اسب تعادلی
اسب تعادلی
اسب تعادلی
اسب تعادلی

قیمت خرید عمده اسب تعادلی

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۱,۹۹۸,۰۰۰ ۱,۹۹۸,۰۰۰
۱ ماهه ۲,۰۵۲,۰۰۰ ۲,۰۵۲,۰۰۰
۲ ماهه ۲,۱۰۶,۰۰۰ ۲,۱۰۶,۰۰۰
۳ ماهه ۲,۱۶۰,۰۰۰ ۲,۱۶۰,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۴ عدد
  • ابعاد کالا : ۵۰ * ۵۸ * ۹۰ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۳ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : بدون بسته بندی
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

کودکان همیشه علاقه دارند که علاوه بر اسباب بازی هایی که به شکل دستی با آن بازی می کنند، بتواند سوار آن ها هم بشوند.
بنابراین خیلی از اسباب بازی ها به خاطر این که کودک سعی دارد روی آن بنشیند خراب می شود و یا می شکند، پس بهتر است که برای آن ها اسباب بازی هایی را تهیه کنید که سوار شدن کودک بر روی آن کاملا مناسب استفاده باشد.
اما اگر به بازار این نوع اسباب بازی ها سری بزنید، مشاهده خواهید کرد بازی هایی که قابل سوار شدن کودک می باشند همانند : دوچرخه، ماشین های برقی کودکانه، حتی سه چرخه ها و اسکوتر ها دارای قیمت های گزافی هستند که خیلی از والدین توانایی خرید آن را ندارند.
به همین دلیل تولید کننده اسباب بازی در حال حاضر، یک وسیله سوار شدنی را برای خردسالان کوچک طراحی کرده است که کودک می تواند سوار آن شود و از بازی با آن لذت ببرد.
این اسباب بازی یک اسب تعادلی بوده که حرکت آن به شکل ، تکان خوردن گهواره ای به سمت جلو و عقب می باشد.
جنس این کالا از پلاستیک فشرده و با کیفیت مناسبی می باشد؛ همین خاصیت پلاستیکی بودن این کالا، باعث شده است که این اسب قیمت مناسب تری نسبت به محصولات مشابه (وسایل سوار شدنی) داشته باشد.
در هر کجای میهن سر بلند مان ایران که هستید می توانید برای خرید کلی و عمده این اسب تعادلی به وب سایت پخش برادران مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.
همانطور که گفته شد این وسیله برای کودکان زیر ۵ سال ساخته شده است، و گاهی پیش می آید که کودکان مشکل بی خوابی پیدا می کنند و نمی توانند خوب بخوابند.
بنابراین یکی از مزیت های این اسب تعادلی می تواند حرکت گهواره ای باشد که از قدیم الایام تا کنون برای آرام کردن و خواباندن کودک استفاده می شود.
شما می توانید کودک خردسال زیر ۳ سال را بر روی اسب نشانده و اطمینان حاصل کنید که دسته اسب را محکم گرفته باشد، و سپس با رعایت نکات ایمنی و مواظبت بسیار شروع به تکان دادن اسب به سمت جلو و عقب کنید.
البته کودکان بزرگتر می توانند با آموزش صحیح که می بینند، خود به تنهایی سوار بر اسب شده و حرکت را با کمک پاهای خود شروع کنند.





نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۰) عدد

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا