آشپزخانه کیتی
آشپزخانه کیتی
آشپزخانه کیتی
آشپزخانه کیتی

قیمت خرید عمده آشپزخانه کیتی

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۵۶۳,۲۰۰ ۵۷۵,۵۰۰
۱ ماهه ۵۸۸,۸۰۰ ۶۰۱,۶۰۰
۲ ماهه ۶۱۴,۴۰۰ ۶۲۷,۸۰۰
۳ ماهه ۶۴۰,۰۰۰ ۶۵۴,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۳۶ عدد
  • ابعاد کالا : ۲۶ * ۴.۵ * ۳۷ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۳ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : جعبه ای
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

یکی از عمده وظایف مادران زحمت کش در خانه، تهیه و درست کردن غذا می باشد.
عمدتا اگر شنیده باشید می گویند آشپزخانه قلب یک خونه است، زیرا در این مکان مادر خانواده با عشق تمام برای اعضای خانواده خود غذا می پزد.
برای تهیه و سرو غذا در آشپزخانه وسایل متعددی قرار دارد که مخصوص غذا پختن و خوردن می باشد؛ اما همانطور که همه واقفیم این وسایل به هیچ عنوان مناسب استفاده کودکان نمی باشند و می تواند برای کودکان خطرناک باشد.
اما شاید برای شما سوال باشد که با حس کنجکاوی مختص به کودکان که علاقه به بازی با وسابل بزرگتر ها دارند چه باید کرد.
پیشنهاد ما به شما تهیه ست های آشپزخانه ای است که همان وسیله هایی که در یک آشپزخانه واقعی یافت می شود را می توان در آن پیدا کرد.
این محصول یک ست آشپزخانه ای سیزده پارچه می باشد که شامل یک عدد قابلمه با در، ماهیتابه با در خودش، نمکدان و فلفلدان، صفحه گاز تک شعله، تخته گوشت همراه با کارد، چاقو، کفگیر، قاشق و چنگال می باشد.
شماره تلفن های پخش اسباب بازی برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ و ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ بوده و از هر کجای سرزمینمان ایران که باشید می توانید برای خرید آشپزخانه کیتی با این شماره ها تماس گرفته و یا به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.
جنس ساختاری تمامی این محصولات از پلاستیک فشرده شده تهیه شده است، که نسبت به سایر محصولات مشابه از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد.
تمامی قطعات این محصول در بسته بندی صورتی رنگ که بر روی آن طرح کیتی چاپ شده قرار دارد؛ از همین رو این ست آشپزخانه ای کیتی نام گرفته است.
در سایت پخش اسباب بازی برادران در کنار این مجموعه آشپزی جذاب، ست های آشپزخانه ای دیگری همانند ست استیل فروزن و دختر کفشدوزکی و یا سرویس آشپزخانه آیسان و ... موجود است که پیشنهاد می کنیم حتما از آن ها نیز بازدید کنید.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۰) عدد

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا