اسکانیا 2000 زرین A1
اسکانیا 2000 زرین A1
اسکانیا 2000 زرین A1
اسکانیا 2000 زرین A1

قیمت خرید عمده اسکانیا ۲۰۰۰ زرین A۱

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۱,۰۸۲,۰۰۰ ۱,۱۰۸,۰۰۰
۱ ماهه ۱,۱۳۱,۰۰۰ ۱,۱۵۹,۰۰۰
۲ ماهه ۱,۱۸۰,۰۰۰ ۱,۲۰۹,۰۰۰
۳ ماهه ۱,۲۳۰,۰۰۰ ۱,۲۶۰,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۶ عدد
  • ابعاد کالا : ۲۶.۵ * ۲۱ * ۴۴ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۳ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : توری
  • کشور سازنده : ایران
سایر توضیحات

یک کامیون اسکانیا با سرعت در حال حرکت در اتوبان است. مراقب باشید با این کامیون بزرگ تصادف نکنید! «ماشین بازی زرین تویز مدل اسکانیا یک ماشین حمل‌ونقل است که توسط شرکت زرین تویز برای کودکان طراحی‌شده تا با آن بازی کنند.
اسکانیا یک کامیون ۴۰ سانتی‌متری است که بچه‌ها می‌توانند از آن برای حمل نقل اسباب‌بازی‌های کوچک‌تر استفاده کنند. شما می‌توانید این ماشین محبوب بچه‌ها را باقیمتی مناسب از سایت برادران خریداری کرده و برق شادی را در چشمانشان مشاهده کنید. یکی از اسباب‌بازی‌های محبوب در میان کودکان کامیون‌ها با قسمت بار بزرگ است تا بتوانند حجم بیشتری از وسایلشان را در آن قرار دهند. قسمت بار این ماشین متحرک بوده و می‌توان برای تخلیه بار از آن استفاده کرد. همراه این خودرو راه‌سازی، یک شن کش و بیل کوچک هم وجود دارد که می‌توان از آن برای شن‌بازی در کنار ساحل هم استفاده کرد.
شرکت زرین تویز یک شرکت ایرانی است که بیش از ۴۰ سال از فعالیت اولیه آن می‌گذرد. این شرکت از سال ۱۳۷۰ شروع به ساخت اسباب‌بازی کرده است و در سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ نماد استاندارد از موسسه ایران گشت. این شرکت با توجه به کیفیت و تنوع محصولاتش توانسته نیمی از محصولاتش را به کشورهای همسایه صادر کند.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۰) عدد

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا