ست کامل بازی (والیبال،تنیس،بدمینتون)
ست کامل بازی (والیبال،تنیس،بدمینتون)
ست کامل بازی (والیبال،تنیس،بدمینتون)
ست کامل بازی (والیبال،تنیس،بدمینتون)
ست کامل بازی (والیبال،تنیس،بدمینتون)

قیمت خرید عمده ست کامل بازی (والیبال،تنیس،بدمینتون)

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۱,۳۰۰,۰۰۰ ۱,۳۳۲,۰۰۰
۱ ماهه ۱,۳۳۵,۰۰۰ ۱,۳۶۸,۰۰۰
۲ ماهه ۱,۳۷۰,۰۰۰ ۱,۴۰۴,۰۰۰
۳ ماهه ۱,۴۰۶,۰۰۰ ۱,۴۴۱,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۶ عدد
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

بازی و نشاط را به کودکانمان هدیه کنیم.سه بازی در یک بازی (والیبال،تنیس،بدمینتون)
با قابلیت تنظیم ارتفاع متناسب با قد کودک شما
والیبال:والیبال یک ورزش گروهی است که در آن بازیکنان هر تیم در دوسوی یک تور قرار گرفته و سعی می‌کنند تا توپ را با گذراندن از تور در زمین تیم مقابل فرود آوردند.والیبال در سال ۱۸۹۵ در کشور آمریکا متولد شد و شهرت جهانی آن پس از المپیک ۱۹۶۴ توکیو که برای اولین بار در برنامه بازی‌های المپیک قرار گرفت، فراگیر شده است.والیبال تقریبا در تمام دنیا بازی می‌شود اما در شرق آسیا، برزیل، ایتالیا محبوب‌تر است. این رشته تقریبا برای تمام گروه‌های سنی مناسب است. انجام بازی والیبال فضای زیادی احتیاج ندارد و وسایل آن که شامل توپ و تور می‌باشد گران نیستند.
تنیس :نیس ( به انگلیسی Tennis ) ورزشی راکتی است که بین دو نفر (سینگل) یا بین دو تیم دونفره (دوبل) بازی می‌شود. هر بازیکن با یک راکت، توپ تنیس ( توپی لاستیکی با پوشش نمدی) را به زمین حریف پرتاب می‌کند. بازیکنی (یا تیمی) که زودتر امتیاز نهائی را به دست آورد برنده‌است.این ورزش نخست در بریتانیا و بیشتر میان اشراف‌زادگان رایج شد و سپس به سایر کشورهای انگلیسی راه یافت و اکنون در همه کشورها بازی می‌شود. به دلیل تجهیزات گران‌قیمت و زمین مناسب برای انجام این ورزش، هنوز هم تنیس به عنوان یکی از ورزش‌های گران‌قیمت شناخته می‌شود.تنیس از ورزش‌های المپیک است. در برخی از کشورها به آن تنیس میدانی می‌گویند تا از ورزش دیگری بنام تنیس شاهی که در سالن و در زمینی بااندازه دیگری بازی می‌شود و همچنین تنیس روی میز (که در برخی کشورها با نام پینگ پنگ) جدا گردد.فوتبال که امروز تمام جهان را یک پارچه درگیر خود کرده و به یک صنعت سودزا تبدیل شده واقعا چیست؟ توپ گردی که در اواخر قرن هفدهم میلادی در انگلستان به زمین خورد امروز در بسیاری از کوچه پس کوچه‌های جهان از برزیل تا خاورمیانه و آفریقا و شرق دور در حال چرخیدن و سرگرم کردن مردم است.
بدمینتون:بدمینتون ورزشی است که با راکت و توپ پردار یا پلاستیکی در زمین که به وسیله تور به دو قسمت مساوی تقسیم شده است انجام می‎شود. این بازی در هوای آزاد نیز انجام می‎گردد. باید توجه داشت توپ بدمینتون سبک می‎باشد، در نتیجه در مکان‎هایی که باد می‎وزد به طور دلخواه نمی‎توان بازی کرد. هرگاه در هر قسمت زمین یک نفر قرار گیرند آن را بازی دو نفره یا دوبل می‎گویند.ورزش بدمینتون به عنوان یک بازی پر هیجان و شاداب، محبوبیت و طرفداران زیادی پیدا کرده است. بازی بدمینتون سرعتی بوده و نیازمند استقامت، دقت، تعادل و تصمیم گیری‎های بسیار سریع می‎باشد.این بازی در فضای باز و بسته انجام می‎شود ولی انجام این بازی در فضاهای باز به علت وزن کم توپ که در اثر وزش کمترین نسیم منحرف می‎شود از دقت کمتری برخوردار است.بازی بدمینتون بر روی زمینی به شکل مستطیل بصورت انفرادی و یا دوبل انجام می شود. در بازی‎های انفرادی در هر قسمت زمین یک نفر ودر بازی‎های دوبل در هر قسمت زمین دو نفر قرار می‎گیرند.
مسابقات بدمینتون در سه گیم صورت می‎گیرد که برنده باید دو گیم از سه گیم را برده باشد. زمین بازی انفرادی و دوبل بدمینتون، مستطیل شکل بوده و بوسیله تور به دو قسمت مساوی تقسیم می‎شود. در هر قسمت یک خط کوتاه سرویس و یک خط بلند سرویس بصورت عرضی به موازات تور وجود دارد و یک خط مرکزی در امتداد عمود بر تور و مابین دو خط فوق قرار می‎گیرد.
با خرید ست کامل بازی میتوانید ۳ بازی را دریک بسته به کودک خود هدیه دهید.
برای خرید ست کامل بازی میتوانید به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه فرمایید.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۲) عدد
قاسم علی
قاسم علی از جاجرم ، ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۵
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر قاسم علی

سلام و خسته نباشین یه محصول خوب با کیفیت و هدیه مناسب براب بچه ها جون بسته بندی خوبی دارد خوش فروش و سود خوبی دارد

قاسم علی
قاسم علی از جاجرم ، ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۰
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر قاسم علی

خوب است ولی شارژ نمیشه اکثر اوقات با کمی تولید رو به رو است قیمت مناسبه

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا