ماسک 3 لایه پرستاری
ماسک 3 لایه پرستاری
ماسک 3 لایه پرستاری
ماسک 3 لایه پرستاری
ماسک 3 لایه پرستاری

قیمت خرید عمده ماسک ۳ لایه پرستاری

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۶,۴۷۵ ۶,۴۷۵
۱ ماهه ۶,۶۵۰ ۶,۶۵۰
۲ ماهه ۶,۸۲۵ ۶,۸۲۵
۳ ماهه ۷,۰۰۰ ۷,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۱,۵۰۰ عدد
  • ابعاد کالا : ۹ * ۱۷ سانتی متر
  • محدوده سنی : همه گروه های سنی
  • نوع بسته بندی : سلفونی
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

یکی از روش‌‌های اصلی انتقال بیماری ها، آلودگی و آلاینده از طریق قطرات تنفسی است که افراد در هنگام صحبت، سرفه، عطسه و یا حتی بازدم بیرون می‌دهند.
اما اگر به خاطر داشته باشید در گذشته افراد خیلی کمی از ماسک استفاده می کردند مگر اینکه در معرض موارد فوق قرار می گرفتند.
امروزه همه ما می دانیم با پدیدار شدن و همچنین شیوع این بیماری مهلک به نام کرونا، نه تنها ما بلکه همه افراد در سراسر دنیا باید از وسیله جلوگیری بیماری به نام ماسک استفاده کنند.
ماسک ها انواع مختلفی همانند پارچه ای و جراحی با جنس ها و لایه های متفاوت دارند.
ماسک یا همان (mask) به عنوان یک محافظ در برابر ذرات معلق عفونی در فضا و محافظت از پوشنده در برابر استنشاق باکتری‌های موجود در هوا یا ذرات ویروس طراحی و شناخته شده و توسط متخصصان سلامت مخصوصا در طی چند وقت گذشته با توجه به شیوع این بیماری توصیه شده است.
محصول در حاضر ماسکی سه لایه و تهیه شده از پارچه بایکو یا همان ( Bicomponet Spunbond ) می باشد.
پارچه بایکو عضوی دیگر از خانواده پارچه‌های نبافته است که مصرف بسیار زیادی در حوزه تولید ماسک سه لایه دارد، بایکو از مواد پلی‌اتیلن و پلی‌پروپیلن تولید می‌شود.
این پارچه هم مانند دیگر اعضای خانواده نبافته‌ها، تاروپود ندارد و از الیاف در هم تنیده‌ای تشکیل شده است، نداشتن تاروپود یکی از دلایل مهم برای استفاده از این پارچه‌ها در حوزه تولید ماسک می باشد.
از خاصیت پارچه بایکو می توان به خاصیت آب‌گریزی، سازگاری با محیط زیست، لطافت و نرمی،پارچه‌های یک‌بار مصرف، پارچه‌های مصرف طولانی، پارچه‌های مصرف صنعتی می باشد.
در هر کجای ایران که هستید می توانید برای خرید کلی و عمده ماسک سه لایه پرستاری به وب سایت پخش برادران مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.
جالب است بدانید که ماسک ‌های جراحی در کل سال در کشورهای آسیای شرقی مانند چین، ژاپن و کره جنوبی مورد توجه مردم قرار گرفته تا احتمال ابتلا به بیماری‌های موجود در هوا را کاهش داده و مانع از تنفس ذرات گرد و غبار موجود ناشی از آلودگی هوا شود.
البته لازم به ذکر است که شباهت‌های بسیاری میان پارچه بایکو و ssmms برای ساخت و تولید پارچه ماسک وجود دارد؛ این شباهت‌ها باعث می‌شود که بسیاری از افراد این دو پارچه ماسک را با یکدیگر اشتباه بگیرند. .
اگر بخواهیم به تفاوت‌های موجود در این دو پارچه بپردازیم، یکی از معدود راه‌های دریافتن تفاوت میان پارچه بایکو و پارچه اس ام اس (ssmms) میزان لطافت پارچه‌ها است؛ پارچه بایکو از نظر لطافت از پارچه اس ام اس لطیف‌تر بوده و می‌توانید با لمس کردن آن چنین تفاوتی را دریافت کنید.
با استفاده از ماسک های ۳ لایه پرستاری می توانید خود و عزیزانتان را از وجود بیماری، میکروب های مختلف، آلودگی و آلاینده ها و ... در امان بگذارید.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۱) عدد
قاسم علی
قاسم علی از جاجرم ، ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۹
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر قاسم علی

سلام خوب است کار راه انداز و با کیفت قیمت مناسب

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا