمادی از آن چهار خودروساز به جهت تشکیل اتحادیه‌ای به نام اتحادیه خودرو می باشد که در سال ۱۹۳۲با یکدیگر ادغام‌شده‌اند.
خودرو های تولیدی این شرکت ابتدا در کارخانه ای در آلمان تولید می شد اما امروزه با گسترش تولیدات این شرکت ۹ کارخانه، که در ۸ کشور اروپایی مستقر می‌باشند، این خودرو را تولید می‌نمایند که صرفا دفتر مرکزی آن در حال حاضر در آلمان می باشد
جالب است بدانید که از سال ۱۹۶۴ این شرکت زیر مجموعه شرکت خودرو سازی فولکس قرار گرفت.
آئودی همراه با مرسدس بنز و ب ام و، سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند که به‌ عنوان پرفروش ‌ترین خودروسازان لوکس جهان شناخته می‌شوند.
اکنون و در حال حاضر مفتخریم که مدل شبیه سازی شده یکی از خودرو های لوکس شرکت آئودی را که توسط شرکت اسباب بازی درج که ماشین اسباب بازی کاملا ایرانی محسوب می شود را با کیفیتی بالا به شما معرفی کنیم.
این ماشین اسباب بازی چه از لحاظ بدنه و کیفیت ساخت و همچنین از لحاظ جلوه بصری، قادر است جزو بهترین نمونه های اسباب بازی تولید شده در داخل کشور نامبرده شود.
بدنه این ماشین آئودی مدل R۸، ساخته شده از پلاستیک فشرده شده با کیفیتی بسیار مناسب و مرغوبی می باشد که در اثر برخورد های متعدد حین بازی آسیبی جدی به آن وارد نمی شود.
طراح این ماشین دو در و لوکس، دو ویژگی لاکچری که در مدل اصلی و نمونه واقعی آن می باشد را در طراحی این ماشین اسباب بازی پیاده کرده است؛ این دو ویژگی در طراحی سانروف شیشه ای بالای سقف این ماشین و در لاستیک ها و همچنین رینگ های اسپرت آن می باشد.
شماره تلفن های پخش اسباب بازی برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ و ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ بوده و برای خرید سوپر آئودی رنگی و پلیس درج می توانید با این شماره ها تماس گرفته و یا به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.
به جز طراحی زیبا در چرخ های این ماشین می توان به دیگر ویژگی این قسمت که همان مکانیزم حرکتی آن باشد نیز اشاره کرد.
مکانیزم حرکتی این ماشین به شکل قدرتی می باشد که برای حرکت دادن به آن می بایست فقط چند بار آن را به سمت جلو کشیده و بردارید، در نهایت آن را روی زمین گذاشته و حرکت ماشین را تماشا کنید.
از دیگر ویژگی های بسیار جذاب این ماشین طراحی اسپرت بدنه به همراه رنگ های جذاب و خاص آن می باشد .
تولید کننده این سوپر آئودی برای اتمام حجت خود در طراحی و تولید این کالا، یک مدل پلیسی از آن را هم در کنار مدل اسپرت این ماشین تولید کرده است.


نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۶) عدد
قاسم علی
قاسم علی از جاجرم ، ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۸
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر قاسم علی

سلام ی ماشین خوب محکم بزرگ و با دوام و محکم فروش خوبی دارد بسته بندی و طراحی و ساختش حالب است سود خوبی دارد

مجتبی
مجتبی از اصفهان ، ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۳
  • موافقم
  • ۱ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر مجتبی

همش رو پلیس فرستادند و اینکه بعضیهاش رو آیینه یادشون رفته ببندند

کارشناس پخش برادران
کارشناس پخش برادران از مشهد ، ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ - ۱۸:۰۹

همکار گرامی با تشکر از ثبت نظر شما .همانطور که در تصویر مشاهده مینمایید و اسم کالا مشخص است این کالا فقط پلیس هست و برای خرید نوع اسپرت ماشین باید آئودی اسپرت را خرید می کردید و در رابطه با عم وجود آینه این مشکل متاسفانه از سمتکارخانه میباشد و با وجود اینکه کارخانه تولید کننده کالا را ضمانت نمی کند ولیکن بازهم شما با پشتیبان این موضوع را در میان بگذارید تا به شما ضرر و زیانی وارد نشود و مجموعه این خرابی را برای شما پوشش دهد

سید غفار
سید غفار از بهبهان ، ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۲۲:۲۸
  • موافقم
  • ۱ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر سید غفار

اندازه بسیار بزرگ کیفیت بسیار فوق العاده رنگبندی جذاب خوش فروشه

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا