پشه بند کودک رنگی
پشه بند کودک رنگی
پشه بند کودک رنگی
پشه بند کودک رنگی

قیمت خرید عمده پشه بند کودک رنگی

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۱,۱۱۴,۰۰۰ ۱,۱۳۹,۰۰۰
۱ ماهه ۱,۱۶۵,۰۰۰ ۱,۱۹۱,۰۰۰
۲ ماهه ۱,۲۱۶,۰۰۰ ۱,۲۴۳,۰۰۰
۳ ماهه ۱,۲۶۷,۰۰۰ ۱,۲۹۵,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۳۰ عدد
  • ابعاد کالا : ۹۹ * ۹۲ * ۹۲ سانتی متر
  • محدوده سنی : زیر ۷ سال
  • نوع بسته بندی : کیفی
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

همه ما آدم ها فارق از جنسیت و سن و سال، ممکن است که در بعضی از روز ها مخصوصا بهار و تابستان که روز های گرمی هستند مورد نیش و گزش حشرات و موجودات قرار بگیریم.
اما اگر این اتفاق برای کودکان و خردسالان بیافتد مخصوصا اگر این موجودات کثیف و آلوده باشند، ممکن است که خطرات و آسیب های جدی به این عزیزان وارد شوند.
همچنین گاهی دیده شده است که با نشستن مگس یا حتی پروانه که آلوده بوده اند بر روی پوستشان، آن ها را مریض کرده اند و یا پوست کودک واکنش آلرژیک نشان داده باشد.
اگر هم که با کودک‌ خود به مسافرت یا پیک نیک بروید، احتمال برخورد با حشرات مختلف بسیار بیشتر می‌شود و سلامتی او به خطر می‌افتد.
پشه‌بندهای کوچک و سبکی با انواع و اقسام متفاوتی مخصوص کودکان طراحی شده که به شما برای محافظت از پوست و سلامت فرزندتان کمک می‌کند.
پشنه بندی که در حال حاضر می خواهیم به شما معرفی کنیم همانند چادر های اطراقی، توسط فنر های مخصوص بر پا می شود و به نسبت پشه بند های موجود در بازار بزرگتر و جا دارتر می باشد.
از جا داری این پشته بند می توان به این نکته اشاره داشت که شما می توانید دو کودک خردسال خود را در این پشه بند جای دهید.
جنس پارچه ی این پشه بند از تور های راشل می باشد که از ویژگی های این پارچه می توان به سوراخ های بسیار ریزی اشاره کرد که جز ذرات هوا هیچ چیز دیگری حتی پشه های خیلی ریز هم نمی توانند از آن عبور کنند.
شماره تلفن های پخش اسباب بازی برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ و ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ بوده و برای خرید پشه بند کودک رنگی می توانید با این شماره ها تماس گرفته و یا به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.
یکی از مزیت های این چادر پشه بند، رنگ بندی این کالا می باشد که ارجحیت خیلی بیشتری را به این پشه بند نسبت به کالا های مشابه خود در بازار می دهد.
در ورودی این پشه بند با زیپ باز و بسته می شود و اگر شما بخواهید در پشه بند را باز بگذارید می توانید با بند گیره ای آن را جمع کنید و ببندید.
جنس کفی این پشه بند همانند چادر های اطراقی کودک نیز برای راحتی خردسال و کودکان از پارچه اسپان می باشد.
همچنین این پشه بند همانند چادر دارای کیف مخصوص می باشد، که شما می توانید به راحتی آن را جمع کنید و آن را داخل کیفش بگذارید.
شما می توانید با تهیه این پشه بند به دلیل ماهیت چادری که دارد، یک تیر و دونشان برای کودک خود بزنید؛ یعنی با تهیه این پشه بند یک چادر بازی نیز برای او تهیه کنید.


نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۰) عدد

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا