عمو پولدار کیفی فکراوران
عمو پولدار کیفی فکراوران
عمو پولدار کیفی فکراوران
عمو پولدار کیفی فکراوران

قیمت خرید عمده عمو پولدار کیفی فکراوران

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۶۳۰,۰۰۰ ۶۴۳,۲۰۰
۱ ماهه ۶۵۸,۷۰۰ ۶۷۲,۵۰۰
۲ ماهه ۶۸۷,۳۰۰ ۷۰۱,۷۰۰
۳ ماهه ۷۱۶,۰۰۰ ۷۳۱,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۲۴ عدد
  • ابعاد کالا : ۲۳ * ۳۴ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۵ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : جعبه ای
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

نحوه ی بازی عمو پولدار
الف) اگر مهره بازیکنی به روی یکی از خانه هایی که دارای شکل می باشند قرار گرفت ، این بازیکن می تواند کارت مالکیت این خانه را از بانک خریداری کرده و این کارت ملکیت را نزد خود نگه دارد .
ب) اگر مهره بازیکنی به روی خانه های خریداری شده توسط شما قرار گرفت ، شما می توانید از آن بازیکن جریمه دریافت کنید به عنوان مثال اگر مهره شما بر روی خانه رستوران قرار بگیرد می توانید کارت مالکیت این خانه را از بانک بخرید ( قیمت خرید این خانه به روی صفحه بازی مبلغ ۶۰۰۰ دلار نوشته شده است ) شما با دادن این پول به بانک می توانید کارت مالکیت این خانه را بردارید . و اگر مهره بازیکنی در این خانه قرار گرفت آن بازیکن باید به شما جریمه پرداخت نماید ( مقدار پرداخت این جریمه به روی کارت مالکیت شما که مبلغ ۵۰۰ دلار است نوشته شده )
پ) اگر مهره بازیکنی بر روی خانه های ( بورس اوراق بهادار ) قرار گرفت در ابتدا باید یک کارت شانس را از روی صفحه بازی برداشته و به دقت به دستورات این کارت عمل نماید . سپس تمام بازیکنان می توانند کارت های خود را که در طول بازی جمع آوری از یکدیگر بخرند یا بفروشند و بازیکنان می توانند کارت های یکدیگر را به قیمت های دلخواه خرید و فروش نمایند و هر بازیکن باید سعی نماید کارت های هم شماره را برای خود جمع آوری کند .
فایده کارت های هم شماره در چیست ؟ شماره کارت های بازی به دلیل آن است که اگر مهره بازیکنی بداخل خانه ای رفت که توسط شخص دیگری خریداری شده بود باید جریمه ورود به این خانه را طبق مبلغی که روی ۲ یا ۳ کارت نوشته شده را به بازیکنی که وارد ملک او شده است بگیرد .به این مثال توجه کنید ؛ مثلا اگر شما از کارت شماره ۷ ، ۲ یا ۳ کارت داشته باشید و بازیکنی وارد یکی از خانه های شماره ۷ شما شد باید جمع مبلغ ۲ یا ۳ کارت را از آن بازیکن به عنوان جریمه دریافت کنید .
اگر مهره شما بر روی خانه بانک قرار گرفت .
الف ) یک کارت شانس برداشته و به دستور این کارت عمل کنید .
ب ) در صورت دلخواه می توانید مبلغی از پول خود را به بانک به صورت سپرده گذاری تحویل بدهید و در هر دور از بازی به ازای ۵۰۰۰ دلار که در بانک سپرده گذاری کرده اید مبلغ ۱۰۰۰ دلار از بانک دریافت نمایید .
توجه : فقط زمانی می توانید اصل پول خود را از بانک دریافت کنید که مهره شما دقیقا یک دور کامل بازی کرده باشد .
اگر بازیکنی کارت شانسی را برداشته بود که داخل آن این عبارت نوشته شده باشد : « تبریک عرض می کنم شما برنده کارت طلایی شدید » چنانچه این کارت نزد بانک یا بازیکنی است از او دریافت نمایید . شما می توانید کارت طلایی را از بانک یا بازیکن قبلی به رایگان دریافت نمایید .
زمان پایان بازی عمو پولدار
به چند روش می توان بازی عمو پولدار را پایان داد که به شرح زیر است :
روش اول : برای بازی مدت زمان تعیین کنید و پس از پایان این زمان اسکناس های خود را بشمارید و ثروتمندترین شما برنده بازی است .
روش دوم : تمام شدن کارت های مالکیت یعنی بازی زمانی پایان یابد که دیگر کارت مالکیتی در بانک موجود نباشد در این زمان اسکناس های خود را شمارش کنید . ثروتمندترین شما برنده بازی است
روش سوم : بازی با تعداد گردش های معین . بازیکنان توافق کنند به ازای ۱۰ یا ۱۵ دور ، بازی را به پایان برسانند . در این زمان بازیکنان اسکناس های خود را شمارش کرده و ثروتمندترین شما برنده بازی است .
روش چهارم : هر بازیکنی که دارایی خود را به مبلغ ۱۰۰۰۰۰ دلار برساند برنده بازی است . توجه داشته باشید کارت های مالکیتی که در دست شما است نیز جز دارایی های شما محسوب می شود ارزش این کارت ها همان است که به روی صفحه بازی نوشته شده است .
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۳) عدد
علی
علی از بابل ، ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ - ۱۰:۲۷
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر علی

عمو پولدار کیفی فکر اوران بازی خیلی جالبیه به قدرت اقتصادی بچه ها کمک میکنه ولی اگه صفحه کاغذی حذف بشه و بجاش صفحه پلاستیکی قرار بگیره خیلی جالب تر میشه فروشش هم خوبه

امیر
امیر از اهواز ، ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۳
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر امیر

محبوب و پر طرفدار

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا