نحوه امتیاز دهی به نظرات ثبت شده در پخش برادران

نوشته شده توسط تحریریه پخش اسباب بازی برادران در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
نحوه امتیاز دهی به نظرات ثبت شده در پخش برادران

نحوه امتیاز دهی به نظرات ثبت شده در پخش برادران

همکار گرامی
با ثبت نظرات خود در مورد کالاهای خریداری شده، علاوه بر دریافت امتیاز و هدیه از پخش برادران، به سایر همکاران، تولیدکنندگان و از همه مهمتر به کودکان کمک کنید.
با ارتقاء کیفیت اسباب بازی ها، شادی را ارزانتر به کودکان بفروشیم.

نحوه امتیاز دهی و دریافت هدیه

هر نظر برای کالایی که قبلا توسط شما خریداری شده است ۳ امتیاز خواهد داشت.
هر نظر برای کالایی که قبلا توسط شما از پخش برادران خریداری نشده است ۱ امتیاز خواهد داشت.
هر نظری که توسط شما در پاسخ به نظرات دیگران ثبت شود، اگر کالای مورد نظر قبلا توسط شما خریداری شده باشد، ۳ امتیاز و اگر خریداری نشده باشد ۱ امتیاز خواهد داشت.

مشتری پس از ثبت نظرات و دریافت امتیازات آن، قادر خواهد بود از بانک هدیه پخش برادران، هر کدام از هدایایی که با امتیازات وی برابری می کند را به دلخواه انتخاب نموده و این هدیه در سفارش بعدی مشتری برای وی ارسال خواهد شد.
هدایای موجود در بانک هدیه، متنوع بوده و شما می توانید براساس میزان امتیاز خود هدیه بزرگتر، کوچکتر و یا چند هدیه را با یکدیگر انتخاب نمایید.
پس از انتخاب هدیه توسط شما، به اندازه ارزش ذکر شده در هدیه از امتیازات شما کاسته شده و هدیه تقدیم شما می گردد، اما کماکان شما قادر خواهید بود امتیازات خود را افزایش داده و هدایای دیگری دریافت نمایید.
هیچ محدودیتی برای دریافت امتیاز از سوی شما وجود نخواهد داشت ضمن اینکه بزودی راه های دیگری برای افزایش امتیازات اعلام خواهد شد.

نکاتی که می بایست هنگام ثبت نظر به آن توجه شود

۱. لطفا تنها به ذکر نظرات اختصاصی خود از دید یک فروشنده اسباب بازی و یا تحریر بپردازید و از ذکر نکات حاشیه ای پر هیز کنید.
۲. شما می توانید محترمانه از کیفیت یک کالا انتقاد کرده و تمامی مشکلات و معایب احتمالی آن را ذکر کنید و یا در صورت رضایت از کیفیت یک کالا، نقاط قوت آن را بدون بزرگ نمایی ذکر کنید.
۳. در هنگام نظر دادن در مورد یک کالا، ویژگی های آن را از تمامی جهات اعلام بفرمایید (کیفیت کالا / خوش فروش بودن / سود آور بودن / میزان شکستگی در هنگام حمل و ...)
۴. تلاش نمایید از بزرگ نمایی در مورد عدم کیفیت و یا کیفیت یک کالا خودداری نمایید.
۵. همواره در نظر داشته باشید که هم خود شما و هم سایر همکاران شما، نظرات ثبت شده در مورد یک کالا را مشاهده کرده و با توجه به نظرات ثبت شده نسبت به خرید و یا نخریدن یک کالا تصمیم گیری خواهند نمود، لذا تلاش نمایید نظرات خود را کاملا دقیق و شفاف ذکر نمایید.
۶. نظرات شما به صورت مستقیم می تواند به تولیدکنندگان اسباب بازی، مصرف کننده نهایی (بچه ها)، سایر همکاران اسباب بازی فروش و همچنین همکاران شما در پخش برادران کمک نماید.

نوشته شده توسط تحریریه پخش اسباب بازی برادران در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۷ ، دفعات بازدید ۱,۷۲۶ مرتبه
بالا