سماور بزرگ
سماور بزرگ
سماور بزرگ
سماور بزرگ

قیمت خرید عمده سماور بزرگ

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۶۰۳,۶۰۰ ۶۱۷,۷۰۰
۱ ماهه ۶۳۱,۱۰۰ ۶۴۵,۸۰۰
۲ ماهه ۶۵۸,۵۰۰ ۶۷۳,۹۰۰
۳ ماهه ۶۸۶,۰۰۰ ۷۰۲,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۱۸ عدد
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

یک سماور سنتی در حال جوش که در قسمت بالای آن قوری چای قرار گرفته باشد، شما را به یاد چه چیزی می اندازد؟
ما ایرانی ها احساساتی هستیم و همیشه هر چیزی که مارا به یاد ایام قدیم بیاندازد و خاطرات گذشته را برایمان زنده کند را دوست داریم.
یکی از وسایلی که چندین و چند سال است که به وسیله ای لازم و ضروی برای سبک زندگی ما ایرانی ها تبدیل شده، کالایی به نام سماور است.
همه ما این کالا را از نزدیک دیده ایم و به کارایی آن کاملا واقفیم؛ شاید طی چند سال اخیر محصولاتی به بازار آمده اند که سعی در دم کردن و درست کردن چای را برای مردم داشته اند اما باید بدانیم چیزی که به فرهنگ و تاریخ ما گره خورده باشد تقریبا به عضوی جدا نشدنی تبدیل می شود و از آن طرف نیز طعم و بوی چایی که توسط سماور دم می شود را نمی توان با هیچ چایی ساز یا کتری قوری مقایسه کرد.
بنابراین سماور، از قدیم الایام به عنوان یک عضو رسمی در آشپزخانه ما ایرانی ها خواهد ماند.
حال اگر نگاهی عمیق تر به بازار پر تنوع اسباب بازی امروزی بیاندازیم، تقریبا می توان گفت کالایی را نمی توانیم پیدا کنیم که بسیار معروف و پر استفاده باشد اما مدل اسباب بازی آن طراحی و روانه بازار نشده باشد.
کالایی که در حال حاضر قصد معرفی آن را به شما داریم، یک سماور شبیه سازی شده و اسباب بازی می باشد که بر خلاف مدل اصلی آن کاملا بی خطر بوده و مناسب بازی کردن می باشد.
جنس این سماور اسباب بازی نیز از پلاستیک با کیفیتی نسبتا مناسب می باشد.
شماره تلفن های پخش اسباب بازی برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ و ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ بوده و برای خرید سماور بزرگ می توانید با این شماره ها تماس گرفته و یا به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.
اگر شما بخواهید از این سماورسنتی به عنوان اسباب بازی استفاده کنید، این نکته را در نظر داشته باشید که این مدل از سماور قابلیت نگه داری آب را نخواهد داشت.
این کالا شامل ۴ تکه مجزا و جدا گانه می باشد؛ قسمت اصلی این کالا سماور، تکه دوم در قسمت بالای سماور قوری، قسمت سوم این کالا یک عدد کاسه که جلوی شیر سماور قرار می گیرد و قسمت چهارم این کالا نیز سینی می باشد که در زیر سماور قرار می گیرد.
شاید ماهیت این کالا به شکل اسباب بازی باشد اما به دلیل رنگ و لعاب و شمایل زیبایی که تولید کننده این سماور در ظاهر این کالا به کاربرده، می توان به عنوان دکور و تزئین در سفره های مناسبتی همانند سفره هفت سین، شب چله و ... استفاده کرد.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۲) عدد
مهدی
مهدی از اهواز ، ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۷
  • موافقم
  • ۱ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر مهدی

پلاستیکی ه یا فلزی ؟؟

سجاد
سجاد از بابل ، ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۰
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر سجاد

اوج زیبایی
پیشنهاد ویژه

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا