لگو سطلی لی لی تویز 208
لگو سطلی لی لی تویز 208
لگو سطلی لی لی تویز 208
لگو سطلی لی لی تویز 208
لگو سطلی لی لی تویز 208

قیمت خرید عمده لگو سطلی لی لی تویز ۲۰۸

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۱,۶۸۴,۰۰۰ ۱,۷۲۳,۰۰۰
۱ ماهه ۱,۷۶۰,۰۰۰ ۱,۸۰۱,۰۰۰
۲ ماهه ۱,۸۳۷,۰۰۰ ۱,۸۷۹,۰۰۰
۳ ماهه ۱,۹۱۴,۰۰۰ ۱,۹۵۸,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۸ عدد
  • ابعاد کالا : ۲۷ * ۲۸ * ۲۷ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۳ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : ظرفی
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

لگوی اسباب بازی ۲۰۸ تیکه
جالب است بدانید که کودکانی که ساختن را تمرین می کنند از خلاقیت بالاتری برخوردارند. این دسته از کودکان خیلی بهتر و راحت تر از دیگران قادرند که از پس مشکلات زندگی بر‌آیند. آن ها می توانند راه حل های بهتری برای مقابله با مسائل زندگی پیدا کنند. یکی از اسباب بازی هایی که کودکان به کمک آن می توانند خلاقیت خود را ارتقا دهند،‌ لگو ها هستند. بچه ها به راحتی می توانند با لگو ها انواع ساختنی ها را بسازند. بازی کردن با لگو ها می تواند اعتماد به نفس را در کودکان افزایش دهد و هماهنگی های لازم را بین دست و چشم آن ها برقرار کند. لگوی اسباب بازی ۲۰۸ تیکه که این روز ها در صفحه ی فروش فروشگاه اینترنتی پخش برادران قرار گرفته است، این لگو ها جنسی از پلاستیک دارند و از این رو بسیار سبک هستند. ابعاد استاندارد قطعات این لگو سبب می شود که به راحتی در دستان کودکان دلبند شما جای گیرند و جا به جا شوند. رنگ های جذاب این لگو ها کودکان را ترغیب می کند که به سمت آن ها بیایند و شروع به بازی کنند. تعداد زیاد این قطعات این اسباب بازی باعث می شود که کودک شما به راحتی بتواند جزییات بیشتری را در اشیایی که می سازد،‌ در نظر بگیرد. این قطعه ها یک محفظه ی پلاستکی دارد که جمع آوری و نگهداری از آن ها را راحت تر می کند
شما عزیزان می توانید آن را به عنوان هدیه ای مناسب برای تولد کودکان بالای ۳ سه سال در نظر بگیرید و با تقدیم کردنش به آن ها،‌ شادی، خلاقیت و سرگرمی را به آن ها هدیه کنید.
مهارت ها:
هوش فضایی: چگونگی کمک به تفکر سه بعدی و تقویت هوش فضایی به راحتی با نگاه اول به این بازی قابل درک است. از زمانی که صاحبان این برند، نقص اصلی قطعات خود را برطرف کرده و تونایی اتصال قطعات به یکدیگر را توسعه دادند، تفکر سه بعدی برای ساخت و رسیدن به تخیلاتتان، مهارت بی چون و چرای این بازی محسوب می شده است.
هوش منطقی: پرورش چهار حوزه ی، ریاضیات، مهندسی، فناوری و علوم که با نام STEM شناخته می شوند، یکی از مصارف ساخت این مجهول بوده که بی شک توانایی حل مسئله، تجزیه و تحلیل، دستکاری اطلاعات مکانی و سایر مهارت های مرتبط با هوش منطقی، درپرورش آن ها دخیل هستند.خلاقیت: تصور ساخت هر آنچه که در ذهن ما می پرورد با افزایش قابلیت های این محصول، ما را به دنیای بی انتهایی وارد می سازد که در آن محدودیتی برای سانسور تخیلات وخلاقیت کودکان وجود ندارد.
در واقع ساخت لگو با هدف ایجاد یک فرهنگ جدید از مفهوم خلاقیت بوده است و تنوع رنگ ها، اندازه ها، قطعات جانبی( مینی فیگور ها) و… همه در شکل گیری این امر کمک کرده اند.
افزایش اعتماد به نفس: مهارت های زیادی وجود دارند که مجموع آن ها به کسب اعتماد به نفس بیش تر در کودک کمک می کند، که تعداد قابل توجهی از این مهارت ها در هنگام بازی و ساخت یک دنیای جدید توسط لگو ها به چالش کشیده می شود.
_توانایی تخریب و ساخت مجدد
_پرورش تفکر به صورت سازماندهی شده
_رشد و هماهنگی مهارت های بدنی و حرکتی عضلات ریز
_پرورش قدرت بیان و در نتیجه ی آن داستان سازی و …
مهارت های ارتباطی: امکان همکاری در ساخت سازه ها، کسب تفکر نقادانه، پرورش قدرت بیان و درک بیش تر مفاهیم از طریق بازی با سازه ها همگی در رشد مهارت های ارتباطی کودکان و همچنین در مفاهیم احساسات و چگونگی برقرای ارتباط مؤثر با دیگران تاثیر گذار هستند.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۱) عدد

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا