لباس فروزن با تاج
لباس فروزن با تاج
لباس فروزن با تاج
لباس فروزن با تاج

قیمت خرید عمده لباس فروزن با تاج

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۹۹۳,۵۰۰ ۱,۰۱۵,۰۰۰
۱ ماهه ۱,۰۳۸,۰۰۰ ۱,۰۶۱,۰۰۰
۲ ماهه ۱,۰۸۳,۰۰۰ ۱,۱۰۷,۰۰۰
۳ ماهه ۱,۱۲۹,۰۰۰ ۱,۱۵۴,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۴۰ عدد
  • ابعاد کالا : ۳۳.۵ * ۶۳ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۳ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : روکارتی
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

سالانه صدها کارتون مختلف با ژانر های متفاوت که معمولا توسط کمپانی والت دیزی تهیه و تولید شده اند، روانه بازار می شوند؛ اما تعداد بسیار کمی از آن ها می تواند بسیار معروف و محبوب شده و در کل دنیا همه کودکان عاشق آنها شوند.
انیمیشن فروزن یا یخ زده محصول کمپانی والت دیزنی می باشد که در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار روانه بازار داغ انیمیشن شد، به جرات می توان گفت که این کارتون از همان ابتدا فروش بسیاری کسب کرد و توجه تعداد زیادی از مخاطبان که بیشتر دختر ها بودند را به خوبی به خود جلب کرد.
این کارتون در عینی که داستانی جذاب و جلوه های خوش رنگ و لعاب پرنسسی دارد اما از نظر خیلی ها وجه تمایزاتی با کارتون های پرنسسی دیگر دارد که بزرگترین آن پیام این داستان است که القا کننده قدرت، شجاعت و عشق در عین زیبایی می باشد.
بعد از انتشار کارتون هایی که به شدت معروف و محبوب می شوند، معمولا تولید کنندگان اسباب بازی و حتی تولیدی های لباس در صدد تولیداتی با ویژگی های ظاهری مربوط به آن کارتون می باشند.
ما نیز در حال حاضر قصد معرفی یکی از محصولات جذاب، برای کودکان عاشق سریال فروزن را داریم که بی شک خبری خوشحال کننده محسوب می شود.
لباس شخصیت اصلی کارتون فروزن یعنی السا ...
این لباس در ابعادی تولید شده که مناسب استفاده خردسالان و کودکان زیر ۷ سال می باشد.
جنس این لباس ترکیبی از نخ، تور و ساتن براق برای قسمت دامن می باشد.
طراح این لباس تمام سعی و تلاش خود را در تولید یک لباس زیبا و کارآمد پرنسسی در عین حال مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی کرده است.
بالا تنه این لباس از تاپ پولکی تشکیل شده که بر روی یقه و آستین توری دوخته شده است.
پایین تنه این لباس نیز دامن می باشد که به بالا تنه دوخته شده، همچنین در قسمت پشت پیراهن یک عدد تور بلند دوخته شده که از دامن لباس کمی بلندتر می باشد که در نتیجه یک پیراهن زیبا و جذاب را برای بازی های کودک به ارمغان می آورد.
در هر کجای ایران که هستید می توانید برای خرید کلی و عمده لباس فروزن با تاج به وب سایت پخش برادران مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.
تولید کننده این کالا در کنار این لباس زیبا، یک عدد تل و تاج پرنسسی قرار داده اند تا ایفای نقش و بازی برای کودک جذاب تر شود.
پخش برادران این افتخار را دارد که لباس های شخصیتی کارتون های معروف را با مناسب ترین قیمت و کیفیت به مصرف کودکان خوب سرزمینمان برساند، شما می توانید علاوه بر این لباس فروزن از سایر لباس های شخصیتی دیگر در سایت پخش برادران همانند بت من، پی جی ماسک، مرد عنکبوتی و ... دیدن نمایید.

نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۰) عدد

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا