لباس پی جی ماسک (گروه شب نقاب)
لباس پی جی ماسک (گروه شب نقاب)
لباس پی جی ماسک (گروه شب نقاب)
لباس پی جی ماسک (گروه شب نقاب)

قیمت خرید عمده لباس پی جی ماسک (گروه شب نقاب)

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۷۲۴,۲۰۰ ۷۴۲,۷۰۰
۱ ماهه ۷۴۳,۸۰۰ ۷۶۲,۸۰۰
۲ ماهه ۷۶۳,۴۰۰ ۷۸۲,۹۰۰
۳ ماهه ۷۸۳,۰۰۰ ۸۰۳,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۴۰ عدد
  • ابعاد کالا : ۳۴ * ۴۸ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۵ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : روکارتی
  • کشور سازنده : ایران
سایر توضیحات

مجموعه کارتونی جذاب و فوق العاده pj masks یک سریال کارتونی ابر قهرمانی انگلیسی است که کلیت داستان درباره جلوگیری از خراب شدن روز های مردم، در شب ها با افراد شرور مبارزه می کنند.
سه شخصیت اصلی این داستان آمیا، گرگ و کانر می باشند و یکسری رقیب هایی دارند که با فرا رسیدن شب به یه تیم ابر قهرمانی پی جی ماسک تبدیل می شوند تا با آن ها مبارزه کنند.
در این گروه پی جی ماسک یا شب نقاب ها، همانگونه که گفته شد شخصیتی به نام اولت یا جغد با لباسی یا وجود بال وجود دارد که در واقعیت این ابر قهرمان، دختری به نام آمایا است که دختری عینکی با مو ها و چشم های قهوه ای می باشد.
این لباس در حال حاضر نیز مربوط به همین شخصیت آمیا یا جغدی می باشد که البته در بعضی از ترجمه و دوبله ها به آن کمند نیز می گویند.
این ست لباس جغدی آمیا تشکیل شده از ۴ تکه مجزای لباس اصلی، نقاب، یک جفت دستکش و جوراب می باشد.
لباس این شخصیت یک تن پوش سرهمی می باشد، یعنی لباس و شلوار این مجموعه کامل و به شکل یکسره به هم دوخته شده تا از تن کودک در حین بازی در نیایید و این نوع دوخت راحتی را در حین بازی به کودک ارمغان می دهد.
جنس لباس نیز ترکیبی از نخ و ویسکوز می باشد، علت وجود ترکیب مواد یا ویسکوز در نوع پارچه این لباس به دلیل بهتر چاپ نقش و طرح ها بر روی لباس می باشد و لباس بعد از بارها شسته شدن هم خراب نمیشود.
زمانی که کودک لباس را به تن کرد، در هنگام بازی زمانی کودک دست های خود باز کرد شاهد دو بال بسیار زیبا می شود که برای ایفای نقش اولت یا جغد بسیار مناسب است.
در هر کجای ایران که هستید می توانید برای خرید کلی و عمده لباس پی جی ماسک (گروه شب نقاب) به وب سایت پخش برادران مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.
این گروه هنگامی که به مبارزه می پردازند دارای نقاب هایی هستند تا شناسایی نشوند، همان نقاب قرمز این شخصیت نیز در این مجموعه وجود دارد و کودک می تواند آن را جلوی صورت خود قرار دهد.
اگر یک بار هم این کارتون را تماشا کرده باشید، دریافته اید که هر شخصیت رنگ به خصوص خود را دارد و سرتا پای خود را به همان رنگ می کند تا شناخته نشود...
تولید کننده این محصول نیز به این موضوع توجه خاصی کرده است زیرا برای این ست یک جفت دستکش و جوراب قرمز برای پوشش سراسری بدن در نظر گرفته است.
علاوه براین لباس شخصیتی شما می توانید در سایت پخش اسباب بازی برادران، مدل هایی از لباس های شخصیتی مرد عنکبوتی، بتمن، فروزن و ... را مشاهده نمایید.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۱) عدد

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا