سرسره 3 پله سورنا کارتنی
سرسره 3 پله سورنا کارتنی
سرسره 3 پله سورنا کارتنی
سرسره 3 پله سورنا کارتنی
سرسره 3 پله سورنا کارتنی

قیمت خرید عمده سرسره ۳ پله سورنا کارتنی

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۴,۴۸۸,۰۰۰ ۵,۴۵۳,۰۰۰
۱ ماهه ۴,۶۹۲,۰۰۰ ۵,۷۰۱,۰۰۰
۲ ماهه ۴,۸۹۶,۰۰۰ ۵,۹۴۹,۰۰۰
۳ ماهه ۵,۱۰۰,۰۰۰ ۶,۱۹۷,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۱۰ عدد
  • ابعاد کالا : ۱۵۵ * ۳۵ * ۸۸ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۳ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : جعبه ای
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

همه ما به این واقف هستیم که اسباب بازی سرسره از جمله سرگرمی هایی است که همه کودکان عاشق آن هستند.
سرسره ها یکی از قدیمی ترین وسیله های بازی در پارک ها هستند که مدل های مختلف و کوتاه و بلندی دارند و پای ثابت بازی های کودکان دختر و پسر در پارک ها هستند.
اما خیلی از وقت ها والدین به دلیل مشغله کاری و نداشتن وقت و حوصله نمی توانند کودکان را به پارک ببرند و ساعت های متوالی بخاطر آن ها در پارک بنشینند.
حال اگر این مکان را ندارید که کودک خود را به پارک ببرید یا ساعت زیادی را برای بازی کودک خود در پارک سپری کنید، با تهیه‌‌ی مدل‌‌های کوچک‌‌تر آن، می‌‌توانید امکان بازی کردن با سرسره کودک را برای فرزندتان فراهم کنید.
تولید کننده محصولی که در حال حاضر قصد معرفی آن را به شما داریم سرسره ای را طراحی کرده که کاملا مناسب استفاده در منزل و اطاق کودک می باشد.
استفاده از سرسره برای کودکان علاوه بر جنبه بازی و سرگرمی به تقویت عضلات پاها و حفظ تعادل در هنگام بالا رفتن از پله ها کمک می کند.
جنس ساخته شده این سرسره سه پله از پلاستیکی محکم و مقاوم و امن است که در هنگام استفاده از آن هیچ خطری کودک را تهدیدی نمی کند و در هنگام تماس پوست کودک با سرسره حساسیتی ایجاد نمی شود.
وزن این سرسره خیلی بالا نیست که این مهم امکان جابه جایی کالا را فراهم می کند.
پله های این سرسره به گونه ای محکم ساخته شده که پای کودک را هنگام استفاده از آن اذیت نمی کند و پای کودک بر روی آن سر نمی خورد، همچنین دسته هایی در کنار پله ها برای گرفتن دست کودک از آن طراحی شده که امنیت سرسره را دو چندان می کند.
از نکته های دیگر این کالا قسمت و لبه پایینی سرسره و پله ها می باشد که کاملا به زمین فیکس می شود و همین باعث تکان نخوردن سرسره در هنگام استفاده می شود.
در هر کجای ایران که هستید می توانید برای خرید کلی (عمده) سرسره ۳ پله سورنا کارتنی به وب سایت پخش برادران مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید.
نکته مهم و حائز اهمیت دیگر این کالا سبد توری بسکتبال است که به سرسره متصل شده، این سبد توری می تواند باعث و بانی یک بازی بسکتبال جذاب برای کودکان نیز باشد.
رنگ های زیبا و برچسب هایی که بر روی این سرسره چسبانده شده می تواند کودکان را پیش از پیش مجذوب این کالا کند.
سرسره ۳ پله سورنا را می توانید در گوشه ای از منزل یا اطاق کودکتان و یا در حیاطتان بگذراید و از بازی کودکانتان لذت ببرید.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۱) عدد
مرتضی
مرتضی از رشت ، ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۲:۲۶
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر مرتضی

منتظر شارژ مجدد هستم..

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا