پنالتی امتیازی
پنالتی امتیازی

قیمت خرید عمده پنالتی امتیازی

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۷۷۰,۰۰۰ ۷۸۶,۷۰۰
۱ ماهه ۸۰۵,۰۰۰ ۸۲۲,۴۰۰
۲ ماهه ۸۴۰,۰۰۰ ۸۵۸,۲۰۰
۳ ماهه ۸۷۵,۰۰۰ ۸۹۴,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۶ عدد
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

دقت، تمرکز،هدف گیری و پرتاب!!!
این تنها بخشی از ویژگی های این بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز می باشد.
این محصول جذاب که ما قصد معرفی آن را به شما داریم، یک چهارچوب پنالتی گیر مناسب برای مورد هدف واقع شدن توپ های کودکان شما می باشد.
شما می توانید با سر هم کردن چهار چوب های این بازی یک دروازه پنالتی تهیه کنید که برای تقویت تمرکز و دقت و حس بینایی تان بسیار مفید واقع شود.
طول هریک از قطعات پلاستیکی که سر هم می شود تا به ساخت طول دروازه کمک کند ۴۰ سانتی متر می باشد که در نهایت طول دروازه به ۸۰ سانتی متر می رسد.
برای ارتفاع دروازه نیز سه قطعه به طول های ۲۷،۲۷ و ۱۴سانتی متر به یکدیگر متصل می شود، تا سر جمع ارتفاع این دروازه را به ۶۸ سانتی متر برساند.
قطعات نگه دارنده دروازه نیز به دو قطعه ۱۴ سانتی متر برای قسمت جلویی و ۲۷ سانتی متر برای نگهدارنده پشتی در نظر گرفته شده است که در مجموع پایه عرضی این دروازه را به ۴۱ سانتی متر می رساند.
لازم به ذکر است که جنس تمام این قطعات از پلاستیک فشرده و مقاوم برای نگه داری صفحه پرتاب این پنالتی امتیازی تهیه شده است.
و اما صفحه پرتاب این کالا از پارچه ای با کیفیت مناسب طراحی شده و همچنین عدد هایی برای تعیین امتیاز بر روی پارچه چاپ شده است.
همچنین مهره اصلی این بازی، توپ پلاستیکی آن است که بازیکنان توسط پرتاب آن می توانند امتیاز بگیرند؛ ماهیت این توپ بادی و با روکش پلاستیکی می باشد که جنس مناسبی از توپ برای هدف گیری و پرتاب می باشد.
در هر کجای ایران که هستید می توانید برای خرید کلی و عمده پنالتی امتیازی به وب سایت پخش برادران مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.
برای شروع بازی کافی است شما قطعات موجود در جعبه کالا را سر هم کنید و همچنین پارچه را درون چارچوب قرار دهید و چهارچوب را به فاصله دلخواه خود قرار دهید و با در دست گرفتن توپ نشانه گیری را آغاز کنید و توانایی خود را در پرتاب نیروی دست، قدرت تخمیین، هماهمنگی بین دست و چشم، قدرت نشانه گیری و ... را محک بزند.
یکی از مهم ترین مزیت های این کالا این است که می توانید هم به طور انفرادی و هم به شکل گروهی با دوستان و خانواده خود بازی کنید و سرگرم شوید .


نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۱) عدد

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا