چادر کودک انیمیشن ( 112 )
چادر کودک انیمیشن ( 112 )
چادر کودک انیمیشن ( 112 )
چادر کودک انیمیشن ( 112 )
چادر کودک انیمیشن ( 112 )

قیمت خرید عمده چادر کودک انیمیشن ( ۱۱۲ )

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۱,۴۷۸,۰۰۰ ۱,۵۱۲,۰۰۰
۱ ماهه ۱,۵۴۵,۰۰۰ ۱,۵۸۱,۰۰۰
۲ ماهه ۱,۶۱۲,۰۰۰ ۱,۶۵۰,۰۰۰
۳ ماهه ۱,۶۸۰,۰۰۰ ۱,۷۱۹,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۲۲ عدد
  • ابعاد کالا : ۱۱۰ * ۹۲ * ۹۲ سانتی متر
  • محدوده سنی : زیر ۷ سال
  • نوع بسته بندی : کیفی
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

یکی از نیاز های اصلی هر کودک و حتی نوجوانی، داشتن یک گوشه یا سر پناهی برای آرامش گرفتن و بازی کردن می باشد.
خیلی از کودکان این نیاز را با داشتن اطاق های شخصی که دارند برطرف می سازند، اما در بعضی مواقع شاهد آن هستیم که والدین توانایی خرید خانه ای که چندین اطاق خواب برای همه فرزندان خود داشته باشد را ندارند.
امروزه به راحتی می توانید با تهیه کردن کالا های ارزان تری همانند چادرهای مخصوص بازی کودکان، راه آسان تر و ارزان تری نسبت به خرید خانه جدید برای خود انتخاب کنید.
یکی از مزیت های داشتن چادر برای کودکان و نوجوانان این است که آن ها می توانند همانند بزرگسالان، برای خود خارج از منزل، در طبیعت و حتی پشت بام یا حیاط خانه نیز اطراق کنند و حس خوبی همانند رفتن به دل طبیعت و کنار دریا و ... را هنگام رفتن به داخل چادر داشته باشند.
اما چادری که در حال حاضر قصد معرفی آن را به شما داریم شاید بزرگترین مزیت را نسبت به اکثر چادر های موجود در بازار داشته باشد، که این ویژگی خاص در پارچه این چادر می باشد.
این چادر از جنس پارچه ای به نام تفلون می باشد که خاصیت بزرگ آن ضد آب بودن است، به همین دلیل اگر چادر در هر صورتی کثیف شد و یا در هنگام اطراق کردن بیرون از منزل باران بارید و خیس شد، شما هیچ نگرانی نسبت به خراب شدن آن نداشته باشید.
پارچه این چادر که مزیت این کالا محسوب می شود در کنار خاصیت ضد آب بودنش، دارای طرح های معروف و انیمیشینی خاصی همچون سردار بزرگ کشورمان، شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد که مطمعنا به خاطر محبوبیت این شخص بزرگ، جلوه بصری جذابی را برای همه ی کودکان و بزرگسالان به همراه خواهد داشت.
طراح این چادر انیمیشنی، از سه طرح معروف کارتنی ( دختر کفشدوزکی و لاک پشت های نینجا،فروزن) که طرفداران بسیار زیادی را دارد استفاده کرده است که این ویژگی هم جلوه بصری بسیار جذابی را به این کالا می بخشد.
در هر کجای میهن سربلندمان ایران که هستید می توانید برای خرید کلی و عمده این چادر کودک انیمیشن ( ۱۱۲ ) به وب سایت پخش برادران مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.
این چادر دارای پنجره و در هایی می باشد که توسط زیپ باز و بسته می شود، هم چنین شما می توانید برای باز نگه داشتن در ورودی این چادر آن را جمع کنید و توسط بند گیره ای، آن را ببندید تا در به شکل جمع شده ای نگه داشته شود.
این چادر با داشتن طرح های مختلفی که در پارچه های خود دارد می تواند جای خودش را در دل همه ی کودکان با هر نوع سلیقه ای که هستند باز کند.
از این چادر به خاطر کیفیت مناسبی که دارد، می توانید در منزل و بیرون از منزل استفاده کنید.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۰) عدد

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا