چادر نوجوان انیمیشن ( 104 )
چادر نوجوان انیمیشن ( 104 )
چادر نوجوان انیمیشن ( 104 )
چادر نوجوان انیمیشن ( 104 )

قیمت خرید عمده چادر نوجوان انیمیشن ( ۱۰۴ )

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۱,۶۰۰,۰۰۰ ۱,۶۴۱,۰۰۰
۱ ماهه ۱,۶۴۳,۰۰۰ ۱,۶۸۶,۰۰۰
۲ ماهه ۱,۶۸۶,۰۰۰ ۱,۷۳۰,۰۰۰
۳ ماهه ۱,۷۳۰,۰۰۰ ۱,۷۷۵,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۲۰ عدد
  • ابعاد کالا : ۱۲۵ * ۱۳۵ * ۱۳۵ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۳ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : کیفی
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

یکی از نیاز های اصلی هر کودک و حتی نوجوانی، داشتن یک گوشه یا سر پناهی برای آرامش گرفتن و بازی کردن می باشد.
خیلی از کودکان این نیاز را با داشتن اطاق های شخصی که دارند برطرف می سازند، اما در بعضی مواقع شاهد آن هستیم که والدین توانایی خرید خانه ای که چندین اطاق خواب برای همه فرزندان خود داشته باشد را ندارند.
امروزه به راحتی می توانید با تهیه کردن کالا های ارزان تری همانند چادر، راه آسان تر و ارزان تری نسبت به خرید خانه جدید برای خود انتخاب کنید.
یکی از مزیت های داشتن چادر برای کودکان و نوجوانان این است که آن ها می توانند همانند بزرگسالان، برای خود خارج از منزل، در طبیعت و حتی پشت بام یا حیاط خانه نیز اطراق کنند و حس خوبی همانند رفتن به دل طبیعت و کنار دریا و ... را در هنگام رفتن به داخل چادر داشته باشند.
اما چادری که در حال حاضر قصد معرفی آن را به شما داریم شاید بزرگترین مزیت را نسبت به اکثر چادر های موجود در بازار را داشته باشد، که این ویژگی خاص در پارچه این چادر می باشد.
این چادر از جنس پارچه ای به نام تفلون می باشد که خاصیت بزرگ آن ضد آب بودن است، به همین دلیل اگر چادر در هر دلیلی کثیف شد و یا در هنگام اطراق کردن بیرون از منزل باران بارید و خیس شد، شما هیچ نگرانی نسبت به خراب شدن آن نداشته باشید.
سایز این چادر نسبتا بزرگ می باشد و برای بازی کردن نوجوانان و کودکان کاملا مناسب می باشند.
همچنین چهار چوب نگه دارنده این چادر برای راحت تر باز و بسته شدن توسط میله های منعطفی ساخته شده است که توسط شلنگ هایی پوشیده می شود؛ این امر باعث می شود در عین اینکه چادر کاملا محکم نگه داشته می شود، شلنگ های دور میله های چادر نیز باعث پاره نشدن و آسیب ندیدن به پارچه چادر می شود.
شماره تلفن های پخش اسباب بازی برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ و ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ بوده و برای خرید چادر نوجوان انیمیشن ( ۱۰۴ ) می توانید با این شماره ها تماس گرفته و یا به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.
از مزیت های دیگر این کالا می توان به داشتن پنجره و در های این چادر اشاره داشت که توسط زیپ می توانند کاملا باز و بسته شوند؛ در این چادر نیز می تواند کاملا جمع شود و در قسمت بالای چادر توسط بند گیره ای نگه داشته شود.
این چادر با طرح ها و رنگ های شادی که دارد می تواند مورد پسند سلیقه اکثر نوجوانان و کودکان قرار بگیرد.
و در آخر می توان خاطر نشان کرد که این چادر برای داشتن حمل و نقلی راحت تر، گرفتن جایی کمتر و ... همانند یک چادر واقعی دارای کیف مخصوص به خود می باشد؛ شما می توانید به راحتی آن را جمع کنید و داخل کیف مخصوص به خودش قرار دهید.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۱) عدد
محسن
محسن از کلاله ، ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۹:۵۲
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر محسن

چادر فوق العاده ای بود فقط نمیدانم چرا تکرار نمیکنید اگر بیاریید خیلی ممنون میشم

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا