چادر نوجوان انیمیشن 6 ضلعی ( کد 111 )
چادر نوجوان انیمیشن 6 ضلعی ( کد 111 )
چادر نوجوان انیمیشن 6 ضلعی ( کد 111 )

قیمت خرید عمده چادر نوجوان انیمیشن ۶ ضلعی ( کد ۱۱۱ )

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۲,۰۸۹,۰۰۰ ۲,۱۴۴,۰۰۰
۱ ماهه ۲,۱۴۶,۰۰۰ ۲,۲۰۲,۰۰۰
۲ ماهه ۲,۲۰۲,۰۰۰ ۲,۲۶۰,۰۰۰
۳ ماهه ۲,۲۵۹,۰۰۰ ۲,۳۱۸,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۲۰ عدد
  • ابعاد کالا : ۱۲۵ * ۷۷ * ۱۵۲ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۳ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : کیفی
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

اگر شما کودکی در منزل و یا در اطراف خود دارید حتما این موضوع را درک کرده اید که همه آن ها نیاز به یک سر پناهی مطمئن برای استراحت و آرامش گرفتن دارند.
بنابراین باید درک کنیم که یکی از نیاز های اصلی هر کودک و حتی نوجوانی، داشتن یک گوشه یا سر پناهی برای آرامش گرفتن و بازی کردن می باشد.
خیلی از کودکان این نیاز را با داشتن اطاق های شخصی که دارند برطرف می سازند، اما در بعضی مواقع شاهد آن هستیم که والدین توانایی خرید خانه ای که چندین اطاق خواب برای همه فرزندان خود داشته باشد را ندارند.
امروزه به راحتی می توانید با تهیه کردن کالا های ارزان تری همانند چادرهای مخصوص بازی کودکان، راه مناسب تری نسبت به خرید خانه جدید برای خود انتخاب کنید.
یکی از مزیت های داشتن چادر برای کودکان و نوجوانان این است که آن ها می توانند همانند بزرگسالان، برای خود خارج از منزل، در طبیعت و حتی پشت بام یا حیاط خانه نیز اطراق کنند و حس خوبی همانند رفتن به دل طبیعت و کنار دریا و ... را هنگام رفتن به داخل چادر داشته باشند.
اما چادری که در حال حاضر قصد معرفی آن را به شما داریم شاید بزرگترین مزیت را نسبت به اکثر چادر های موجود در بازار داشته باشد، که این ویژگی خاص در پارچه این چادر می باشد.
این چادر از جنس پارچه ای به نام تفلون می باشد که خاصیت بزرگ آن ضد آب بودن است، به همین دلیل اگر چادر در هر صورتی کثیف شد و یا در هنگام اطراق کردن بیرون از منزل باران بارید و خیس شد، شما هیچ نگرانی نسبت به خراب شدن آن نداشته باشید
از چهار چوب ۶ ضلعی این چادر می توان به عنوان ویژگی خاص این کالا اشاره کرد، که سبب ساز ساخت ۶ گوشه مجزا برای این چادر شده است.
شماره تلفن های پخش اسباب بازی برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ و ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ بوده و برای خرید چادر نوجوان انیمیشن ۶ ضلعی ( کد۱۱۱) می توانید با این شماره ها تماس گرفته و یا به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.
طراحی این چادر حاوی دو پنچره و یک در می باشد که توسط زیپ می تواند باز و بسته شود.
به هنگام باز بودن زیپ در ها و پنجره، شما می توانید با گیره ای که در قسمت بالای در و پنجره تعبیه شده، در و پنجره را به هنگام باز بودن بالا ببندید.
ابتکار تولید کننده در تهیه فنر های این چادر است که به شکل پوشش لاستیکی و با نوار های پارچه ای کاور می شود تا از آسیب رساندن فنر به پارچه چادر جلوگیری کند و هم چنین ظاهر و جلوه زیبا را برای چادر رقم بزند.
همچنین این چادر به همراه کیف مخصوص جمع کردن آن عرضه می شود که امتیاز کم جا بودن و جا به جایی آسان را به این کالا می بخشد.
چادر انیمیشنی ۶ ضلعی با داشتن سه طرح کارتنی متفاوت و زیبایی مثل دختر کفشدوزکی، بچه رئیس و باب اسفنجی و همچنین استفاده از رنگ های شادی که دارد می تواند برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب باشد
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۱) عدد
قاسم علی
قاسم علی از جاجرم ، ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۲
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر قاسم علی

سلام این محصول هم با کیفیت هم بسته بندی خوبی داره هم یک بازی پر فروش خاله بازی بچه ها است همیشه باید انبار برادران مملو از این کالاها باشد چون واقعا فروش داره مخصوصا سیر بزرگ هم قیمتش خوبه هم فروشش و هم سودش

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا