سوپر بنز رنگی درج
سوپر بنز رنگی درج
سوپر بنز رنگی درج
سوپر بنز رنگی درج
سوپر بنز رنگی درج

قیمت خرید عمده سوپر بنز رنگی درج

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۲,۱۴۶,۰۰۰ ۲,۱۹۹,۰۰۰
۱ ماهه ۲,۲۰۴,۰۰۰ ۲,۲۵۹,۰۰۰
۲ ماهه ۲,۲۶۲,۰۰۰ ۲,۳۱۸,۰۰۰
۳ ماهه ۲,۳۲۰,۰۰۰ ۲,۳۷۸,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۸ عدد
  • ابعاد کالا : ۲۰ * ۱۷ * ۴۵ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۳ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : جعبه ای
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

ماشین های بنز یا همان مرسدس بنز، خودرو های تولید شده ای هستند که در کشور آلمان ساخته می شود.
جالب است بدانید که امیل یِلینِک که سرمایه گذار این شرکت می باشد برای انتخاب نام شرکت خود از اسم دخترش که مرسدس بود کمک گرفت و بعد ها به دلیل ادغام با شرکت بنز اند سی نام کلی این ابر شرکت به مرسدس_بنز تغییر یافت.
این شرکت خودرو سازی انواع و اقسام مدل های متنوعی را تولید می کند که در قالب ماشین های سواری، مسابقه ای، پلیس و یا حتی کامیون و مینی بوس و .. طراحی و تولید می شوند.
ماشین اساب بازی در حال حاضر نیز مدل کپی شده و مشابه شده ای از ماشین بنز اسپرت مسابقه ای می باشد که طراحی لاکچری دارد و ماشینی دو در محسوب می شود.
طراح و تولید کننده این ماشین سوپر بنز شرکت تولید کننده درج می باشد که همانطور که می دانیم با توجه به سابقه این شرکت تولیدی، اسباب بازی های با کیفیتی تولید و طراحی می کند.
این ماشین بنز چه از لحاظ طراحی داخل و چه از لحاظ ظاهر بدنه ای خاص و اسپرت و من باب سلیقه پسر بچه هایی می باشد که علاقه زیادی به ماشین ها دارند.
جنس بدنه و همچنین لاستیک ها و چرخ های این ماشین تهیه شده از پلاستیک فشرده شده و مرغوبی می باشد که در نهایت می توان گفت که این ماشین از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد.
شماره تلفن های پخش اسباب بازی برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ و ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ بوده و برای خرید سوپر بنز رنگی درج می توانید با این شماره ها تماس گرفته و یا به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.
یکی از مزیت هایی که این ماشین به همراه دارد، مکانیزم آن می باشد.
مکانیزم این ماشین قدرتی می باشد؛ قدرتی بودن به این معنا می باشد که برای حرکت دادن به این نوع ماشین می بایست چند باری آن را به سمت جلو بکشید و بلافاصله بردارید تا انرژی لازمه درون لاستیک های آن جمع و برای حرکت به سمت جلو آماده شود.
در کل می توان گفت تولید کننده این ماشین با توجه به علاقه شدیدی که کودکان پسر به مسابقات رالی با ماشین های مدل خارجی دارند، طراحی این ماشین را به شکل اسپرت و مسابقه ای طراحی کرده است.
طراحی این ماشین در چند رنگ متفاوت و شاد می باشد و به همراه نمایش دادن یکسری جزئیاتی همانند سانروف ماشین، آیینه های بغل، رینگ های اسپرت، چراغ های اسپرت و خاص و همچنین آرم مخصوص بنز که جلو ماشین نصب شده می باشد؛ قطعا می تواند رقیب خیلی قدری برای ماشین های همانند خارجی خود شود.



نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۱) عدد
علی
علی از ارومیه ، ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۹
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر علی

عالی لایک ۲۰

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا