عروسک فروزن ( السا و آنا )
عروسک فروزن ( السا و آنا )
عروسک فروزن ( السا و آنا )
عروسک فروزن ( السا و آنا )

قیمت خرید عمده عروسک فروزن ( السا و آنا )

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۸۳۷,۱۰۰ ۸۵۸,۴۰۰
۱ ماهه ۸۵۹,۷۰۰ ۸۸۱,۶۰۰
۲ ماهه ۸۸۲,۳۰۰ ۹۰۴,۸۰۰
۳ ماهه ۹۰۵,۰۰۰ ۹۲۸,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۶۸ عدد
  • ابعاد کالا : ۳۳ * ۵.۵ * ۲۳ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۵ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : جعبه ای
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

یخ زده یا فروزن یک کارتون بسیار معروف ساخته شده توسط کمپانی والت دیزنی هست که این کارتون در واقع از روی رمان ملکه برفی ساخته شده است.
سالانه صدها کارتون مختلف با ژانر های متفاوت که معمولا توسط کمپانی والت دیزی تهیه و تولید شده اند، روانه بازار می شوند؛ اما تعداد بسیار کمی از آن ها می تواند بسیار معروف و محبوب شده و در کل دنیا همه کودکان عاشق آنها شوند.
انیمیشن فروزن یا یخ زده محصول کمپانی والت دیزنی می باشد که در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار روانه بازار داغ انیمیشن شد، به جرات می توان گفت که این کارتون از همان ابتدا فروش بسیاری کسب کرد و توجه تعداد زیادی از مخاطبان که بیشتر دختر ها بودند را به خود جلب کرد.
این کارتون در عین اینکه داستانی جذاب و جلوه های خوش رنگ و لعاب پرنسسی دارد اما از نظر خیلی ها وجه تمایزاتی با کارتون های پرنسسی دیگر دارد که بزرگترین آن پیام این داستان است که القا کننده قدرت، شجاعت و عشق در عین زیبایی می باشد.
بعد از انتشار کارتون هایی که به شدت معروف و محبوب می شوند، معمولا تولید کنندگان اسباب بازی و حتی تولیدی های لباس در صدد تولیداتی با ویژگی های ظاهری مربوط به آن کارتون می باشند.
در حال حاضر نیز ما می خواهیم یک محصول ویژه و جذاب را که از همین سری کارتون ساخته شده است را به شما معرفی کنیم .
مجموعه دو عددی عروسک فروزن، یعنی در این کالا عروسک های السا و آنا دو شخیت اصلی و محبوب کارتون فروزن می باشند.
قطع به یقین وجود عروسک السا و آنا در یک محصول سبب جذابیت و سرگرمی زیادی برای کودک میشود.
عروسک السا که با لباسی آبی و مو های بلوند همانند کارتون طراحی شده است؛ از جنس پلاستیک فشرده شده ای طراحی شده که می شود گفت از کیفیت مناسب و خوبی برخوردار شده است.
اگر بخوایم به ساختار بدن این عروسک با جزئیات و دقت بیشتری نگاه کنیم در خواهیم یافت که بدن این عروسک از پلاستیک می باشد اما نوع پلاستیک به کار رفته در قسمت های مختلف این عروسکی کمی متفاوت است؛ برای مثال بدن عروسک از پلاستیک فشرده، سفتی تشکیل شده اما دست و پاهای عروسک بر خلاف بدنش، از پلاستیک منعطف تری تهیه شده است که سبب می شود انگشت ها و مچ های دستو پا آن تکان بخورد.
صورت عروسک نیز منعطف و نرم تر از بدنش می باشد، که به اصطلاح به آن گوشتی نیز گفته می شود.
شماره تلفن های پخش اسباب بازی برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ و ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ بوده و برای خرید عروسک فروزن جفتی می توانید با این شماره ها تماس گرفته و یا به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.
عروسک دومی که در کنار السا قرار گرفته، در کارتون به نام آنا شناخته می شود.
این عروسک همانند نمونه شخصیتی خود در کارتون، پوست گندمی تری نسبت به السا دارد و موهای قهوه ای روشنی دارد، رنگ لباس این شخصیت از ترکیب رنگ مشکی و آبی می باشد.
جنس ساختاری این عروسک نیز از پلاستیک فشرده شده می باشد که به غیر از دست های عروسک که حالت انعطاف پذیری دارد، صورتش هم حالتی نرم و منعطفی دارد که به این حالت گوشتی نیز می گویند.
همچنین از آنجایی که کلیت داستان درباره ی نیروی جادو می باشد، تولید کننده این کالا یک عدد چوب جادو را در بسته بندی این عروسک قرار داده است.
اما اگر می خواهید که کودک شما بیشتر در بازی های نقش آفرین خود فرو برود تا لذت بازی برایش دوچندان شود و سرگرمی او به میزان حداکثری خود برسد، پیشنهاد ما تهیه لباس فروزن از سایت پخش اسباب بازی برادران می باشد.
تنها با سرچ عبارت لباس فروزن با تاج در پخش اسباب بازی برادران، می توانید از این محصول فروزنی زیبا دیدن فرمایید.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۲) عدد
رضا
رضا از دبیران استان فارس ، ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۲
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر رضا

عروسک خوب و خوش فروش

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا