سوپر فراری درج
سوپر فراری درج
سوپر فراری درج
سوپر فراری درج
سوپر فراری درج

قیمت خرید عمده سوپر فراری درج

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۱,۵۱۵,۰۰۰ ۱,۵۱۵,۰۰۰
۱ ماهه ۱,۵۵۶,۰۰۰ ۱,۵۵۶,۰۰۰
۲ ماهه ۱,۵۹۷,۰۰۰ ۱,۵۹۷,۰۰۰
۳ ماهه ۱,۶۳۸,۰۰۰ ۱,۶۳۸,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۸ عدد
  • ابعاد کالا : ۱۵ * ۲۰ * ۴۵ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۳ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : جعبه ای
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

ماشین های فراری توسط فردی ایتالیایی به نام انزو فراری در سال ۱۹۲۹ با راه‌اندازی شرکت اسکودریا فراری، تولید شد.
ابتدا کار اصلی این شرکت تولید ماشین های مسابقه ای و رالی بود اما بعد از گذشت زمانی به دلیل کسب سود بیشتر، شرکت اسکودریا فراری به تولید ماشین های معمولی و غیر مسابقه ای پرداخت که با استقبال و سود بی نظیری مواجه شد.
اینک خودرو فراری یکی از لوکس ترین خودرو های جهان می باشد که در کشور ایتالیا به تولید خودرو های اسپرت و سوپر اسپرت می پردازد.
همانطور که می دانید شرکت هایی که ماشینی را تولید می کنند از ابتدای تاسیس تا گذر چندین سال، مدل های متنوعی را که هر کدام آپشن های مخصوص به خود را دارند بیرون می دهند.
شرکت پخش اسباب بازی برداران در حال حاضر قصد معرفی نمونه اسباب بازی ماشین فراری، مدل ۴۸۸ GTB را دارد که توسط شرکت اسباب بازی درج تهیه و تولید شده است.
این ماشین اسباب بازی همانند نمونه واقعی خود دارای ظاهری لوکس و زیبایی می باشد که در نگاه اول، جلوه بصری این ماشین بیش از هر چیز دیگری نگاه و نظر مشتریان را به خود جلب می کند.
یکی از بزرگترین مزیت هایی که در این ماشین نهفته است، سقف پانورما و یا همان کروکی بودن می باشد؛ البته شما و یا کودکتان به سادگی می توانید سقف را از ماشین منفصل و یا به آن متصل کنید.
امروزه یقینا شما کمتر اسباب بازی پیدا خواهید کرد که با توجه به تولید داخلی بودن ماهیت آن بتواند با نمونه خارجی خود از لحاظ کیفیت و جلوه بصری رقابت کند.
طراح و تولید کننده این ماشین تمام سعی خود را برای تولید یک ماشین با کیفیت کرده است، شما با کمی دقت بیشتر می توانید کیفیت مناسب این ماشین را در ساختار بدنه، داخل اطاق ماشین، کیفیت چرخ ها و مکانزیم آن ها ببینید.
جنس بدنه و لاستیک های این ماشین ، تهیه شده از پلاستیک فشرده شده بسیار مناسب و مرغوبی می باشد.
شماره تلفن های پخش اسباب بازی برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ و ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ بوده و برای خرید سوپر فراری درج می توانید با این شماره ها تماس گرفته و یا به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.
نا گفته نماند که کیفیت بسیار مناسبی که در تهیه بدنه این ماشین به کار رفته است، سبب ساز بدنه ای مقاوم شده است که در طی بازی کردن کودک با آن، شما نگرانی بابت خراب شدن آن نخواهید داشت.
این ماشین دارای مکانیزم حرکتی قدرتی می باشد، یعنی برای حرکت دادن به ماشین می بایست آن را چند باری به سمت جلو بکشید و بردارید تا قدرت و انرژی درون لاستیک ها جمع شود و ماشین برای حرکت کردن آماده شود.
رنگ متفاوت صندلی های ماشین با بدنه، آرم مخصوص فراری، رینگ های اسپرت این ماشین و ... این فراری ۴۸۸ GTB را بیش از پیش زیبا و مجذوب کننده تر ساخته است.

نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۲) عدد
قاسم علی
قاسم علی از جاجرم ، ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۶
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر قاسم علی

سلام یه محصول خوب طراحی و ساخت و رنگ زیبا فروش خوب و سود عالی

سامر
سامر از کرج ، ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۲۳:۳۴
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر سامر

جنس و براق بودن این محصول عالیه

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا