سرسره 5 پله سارینا کارتنی
سرسره 5 پله سارینا کارتنی
سرسره 5 پله سارینا کارتنی
سرسره 5 پله سارینا کارتنی
سرسره 5 پله سارینا کارتنی

قیمت خرید عمده سرسره ۵ پله سارینا کارتنی

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۷,۲۱۶,۰۰۰ ۸,۷۶۷,۰۰۰
۱ ماهه ۷,۵۴۴,۰۰۰ ۹,۱۶۵,۰۰۰
۲ ماهه ۷,۸۷۲,۰۰۰ ۹,۵۶۴,۰۰۰
۳ ماهه ۸,۲۰۰,۰۰۰ ۹,۹۶۳,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۵ عدد
  • ابعاد کالا : ۱۱۶ * ۵۷ * ۱۷۵ سانتی متر
  • محدوده سنی : زیر ۷ سال
  • نوع بسته بندی : جعبه ای
  • کشور سازنده : ایران
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات

بازی و سرگرمی یکی از نیازهای همیشگی کودکان است. پارک‌رفتن از بهانه‌هایی است که با آن کودکان این نیاز را بروز می‌دهند. با توجه به مشغله‌ی کاری و روزمرگی دنیای امروزی، والدین حتی برای خودشان هم وقت کم می‌آورند. برای مدیریت بهتر زمان می‌توان پارک را به خانه آورد. استفاده از پارک بازی، تاب و سرسره‌ی کودک یکی از روش‌هایی است که می‌توان با آن کودکان را در خانه سرگرم کرد. تاب و سرسره‌های کودکان معمولا از جنس پلاستیک با لبه‌های گرد هستند. این نوع ساخت باعث می‌شود حتی در صورت برخورد با آن‌ها، آسیب چندانی به کودک وارد نشود.
سرسره کودک سارینا اسباب بازی برای فضای باز و داخل خانه میباشد که برای کودکان زیر ۱۰ سال میباشد. این سرسره تحمل وزن ۶۰ کیلوگرم را دارد و برای وزن بالاتر توصیه نمی شود. این سرسره از جنس پلاستیک بوده و دارای کیفیت خوبی است. این سرسره دارای طراحی بسیار عالی است، لبه های اسباب بازی کاملا گرد بوده و برای کودکان ایمن است و آسیب به کودک نمی رسد.این سرسره دارای پله های با فاصله ۲۰ سانتی متری است که کاملا برای بازی کودکان استاندار می باشد. کودک از پله ها بالا می رود و از بالا به پایین سر میخورد. طول این سر سره در حالت شیب دار ۱۷۵ سانتی متر است. ابعاد این سرسره حدود ۲۰۳* ۵۷ * ۱۱۶ سانتی متر است. برای بازی ابتدا باید قطعات را مونتاژ کنید و سرسره را سرهم کنید تا آماده بازی شود. در کنار سرسره یک تور و حلقه با قطر ۱۷ سانتی متری است که برای بازی کودکان نیز مناسب است. ارتفاع حلقه حدود ۱۰۳ سانتی متر است و در کناره سرسره قرار گرفته است.
سرسره در ابتدا و انتهای دارای پایه هستند که برای ایمنی استقرار سرسره بروی زمین قرار داده شده اند. این اسباب بازی برای والدینی که وقت ندارند کودکان را به پارک ببرند بسیار مناسب است و والدین براحتی میتوانند بازی کودک را کنترل کنند تا در محیط امن به مشاهده بازی کودکان بپردازند. در هنگام خرید اسباب بازی ایرانی به ایمنی و جنس و لبه های اسباب بازی توجه کنید.
نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۱) عدد
قاسم علی
قاسم علی از جاجرم ، ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۷
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر قاسم علی

این محصول خوب با کیفیت همیشه درخواست کننده دارد ولی انبار شارژ ندارد سود خوبی دارد فروش دارد

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا