مک کوئین وکیومی
مک کوئین وکیومی
مک کوئین وکیومی
مک کوئین وکیومی

قیمت خرید عمده مک کوئین وکیومی

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۴۸۵,۷۰۰ ۴۹۷,۲۰۰
۱ ماهه ۵۰۷,۸۰۰ ۵۱۹,۸۰۰
۲ ماهه ۵۲۹,۹۰۰ ۵۴۲,۴۰۰
۳ ماهه ۵۵۲,۰۰۰ ۵۶۵,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۲۴ عدد
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

کارتون ماشین ها نیز یکی از ساخته های بسیار موفق کمپانی والت دیزنی می باشد که حدود ۱۵ سال از پخش اولین قسمت آن می گذرد.
داستان این فیلم و شخصیت هایش آنقدر معروف و محبوب شدند که باعث شد بسیاری از تولید کنندگان اسباب بازی، طراحان لباس، حتی نوع کاغذ دیواری و کالا های خواب از این شخصیت های ماشینی به عنوان طرح اصلی کالا های خود استفاده کنند.
در این کارتون ما شاهد چندین شخصیت متفاوت و گوناگون هستیم، اما نقش اول این فیلم ماشین قرمزی به نام مک کوئین می باشد که محور اصلی داستان بر روی این شخصیت می چرخد.
همانگونه که گفته شد از روی شخصیت این ماشین معروف تا به حال چیز های زیادی ساخته شده است؛ ما نیز قصد معرفی ماشین اسباب بازی را داریم که با طرح اصلی این کارتون یعنی مک کوئین طراحی شده است.
از ساختار جنس و بدنه این ماشین همین را می توان گفت که از پلاستیک فشرده شده و مقاوم ساخته شده است که در مجموع می توان گفت از کیفیت کلی مناسبی برخوردار می باشد.
شماره تلفن های پخش اسباب بازی برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ و ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ بوده و برای خرید مک کوئین وکیومی می توانید با این شماره ها تماس گرفته و یا به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.
این ماشین فاقد مکانیزم حرکتی می باشد و صرفا توسط نیروی دست کنترل می شود و حرکت می کند؛ البته نوع دیگر ماشین مک کوئین با به همراه داشتن مکانیزم قدرتی وجود دارد که شما می توانید با سرچ عبارت * ماشین مک کوئین وکیوم درج * از آن بازدید نمایید.
بدنه این ماشین از مقاومت نسبتا خوبی برخوردار می باشد و به دلیل اینکه وسایل ریز و جزئی همراه خود ندارد، می تواند گزینه مناسبی برای بازی خردسالان نیز باشد.
در سایت پخش اسباب بازی برادران شما می توانید نمونه های دیگری از اسباب بازی ها و علی الخصوص ماشین هایی را مشاهده کنید که کاملا بی خطر بوده و مثل این کالا می تواند مورد مناسبی برای بازی خردسالان نیز باشد.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۰) عدد

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا