جغجغه خارجی جور
جغجغه خارجی جور
جغجغه خارجی جور
جغجغه خارجی جور

قیمت خرید عمده جغجغه خارجی جور

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۰ ۰
۱ ماهه ۰ ۰
۲ ماهه ۰ ۰
۳ ماهه ۰ ۰

تعداد در یک کارتن ۳۰۰ عدد
  • ابعاد کالا : ۲۰ * ۱۲ * ۴ سانتی متر
  • محدوده سنی : زیر ۷ سال
  • نوع بسته بندی : سلفونی
  • کشور سازنده : چین
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

والدین همیشه ذوق دارند که برای کودکان کوچک و نوزادان خود اسباب بازی تهیه کنند. اما انتخاب اسباب بازی برای نوزادان به مراتب بسیار دشوار تر از انتخاب اسباب بازی برای کودکان می باشد زیرا خیلی از اسباب بازی ها دارای وسیله های ریز و خطرناکی هستند.
اماخیلی وقت ها آن ها مریض می شوند و بهانه می گیرند یا گریه می کنند، پس حتما احتیاج به وسیله ای برای سرگرم کردن نوزادان و کودکان زیر ۳ سال خود پیدا می کنید.
این مشکلات و نیاز به وسیله ی سرگرم کننده که کاملا بی خطر می باشد، برای نوزادان از قدیم الایام تا به کنون وجود داشته است.
بنابراین یکی از اسباب بازی هایی که خیلی وقت در بازار اسباب بازی همیشه به علت محبوبیت بالا فروش خوبی را داشته است، اسباب بازی به نام جغجغه است.
جغجغه ها از اولین و قدیمی ترین اسباب بازی های کودک است که همیشه مورد توجه نوزادان و کودکان قرار می گیرد .
این جغجغه ها دارای وزن سبک و ابعادی متناسب با دستان کوچک کودک است.
شماره تلفن های پخش اسباب بازی برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ و ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ بوده و برای خرید جغجغه خارجی جور می توانید با این شماره ها تماس گرفته و یا به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.
جنس این جغجغه ها از پلاسیتک محکم و فشرده ای می باشد که در بازی های کودکان و نوزادان به علت کیفیت خوبی که دارد خراب نمی شود.
از مزایای این کالا این است که این جغحغه شامل دو طرح میکی موس آبی و جوجه زرد می باشد که هم بزرگسالان می توانند برای کودکان آن را تکان بدهند و هم به دلیل وزن پایین و جا دستی راحت، خود کودک می تواند با آن بازی کند.
این جغجغه نسبت به محصولات مشابه خود از لحاظ کیفیتی و همچنین قیمت پایینی که دارد، می تواند سرگرمی خوب و مناسبی برای کودکان و نوزادان شما باشد.



نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۰) عدد

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا