کتاب رنگ آمیزی
کتاب رنگ آمیزی
کتاب رنگ آمیزی
کتاب رنگ آمیزی
کتاب رنگ آمیزی

قیمت خرید عمده کتاب رنگ آمیزی

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۵۱,۰۰۰ ۵۱,۹۰۰
۱ ماهه ۵۳,۳۰۰ ۵۴,۲۰۰
۲ ماهه ۵۵,۶۰۰ ۵۶,۶۰۰
۳ ماهه ۵۸,۰۰۰ ۵۹,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۶۰۰ عدد
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

آیا کتاب رنگ آمیزی برای کودک مانع از رشد خلاقیت آنها می شود؟ کتاب های رنگ آمیزی مختلفی برای کودکان در مغازه ها وجود دارد و در همه ی این کتاب ها یک نوع فعالیت آن هم رنگ امیزی دیده می شود . اگر چه این کار از نظر والدین بچه ها جالب است ولی رنگ آمیزی این کتاب ها بعد از مدتی برای بچه ها تکراری می شود و بچه ها نمی توانند نقاشی بکشند و از نقاشی های خودشان لذت ببرند .
هدف والدین از خریدن کتاب رنگ آمیزی برای کودک این است که مهارت رنگ امیزی و هماهنگی بین حرکت چشم و دست در کودکشان تقویت شود . ولی کودک با انجام کارهای مختلفی می تواند این مهارت را تقویت کند . وقتی کودک پازل بازی می کند ،اشیا را می چیند و زیپی را می بندد این مهارت تقویت می شود . لازم نیست که کودک برای تقویت این مهارت فقط کتابی را رنگ امیزی کند.
بعضی از والدین معتقدند که اگر کودک کتاب های رنگی آمیزی اش را به خوبی رنگ کند ، می تواند کارهای مختلفی که به او داده می شود را نیز کامل انجام دهد . ولی بیشتر اوقات کودک در رنگ امیزی هایش از خط بیرون میزند و این کار باعث ناامیدی والدین می شود. کودک سه تا پنج ساله وقتی میبیند که چقدر نقاشی اش را بد رنگ کرده است ناراحت می شود. وقتی کودک احساس می کند مجبور است از خط بیرون نزند و کتاب رنگ امیزی اش را رنگ کند ناراحت می شود.کودک دوست دارد که ازاد باشد و به اختیار خودش نقاشی بکشد . با این کار کم کم علاقه ی کودک به رنگ امیزی کم می شود و تمایلی به این کار نشان نمی دهد . معمولا در مهد کودک ها نقاشی سفید اماده به بچه ها داده می شود تا تکمیل کنند و یا آن را رنگ امیزی کنند، بنابراین وقتی انها به خانه می آیند نیز نباید مجبور باشند که بیشتر وقت خودشان را صرف رنگ آمیزی کتاب هایشان کنند . والدین نباید بیش از حد به کودکشان کتاب های رنگ امیزی بدهند.
اما وقتی بچه ها به سن پنج تا شش سالگی برسند بهتر می توانند کتاب هایشان را رنگ امیزی کنند و از کارشان لذت ببرند. بهتر این است که کودک با استفاده از کاغذ و قلم، نقاشی بکشد. وقتی کودک این فرصت را پیدا می کند که خودش چیزی را بکشد، نقاشی او برایش یک اثر هنری محسوب می شود . البته استعداد های بچه ها نیز با هم متفاوت است . بعضی از آنها در کشیدن نقاشی و کارهای هنری مهارت خاصی دارند ، ولی اگر بچه ای در کارهای هنری طعم موفقیت را بچشد، از انجام آن لذت خواهد برد . وسایل لازم برای کارهای هنری را در اختیار فرزندتان قرار دهید تا او بتواند هر وقت دلش خواست نقاشی بکشد .
برای خرید عمده کتاب رنگ آمیزی جور میتوانید به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه فرمایید.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۷) عدد
قاسم علی
قاسم علی از جاجرم ، ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۱۲:۵۴
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر قاسم علی

سلام یک کتاب دفتر خوب برا یاد گیری خلاقیت بچه ها هدیه ارزان و مناسب با سود خوب

مجید
مجید از یزد ، ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۰
  • موافقم
  • ۱ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر مجید

به نسبت قیمت خیلی خوبه

محمدرضا
محمدرضا از دامغان ، ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۳
  • موافقم
  • ۱ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر محمدرضا

سلام
به نظرمنم تعداد خیلیه بهترحداکثر۵۰جلدی باشه
اماقیمتش ۱۲تومن خوبه

محمدهادی
محمدهادی از صفاشهر استان فارس ، ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ - ۱۷:۰۰
  • موافقم
  • ۱ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر محمدهادی

سلام خسته نباشید کتاب حداقل خرید ۵۰تا بزنید تا بتوان بیشتر کتاب قصه و رنگ. امیزی انتخاب کرد برای مغازه ممنون مرسی از پخش برادران

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا