موتور هارلی V6 درج
موتور هارلی V6 درج
موتور هارلی V6 درج
موتور هارلی V6 درج
موتور هارلی V6 درج

قیمت خرید عمده موتور هارلی V۶ درج

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۳,۱۶۶,۰۰۰ ۳,۲۴۱,۰۰۰
۱ ماهه ۳,۳۱۰,۰۰۰ ۳,۳۸۹,۰۰۰
۲ ماهه ۳,۴۵۴,۰۰۰ ۳,۵۳۶,۰۰۰
۳ ماهه ۳,۵۹۸,۰۰۰ ۳,۶۸۴,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۶ عدد
  • ابعاد کالا : ۳۴ * ۱۶ * ۴۷ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۳ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : وکیوم رو کارتی
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

شرکت سازنده هارلی-دیویدسن نام تجاری نوعی تولید کننده موتورسیکلت می باشد که در کشور آمریکا با همین عنوان تولید می‌شود.
بی شک یکی از محبوب ترین موتور های تولید شده در عرصه تاریخ، موتور دیویدسون بوده است که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.
اگر کمی با دقت نر نگاهی به تولیدات اسباب بازی دنیا بیاندازیم می بینیم که در کل وقتی ماشین یا موتور یا وسیله خاصی در دنیا مطرح و محبوب می شود، تولید کنندگان اسباب بازی سعی در تولید و طراحی همانند آن را دارند و کودکان امروزی علاقه دارند یک نسخه از آن را داشته باشند و با آن بازی کنند؛ یکی از این وسیله های محبوب جهانی موتور هارلی دیویدسون است.
اما شرکت دیویدسن بعد از عرضه موتور هارلی خود پس از گذشت چند سال به این ایده رسید، همانند تمام شرکت های تولیدی دیگر اقدام به طراحی مدل های متنوعی از خود کرد که یکی از این مدل ها موتور هارلی V۶ می باشد.
در این سری از موتور هارلی با در مقایسه با نمونه های دیگر این شرکت، یکسری تفاوت هایی در ظاهر و ساختار خود دارد که شرکت اسباب بازی درج سعی در نمایش جزئیات ظاهری این موتور در تولید مدل اسباب بازی آن کرده است.
شماره تلفن های پخش اسباب بازی برادران ۰۹۱۵۲۶۷۶۰۰۰ و ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ بوده و برای خرید موتور هارلی V۶ درج می توانید با این شماره ها تماس گرفته و یا به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه کنید.
جنس این موتور هارلی V۶ ساخته شده از پلاستیکی با کیفیت مناسب و مرغوبی می باشد.
بدنه این موتور کاملا شبیه به موتور دیوید سون همان کشیدگی را دارد و دسته های این موتور به مانند طرح اصلی بالاتر از خود موتور نصب شده.
موتور های حرکتی این موتور با نمایش خود در قسمت زیرین این کالا، آرم بال و سرعتی که بر روی بدنه موتور چسبانده شده و همچنین آینه بغل هایی که بر روی دسته موتور تعبیه شده است، بیش از پیش جلوه بصری جذابی را به این موتور می بخشد.
از این موتور هارلی V۶ می توانید به دلیل کیفیت بالا و جلوه بصری جذاب، به عنوان اسباب بازی و دکور در کمد اسباب بازی کودک استفاده کنید.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۱) عدد
قاسم علی
قاسم علی از جاجرم ، ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۱۹:۰۸
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر قاسم علی

سلام ی محصوب خوب با کیفیت دیگه از محصولات درج خوب و مطمئن با طراحی جالب و بسته خوب کادو خوب بچه ها خوش قیمت و خوش فروش با سود خوب

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا