سه چرخه مدل ربات بی بی لند
سه چرخه مدل ربات بی بی لند
سه چرخه مدل ربات بی بی لند
سه چرخه مدل ربات بی بی لند
سه چرخه مدل ربات بی بی لند

قیمت خرید عمده سه چرخه مدل ربات بی بی لند

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۱۲,۷۱۰,۰۰۰ ۱۳,۰۰۰,۰۰۰
۱ ماهه ۱۳,۲۹۰,۰۰۰ ۱۳,۵۹۰,۰۰۰
۲ ماهه ۱۳,۸۶۰,۰۰۰ ۱۴,۱۸۰,۰۰۰
۳ ماهه ۱۴,۴۴۰,۰۰۰ ۱۴,۷۷۰,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۱ عدد
  • ابعاد کالا : ۴۸ * ۲۸.۵ * ۷۹ سانتی متر
  • محدوده سنی : زیر ۷ سال
  • نوع بسته بندی : جعبه ای
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

کودکان عاشق موتور و ماشین‌‌بازی هستند. اگر برای سرگرمی‌ آن‌ها از یک ماشین بازی متناسب با جهان کودکانه‌شان استفاده شود، ساعت‌ها گرم بازی می‌شوند. سه چرخه بیبی لند یکی از رویاهای کودک برای ماشین‌بازی است. با فرمانی شبیه یک ربات، این حس‌وحال را در کودک ایجاد می‌کند که در حال سواری با یک سه‎چرخه‌ی فضایی است. این مدل دارای سه چرخ پلاستیکی است و برای حرکت‌کردن، پدال‌هایی روی چرخ جلوی آن وجود دارد. برای کنترل سه‌چرخه از اهرم هدایت فرمان استفاده شده و پدر و مادر می‌توانند بر جهت و حرکت ماشین کنترل داشته باشند؛ همچنین صندلی دارای گارد و محافظ بوده و برای خردسالان مناسب است. برای راحتی کودک حین سواری، سیستم کمک‌فنر در نظر گرفته شده است تا ضربه های ناشی از سطح ناهموار به کودک وارد نشود. گفتنی است این سه‌چرخه، دارای سایبان و سبد بوده و سیستم موزیکال هم دارد. چرخ‌های پهن و پلاستیکی ماشین سبب می‌شود در سطوح نرم هم حرکت کند و قرارداشتن مرکز ثقل روی چرخ‌های عقب باعث می‌شود هدایت و کنترل ماشین توسط چرخ‌های جلو راحت‌تر انجام شود. کودکان همواره به دنبال الگو قراردادن بزرگ‌ترهای خود هستند و ماشین‌بازی یک الگوبرداری از دنیای بزرگترهاست که همیشه برایشان خوشایند بوده است.
این سه‌چرخه برای کودکان ۱/۵ تا ۳ سال مناسب است و قابلیت تحمل وزن حداکثر ۲۵ کیلوگرم را دارد. در ابتدا به دقت دفترچه‌ی راهنمای این کالا را بخوانید تا بتوانید سه‌چرخه را برای لذت‌بردن کودکتان آماده کنید. به کودک خود آموزش دهید با رعایت ایمنی بازی کند و هیچ‌وقت هنگام بازی او را تنها نگذارید. قبل از استفاده، تمام قطعات سه‌چرخه را از نظر نصب صحیح چک کرده و از درست چرخیدن چرخ‌ها و فرمان مطمئن شوید؛ همچنین از بازی‌کردن کودک در کنار خیابان و مسیرهای پرشیب خودداری کنید.
مونتاژ و نصب
بعد از بازکردن بسته، دفترچه‌ی راهنمای نصب را به‌خوبی بخوانید و سپس قطعات را از بسته‌بندی بیرون آورید. در مرحله‌ی اول فریم و تنه‌ی اصلی سه‌چرخه را نصب کنید.
نصب فریم و تنه‌ی اصلی
ابتدا تنه‌ی اصلی را نصب کنید که محل تلاقی دوبخش تنه‌ی جلویی و انتهایی است. این دو بخش در کمک‌فنر مرکزی به هم متصل می‌شوند. برای نصب این دو از چهار جفت پیچ و مهره (M۸×۴۰L) استفاده کنید.
نصب چرخ‌های عقب
در ادامه، چرخ‌های عقب را نصب کنید. برای این کار ابتدا دو واشر پلاستیکی را در محور قرار دهید و با نصب چرخ از یک واشر و یک پین فلزی جهت محکم‌شدن نصب چرخ‌ها استفاده کنید. انتهای پین‌ها را کج کنید تا از خارج‌شدن پین‌ها از محور جلوگیری شود. در ادامه برای مخفی‌شدن بست چرخ‌ها، درپوش را روی چرخ‌ها قرار دهید.
نصب فرمان و چرخ جلو
ابتدا محور یا شفت چرخ جلو را نصب و با سه جفت پیچ و مهره (M۵×۵۰L) محکم کنید. سپس پدال را به چرخ و گلگیر را به دوشاخه متصل کنید. برای این کار پیچ‌های (ST۴×۲۵) را به کار ببرید. در ادامه چرخ‌جلو را با استفاده از پیچ و مهره‌های (M۶×۳۵L) به دوشاخه متصل کنید. حالا دوشاخه را به کمک یک پلاگ روی تنه‌ی اصلی نصب کنید. وقت نصب سر ربات و فرمان رسیده، درون محور دوشاخه فنر Vشکل را قرار داده و سر ربات را روی آن نصب کنید.
نصب اهرم هدایت فرمان
در قسمت عقب، تنه‌ی اصلی واشرهای پلاستیکی را جهت نصب اهرم هدایت فرمان درون فریم گذاشته و به سمت داخل لوله فشار دهید. سپس اهرم هدایت را نصب و با پیچ‌های (ST۴×۱۲) محکم کنید. سپس به کمک پیچ‌های (M۶×۴۰L) و (M۶×۳۵L) دسته‌ی پلاستیکی اهرم هدایت را متصل کنید. به کمک یک رشته سیم فلزی، اهرم هدایت فرمان به دوشاخه‌ی چرخ جلو نصب شده و می‌توانید به کمک آن سه‌چرخه را کنترل کنید.
نصب جاپایی
ابتدا با پیچ و مهره‌ی (M۵×۴۵L) قطعه‌ی پلاستیکی رابط بین جاپایی و تنه را به جاپایی متصل کنید. سپس ارتفاع جاپایی را نسبت به رابط پلاستیکی تنظیم کرده و دو گیره‌ی پشت جاپایی را به فریم پشت، گیر داده و با پیچ و مهره‌ی (ST۴×۱۲) محکم کنید. در ادامه با نصب رابط پلاستیکی به تنه‌ی اصلی توسط پیچ و مهره‌ی (M۵×۴۰L) نصب جاپایی به اتمام می‌رسد.
پایان کار
با نصب سبد، محافظ صندلی و سایبان، کار مونتاژ سه‌چرخه به پایان می‌رسد. بعد از یک بررسی کلی از تمامی قطعات نصب‌شده و اطمینان از مونتاژ صحیح آن‌ها، کودکتان را به یک بازی شاد و لذت‌بخش دعوت کنید.
شمامیتوانید سه چرخه مدل ربات بی بی لند را از وب سایت پخش اسباب بازی برادران خریداری کنید.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۵) عدد
قاسم علی
قاسم علی از جاجرم ، ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۷
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر قاسم علی

کاری با کیفیت مشتری پسند و خوش فروش چرا شارژ نمیشه

مصطفی
مصطفی از مشهد ، ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۲۰:۴۱
  • موافقم
  • ۱ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر مصطفی

کیفیتش خوبه قیمتش بالاس

مهدی علیزاده
مهدی علیزاده از اسفراین ، ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ - ۲۰:۲۷
  • موافقم
  • ۱ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر مهدی علیزاده

قیمتش نسبت با رقبا یه خورده بالاست

مهدی
مهدی از تهران ، ۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۰۷:۱۶
  • موافقم
  • ۱ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر مهدی

سلام
من کار مغازه داری نمیکنم دیگه
ولی قیمت شما واقعا عالیه
فقط کاش الان تعداد کمتر و تک هم می‌شد خریداری کرد

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا