لگو کوشا ماشین مک کوئین (لگو ریز)
لگو کوشا ماشین مک کوئین (لگو ریز)
لگو کوشا ماشین مک کوئین (لگو ریز)
لگو کوشا ماشین مک کوئین (لگو ریز)

قیمت خرید عمده لگو کوشا ماشین مک کوئین (لگو ریز)

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۱,۲۸۲,۰۰۰ ۱,۳۱۶,۰۰۰
۱ ماهه ۱,۳۱۷,۰۰۰ ۱,۳۵۱,۰۰۰
۲ ماهه ۱,۳۵۲,۰۰۰ ۱,۳۸۷,۰۰۰
۳ ماهه ۱,۳۸۷,۰۰۰ ۱,۴۲۳,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۱۲ عدد
  • ابعاد کالا : ۱۴ * ۱۸ * ۳۳ سانتی متر
  • محدوده سنی : ۳ سال به بالا
  • نوع بسته بندی : ظرفی
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

ویژگی‌های لگو:
در اینجا نگاهی کوتاه به ویژگی‌های این بازی خلاقانه می‌اندازیم تا بتوانیم کیفیت و مهندسی آن را با سایر محصولات و اسباب بازی‌ها مقایسه کنیم و در ادامه به مهارت‌هایی که می‌توانیم در جریان این بازی انتظار داشته باشیم می‌پردازیم.
هوش فضایی:
چگونگی کمک به تفکر سه بعدی و تقویت هوش فضایی به راحتی با نگاه اول به این بازی قابل درک است. از زمانی که صاحبان این برند، نقص اصلی قطعات خود را برطرف کرده و امکان اتصال قطعات به یکدیگر را توسعه دادند، تفکر سه بعدی برای ساخت و استفاده از تخیلاتتان، مهارت بی‌چون و چرای این بازی محسوب می‌شود.
هوش منطقی:
پرورش چهار حوزه ریاضیات، مهندسی، فناوری و علوم که با نام STEM شناخته می‌شوند، یکی از مصارف بازی لگو بوده که بی‌شک توانایی حل مسئله، تجزیه و تحلیل، دستکاری اطلاعات مکانی و سایر مهارت‌های مرتبط با هوش منطقی، درپرورش آن‌ها دخیل هستند.
خلاقیت:
تصور ساخت هر آنچه که در ذهن ما پرورش می‌یابد با افزایش قابلیت‌های این محصول، ما را به دنیا بی‌انتهایی وارد می‌سازد که در آن محدودیتی برای سانسور تخیلات و خلاقیت کودکان وجود ندارد. در واقع ساخت لگو با هدف ایجاد یک فرهنگ جدید از مفهوم خلاقیت بوده است و تنوع رنگ‌ها، اندازه‌ها، قطعات جانبی ( مینی فیگورها) و… همه در شکل گیری این امر دخیل بوده‌اند.
افزایش اعتماد به نفس:
مهارت‌های زیادی وجود دارند که مجموع آن‌ها به کسب اعتماد به نفس بیش‌تر در کودک کمک می‌کند، که تعداد قابل توجه‌ای از این مهارت‌ها در هنگام بازی و ساخت یک دنیا جدید توسط لگوها به چالش کشیده می‌شود.
مهارت های ارتباطی:
امکان همکاری در ساخت سازه‌ها، کسب تفکر نقادانه، پرورش قدرت بیان و درک بیش‌تر مفاهیم از طریق بازی با سازه‌ها همگی در رشد مهارت‌های ارتباطی کودکان و همچنین در مفاهیم احساسات و چگونگی برقرای ارتباط مؤثر با دیگران تاثیر گذار هستند.
یکی دیگر از اولویت‌های لگو کیفیت و ایمنی است. قطعات لگو به اندازه‌ای با دوام هستند که می‌توان آن‌ها را از نسلی به نسل دیگر هدیه داد. یکی از دلایل بالا بودن قیمت این اسباب بازی‌ها نیز همین است. بخش طراحی این کمپانی واقع در بیلون دانمارک شامل ۱۲۰ طراح برای طراحی کانسپت اولیه و توسعه محصول است. علاوه بر این، لگو دفترهای کوچک طراحی دیگری در انگلیس، اسپانیا، آلمان و ژاپن دارد که وظیفه آن‌ها توسعه لگو برای آن منطقه جغرافیایی خاص است.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۱) عدد

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا