موتور کراس جعبه آتا تویز
موتور کراس جعبه آتا تویز
موتور کراس جعبه آتا تویز
موتور کراس جعبه آتا تویز

قیمت خرید عمده موتور کراس جعبه آتا تویز

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۵۳۶,۸۰۰ ۵۵۰,۰۰۰
۱ ماهه ۵۶۱,۲۰۰ ۵۷۵,۰۰۰
۲ ماهه ۵۸۵,۶۰۰ ۶۰۰,۰۰۰
۳ ماهه ۶۱۰,۰۰۰ ۶۲۵,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۲۶ عدد
  • ابعاد کالا : ۱۷ * ۱۲ * ۲۴ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۳ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : جعبه ای
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

همانطور که همه شما می دانید، اسباب بازی ها در جهان انواع و اقسام مختلف و متفاوتی از لحاظ جنس، شکل، اندازه و کاربرد دارند؛ معمولا این تفاوت ها هستند که کاربرد اساسی و جنسیت مربوطه اسباب بازی ها را نشان می دهند.
درباره جنس اسباب بازی ها که محدودیت سنی را مشخص می کنند باید گفت که هرچه اساب بازی شامل قطعات ریز و تیز تری باشد نباید مورد استفاده خردسالان قرار بگیرند و برای آن ها بسیار خطرناک می باشد و از آن طرف خیلی از اسباب بازی ها به دلیل ساختار ساده ای که دارد برای کودکان و نوجوانان جذاب نمی باشد و برای آن ها خسته کننده می شود.
اما امروزه با به وجود آمدن تنوع و کثرت در طراحی و ساخت اسباب بازی ها، در ساخت خیلی از آن ها همانند بازی هایی که فکری می باشد محدودیت سنی برداشته شده است و می تواند مناسب استفاده کودکان و نوجوانان قرار گیرد.
یکی از این اسباب بازی ها، موتور کراس فکری می باشد.
همانطور که از نامش پیداست این کالا یک عدد موتور از مدل کراس می باشد که در واقعیت از این مدل بیشتر در مسابقات استفاده می شود و همچنین یک از معروف ترین مدل های موتور می باشد.
این موتور به دلیل آنکه ساختاری پلاستیکی دارد، و ظاهر خوش رنگی دارد و همچنین دارای اندازه ای استاندارد است، مناسب استفاده کودکان می باشد.
شماره تلفن های پخش اسباب بازی برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ و ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ بوده و برای خرید موتور کراس فکری جعبه می توانید با این شماره ها تماس گرفته و یا به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.
از روی دیگر این کالا شاید در بخاطر پلاستیکی بودنش مناسب کودکان باشد اما به خاطر باز شدن یکسری از قطعات از یکدیگر توسط آچار موجود در این محصول، نوجوان را سرگرم می کند و به او آموزش های گوناگونی را می دهد.
گفتنی است که این موتور مکانیزم خاصی برای حرکت کردن ندارد و کودکتان برای حرکت دادن به این موتور ، می بایست صرفا از نیروی دست خود کمک بگیرد.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۰) عدد

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا