صندلی سه کاره نوباوه
صندلی سه کاره نوباوه
صندلی سه کاره نوباوه
صندلی سه کاره نوباوه
صندلی سه کاره نوباوه

قیمت خرید عمده صندلی سه کاره نوباوه

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۳,۰۲۲,۰۰۰ ۳,۰۸۸,۰۰۰
۱ ماهه ۳,۱۶۰,۰۰۰ ۳,۲۲۹,۰۰۰
۲ ماهه ۳,۲۹۷,۰۰۰ ۳,۳۶۹,۰۰۰
۳ ماهه ۳,۴۳۵,۰۰۰ ۳,۵۱۰,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۴ عدد
  • ابعاد کالا : ۴۰.۵ * ۳۸ * ۶۰ سانتی متر
  • محدوده سنی : زیر ۵ سال
  • نوع بسته بندی : جعبه ای
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

راکر صندلی چند منظوره یا همان صندلی سه کاره نوباوه محصولی جدید، جذاب و بسیار پر کاربرد و البته اقتصادی برای استفاده فرزندان شماست.
امروزه وسایلی را که برای کودکان طراحی و تولید می کنند، بسیار متنوع و زیاد می باشند که هر کدام کاربرد خاصی برای کودکان دارد.
شاید همه ما بدانیم که خیلی از آن ها برای رفع نیاز های اولیه کودک واجب می باشد؛ اما با توجه به بالا بودن قیمت بسیاری از این کالاها، بسیاری از افراد توانایی خرید و تهیه کردن تمام این وسایل را برای فرزند خود ندارند.
بنابراین پیشنهاد ما به شما این راکر صندلی سه کاره، محصولی مقرون به صرفه و اقتصادی تولید شده توسط شرکت تولیدی اسباب بازی نوباوه می باشد.
این کالا می تواند سه نیاز اصلی کودک را که در گذشته باید برای آن ۳ وسیله جداگانه تهیه می کردید را تامین کرده است.
این کالا شامل قطعاتی از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم، ساخته شده از مواد اولیه food grade است که این ویژگی باعث شده محصول مد نظر از کیفیت بالا و خوبی برخوردار باشد.
درون جعبه کالا، قطعات این محصول که از یکدیگر کاملا مجزا طراحی شده که این ویژگی امتیاز کم جا بودن و جابه جایی آسان را به این محصول می افزاید.
به هنگام متصل کردن قطعات توسط پیچ و مهره هایی که در جعبه محصول قرار دارد، این کالا می تواند به ۳ شکل مختلف و کاربردی ساخته شود؛ یکی از این وسیله ها راکر یا سواری گهواره ای می باشد.
شما می توانید کودک خردسال خود بر روی راکر بنشانید و لذت بردن کودکتان را حین بازی تماشا کنید.
در هر کجای میهن سربلندمان ایران که هستید می توانید برای خرید کلی و عمده صندلی سه کاره نوباوه به وب سایت پخش برادران مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.
شما به راحتی می توانید با برعکس کردن واکر، یک عدد صندلی مخصوص کودک داشته باشد.
اگر کودک شما نیز همانند خیلی از کودک های دیگر برای غذا خوردن دردسر درست می کند و به راحتی غذا نمی خورد ، باز هم پیشنهاد ما به شما تهیه این محصول این است.
به هنگام تبدیل کردن این محصول به صندلی، می توانید سینی غذایی که حتی می شود به عنوان حفاظ هم از آن نام برد را بر روی قسمت جلویی این صندلی نصب کنید تا بتوانید با خیال راحت کودک را بر روی آن نشانده و غذا را به آن بدهید.
و همانطور که خود شما بهتر می دانید صندلی، برای کودکان یک وسیله لازم و ضروری می باشد که کاربرد زیادی در استفاده روزانه آنان دارد.
از کاربردهای دیگر این صندلی کودک می توان به استفاده از آن برای تماشای تلویزیون، نشستن پشت میز برای نقاشی کشیدن و ساختن کاردستی و حتی به خاطر جنس پلاستیک مرغوب این صندلی، استفاده آن در حمام اشاره کرد.
شما می توانید برای استفاده کردن این صندلی در حمام نیز همانند غذا خوردن، محافظ سینی مانند را روی صندلی نصب کنید تا از ایمنی کودکتان بر روی آن خاطر جمع شوید.
شما می توانید با تهیه این راکر صندلی ۳ کاره، به رفع بسیاری از نیاز های روزانه کودک خود، کمک کنید.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۸) عدد
قاسم علی
قاسم علی از جاجرم ، ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۷
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر قاسم علی

سلام این محصول هم با کیفیت است هم چند کاره هم بسته بندی خوبی دارد و هم هدیه خوبی برای کادو است . خوش فروش است و سود خوبی هم دارد ولی انبار اکثر اوقات شارژ نیست لطف کنید کالای خوش فروش انبار شارژ باشه

قاسم علی
قاسم علی از جاجرم ، ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۰
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر قاسم علی

سلام یک کالای کودک میز صندلی الاکنک و که بسیار مفید بچه و مادر است هدیه مناسب سیسمونی خوش قیمت و پر فروش سود خوب هم دارد محکم و با کیفیت است

محمدرضا
محمدرضا از دامغان ، ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۸
  • موافقم
  • ۱ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر محمدرضا

بنظر من چون پیچ هاش پلاستیکی هست وتوتن کمی زیرفشارداره خوب نیست قبلا داشتم اما مرجوعی داشتم براهمین دیگه ازش نخریدم ولی براخریدن یا نخریدن اصلا نظرندارم نظرخودموگفتم

سحر
سحر از ، ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۳
  • موافقم
  • ۱ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر سحر

بسیار عالی

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا