کتاب داستان
کتاب داستان
کتاب داستان
کتاب داستان
کتاب داستان

قیمت خرید عمده کتاب داستان

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۴۹,۰۰۰ ۵۰,۸۰۰
۱ ماهه ۵۰,۳۰۰ ۵۲,۲۰۰
۲ ماهه ۵۱,۶۰۰ ۵۳,۶۰۰
۳ ماهه ۵۳,۰۰۰ ۵۵,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۶۰۰ عدد
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

داستان چیست؟
«داستان، جمله‌ای است طولانی و هرجمله داستانی است کوتاه.»
داستان یعنی بازآفرینی رویدادها و حوادثِ به ظاهر طبیعی.داستان تکرارواقعیت‌ها نیست. داستان در اصل تخیلی است از واقعیت.داستان هم می‌تواند بازآفرینی رویدادهای واقعی باشد و هم غیرواقعی و ساخته ذهن انسان.داستان از قدیمی‌ترین قالب‌های هنری است که پیشینه بسیار کهنی دارد.انسان‌ها آن را به شکل‌های مختلفی برای هم نقل و بازگو کرده‌اند.از وقتی انسان‌های غارنشین بعد از یک روز پر شکار و پرتلاش کنار هم می‌نشسته، آتش روشن می‌کردند و رویدادها را برای هم تعریف می‌کردند، داستان بوده تا همین حالا که شکل‌های بسیار مختلفی به خود گرفته است.نویسندگان مختلفی به وجود آمده‌اند، داستان‌های شنیدنی زیادی خلق شده‌اند و عرصه‌های ادبیات بسیار گسترده شده است.
داستان در ایران چطور به وجود آمد؟
پیدایش داستان به سبک کنونی را به قرن‌ها قبل نسبت می‌دهند.در کشور ایران، سعدی شیرازی (ملقب به شیخ اجل) داستان‌های زیادی را در قالب حکایات گلستان و بوستان روایت کرده است.مولوی در همان قرون، داستان‌های فلسفی می‌گفت منتها در قالب نظم. (داستان معمولاً قالب نثر دارد).قبل از همه اینها، عطار نیشابوری بود که داستان‌های فوق العاده خود را در قالب نظم درآورده بود.پنج گنج نظامی و شاهنامه‌ فردوسی نیز از مهم‌ترین نمونه‌های داستان است.کمی به عقب‌تر برویم. جایی که قرآن و انجیل حاوی داستان‌های زیبایی بودند. البته داستان‌هایی که مدنظر ماست، از نظر ساختار و محتوا با داستان‌های قدیمی متفاوت است.در این سلسله مقالات می‌خواهیم به شما یاد بدهیم که چگونه داستان نویسی کنید.
داستان کی تمام می‌شود؟
هیچ موقع انسان از داستان بی نیاز نخواهد شد. داستان‌ها دارای جنبه‌های پندآموز و عبرت انگیز در زندگی انسان‌ها هستند و به نوعی درس زندگی، یادگیری و تجربه بهتر زیستن را به انسان می‌آموزند؛ بنابراین هیچ عصر و دوره‌ای نمی‌توانید پیدا کنید که داستانی در آن خلق نشده باشد.
منظور از کتاب داستان قطع رحلی چیست؟قطع رحلی:سایز کتاب ها در قطع رحلی در موسسه آموزشی تالیفی ارشدان به طور معمول۲۸.۵*۲۱سانتی متر است. این قطع معمولا برای کتاب های درسی مدارس ابتدایی، کتب کودک و کتب موسیقی استفاده می شود.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۱) عدد
قاسم علی
قاسم علی از جاجرم ، ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۸
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر قاسم علی

سلام کتاب و دفتر نقاشی وسیله های خوبی برای آموزش کودکان است خصوصا اگه ارزان و به صرفه اقتصادی باشند این محصول هم ارزان هم به قیمت و هم پر فروش است و هم سود اندک اندک آن دریا است

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا