میز تحریر دانا
میز تحریر دانا
میز تحریر دانا
میز تحریر دانا

قیمت خرید عمده میز تحریر دانا

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۳,۲۱۲,۰۰۰ ۳,۹۰۲,۰۰۰
۱ ماهه ۳,۳۵۸,۰۰۰ ۴,۰۸۰,۰۰۰
۲ ماهه ۳,۵۰۴,۰۰۰ ۴,۲۵۷,۰۰۰
۳ ماهه ۳,۶۵۰,۰۰۰ ۴,۴۳۵,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۳ عدد
  • ابعاد کالا : ۵۰ * ۷۹ * ۵۳ سانتی متر
  • محدوده سنی : زیر ۷ سال
  • نوع بسته بندی : جعبه ای
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

یکی از روش های علاقه مندی افراد به فعالیت های هنری و تشویق آنان در جهت مهارت آموزی، استفاده از لوازم تحریر مناسب و با کیفیت همراه با جاذبه بصری متناسب با سن و علاقه مندی های فرد می باشد.
کودکان علاقه دارند به تقلید از والدین و یا خواهر و برادر خود به خواندن و نوشتن بپردازند و با کتاب های داستانی خود سرگرم شوند؛ بنابراین امکان دارد ساعت های متوالی با کتاب سر و کار داشته باشند.
اگر کودک به هنگام خواندن کتاب سر خود را مدت زیادی پایین نگه دارد ممکن است مشکلات جدی برای گردن و چشم او ایجاد شود.
از همین رو شرکت تولید کننده این کالا، میز تحریری استانداردی برای مطالعه و رنگ آمیزی کودکان، طراحی و تولید کرده است که با رنگ های شاد و زیبایی که دارد می تواند برای کودکان مجذوب کننده باشد و آنان را برای مطالعه تشویق کند.
این میز تحریر می تواند یک مشوق خوب برای مطالعه و درس خواندن کودکان باشد و همچنین وسیله ای است که سلامتی جسمانی و ذهنی کودکان را تقویت می کند.
جنس این میز تحریر از پلاستیک محکم ومقاومی است که برای استفاده کودکان بسیار امن می باشد و همچنین دارای وزنی کم بوده که جابه جایی را برای افراد آسان می سازد.
سطح‌رویی میز بزرگ بوده و به راحتی می تواند جای کتاب و دفتر را فراهم کند و دارای جایی برای گذاشتن وسایلی مانند خودکار، مداد و پاک کن و... است.
پایه این میز به صورت شیب دار بوده و از نظر ارتفاع تنظیم می شود و می‌توان تا ارتفاع ۵ سانتی‌متر آن را بالا برد.
از ویژگی های دیگر این میز می توان به برداشته شدن سطح رویی این میز اشاره کرد، زیر این سطح جا میزی قرار دارد که قابلیت جا گرفتن یک سری وسایل مربوط به دفتر و کتاب را دارد.
برای خرید عمده این میز تحریر دانا با مناسب ترین کیفیت و قیمت می توانید به وب سایت پخش برادران مراجعه کنید و یا با شماره ۶۰۰۰ ۲۶۷ ۰۹۱۵ تماس حاصل بفرمایید.
نکته مهم در این میز تحریر یک صندلی برای نشیمن گاه و یک جاپایی است که این میز تحریر را از سایر محصولات مشابه بازار متمایز می کند.
صندلی این میز تحریر به میز متصل شده و جایی راحت برای نشستن کودک برای مطالعه است، بچه‌ها به‌راحتی می‌توانند روی آن نشسته و پاهایشان را هم بر روی جاپایی ۲۶ سانتی‌متر و ثابت آن قرار دهند و راحت نقاشی کرده و کتاب بخوانند.


نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۱) عدد
قاسم علی
قاسم علی از جاجرم ، ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۷
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر قاسم علی

سلام یک کالای خوب و هدیه مناسب برای بچه ها قیمتش خوبه ولی فروش خوبی ندارد بسته بندی عالی

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا