طناب صادراتی
طناب صادراتی
طناب صادراتی
طناب صادراتی

قیمت خرید عمده طناب صادراتی

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۱۱۹,۶۰۰ ۱۲۲,۳۰۰
۱ ماهه ۱۲۵,۱۰۰ ۱۲۷,۸۰۰
۲ ماهه ۱۳۰,۵۰۰ ۱۳۳,۴۰۰
۳ ماهه ۱۳۶,۰۰۰ ۱۳۹,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۷۰ عدد
  • ابعاد کالا : طول طناب ۲/۷۰ سانتی متر سانتی متر
  • محدوده سنی : ۳ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : سلفونی
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

همه ما می دانیم که برای سالم ماندن در زندگی سبک مدرن امروزی که اکثریت کار ها نشستن پشت میز را طلب می کند، ورزش کردن یک امر ضروری می باشد.
وقتی اسم ورزش کردن به میان می آید، خیلی از افراد تصویر باشگاه ورزشی در ذهن شان نقش می بندد و فکر می کنند صرفا در باشگاه می شود ورزش کرد؛ تمرین کردن در باشگاه خیلی مفید و عالی می باشد اما نیازمند وقت گذاشتن و همچنین هزینه کردن می باشد.
اما اگر شما زمان کافی برای رفتن به باشگاه ورزشی ندارید و نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، می‌توانید از فعالیت طناب زدن برای سلامتی و وزن کم کردن استفاده کنید.
یکی از راه های قوی کردن و تقویت کردن دستگاه گردش خون و تنفس از طریق انجام فعالیت ها و ورزش های هوازی می باشد؛ این نوع ورزش ها عضلات بدن را به خوبی تقویت می کند.
این ورزش یکی از بهترین ورزش ها برای سلامتی قلب است؛ فواید این ورزش بی شمار می باشد و تاثیر آن بر روی چربی سوزی و لاغری بی نظیر می باشد، برای مثال می توان گفت :
طناب زنی حدود ۱۳۰۰ کالری در ساعت می سوزاند و روشی کاملا موثر برای سوزاندن چربی شما است، طناب زنی در مقایسه با دویدن کالری بیشتری می سوزاند .
این فعالیت یکی از ارزان ترین شکل های ورزش محسوب می شود.
باید این نکته را خاطر نشان کرد که این ورزش تعادل و هماهنگی اعضای بدن با یکدیگر و استقامت و سرعت بدن را بالا می برد؛ اگر دقت کرده باشید اغلب دوندگان و دیگر ورزشکاران طناب زنی را یکی از تمرین های اصلی خود قرار می دهند.
همچنین باید گفت که ورزش طناب زنی، بر پایه قوانین عجیب و سختی نمی باشد و از کودک تا بزرگسال قادر به انجام آن می باشند.
مدل طنابی که می خواهیم در حال حاضر به شما معرفی کنیم، یک طناب رنگی زیبا با پوشش پلاستیکی می باشد.
جنس طناب این کالا از پلاستیک منعطف و مقاوم می باشد که سبب ساز کیفیت مناسب برای ورزش شما می شود؛ همچنین ضخامت طناب نیز حدودا به ۵ میلی متر می رسد.
همچنین دسته های این طناب از پلاستیک سخت و محکمی می باشد که طراحی آن به شکلی خوش فرم برای جا گرفتن در دست طراحی شده است.
در هر کجای ایران که هستید می توانید برای خرید کلی و عمده این طناب صادراتی به وب سایت پخش برادران مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.
جالب است که بدانیم، نوع طناب زدن شیوه های مختلفی دارد که در سوزاندن کالری می تواند تاثیر متفاوتی داشته باشد؛ برای مثال می توانیم به طناب زنی مدل دوبل، کراس، تک پا، ضربدری و ... اشاره کرد.
این مدل از طناب به دلیل رنگ های شاد و کیفیت مناسبی که دارد می تواند کودکان و نوجوانان را ترغیب و تشویق به انجام ورزش طناب زنی کند.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۰) عدد

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا