ماشین مسابقه ای نیکو
ماشین مسابقه ای نیکو
ماشین مسابقه ای نیکو
ماشین مسابقه ای نیکو
ماشین مسابقه ای نیکو

قیمت خرید عمده ماشین مسابقه ای نیکو

تسویه کارتنی (ریال) کمتر از کارتن (ریال)
نقدی ۱۷۶,۸۰۰ ۱۸۰,۴۰۰
۱ ماهه ۱۸۴,۹۰۰ ۱۸۸,۶۰۰
۲ ماهه ۱۹۲,۹۰۰ ۱۹۶,۸۰۰
۳ ماهه ۲۰۱,۰۰۰ ۲۰۵,۰۰۰

تعداد در یک کارتن ۷۲ عدد
پخش بازی فکری برادران
سایر توضیحات


ماشین مسابقه ای نیکو از جنس پلاستیک می باشد. دارای بسته بندی به صورت جعبه دار می باشد . این محصول مطابق با نمونه ی واقعی طراحی و ساخته شده است .
به طورکلی ماشین های مسابقه فرمول یک متفاوت از خودروهای دیگر نیست. آنها هم موتورهای احتراق داخلی، چرخ، ترمز، سیستم تعلیق و سیستم انتقال نیرو از موتور به چرخ ها را دارند. اما شباهت ها همین جا تمام می شود. خودروهای فرمول یک برای رانندگی و گردش در شهرها طراحی نشده اند. همه چیز در آنها پیچیده تر از اتومبیل های معمولی است و همه چیز وسیله ای برای رسیدن به یک چیز و تنها یک چیز است و آن هم سرعت است. ماشین های فرمول یک به سادگی می توانند به سرعت متوسط ۲۰۰ مایل در ساعت برسند. اما در خلال مسابقات سرعت ها معمولاً پایین تر است.در مسابقات فرمول یک هیچ جایزه ای برای کم مصرف کردن سوخت تعیین نشده. ماشین های فرمول یک، حدود چهار مایل را با یک گالن بنزین طی می کنند. در طول یک فصل یک تیم تقریباً ۲۰۰ هزار لیتر بنزین برای تست و مسابقه مصرف می کند.
قلب خودروی فرمول یک اسکلت یا شاسی آن است. اسکلت بخشی از ماشین است که همه چیز به آن ختم می شود. مثل بیشتر ماشین های مدرن و هواپیماها، ماشین های مسابقه فرمول ۱ ساختار یگانه ای دارند. "مونوکو" monocoque یک لغت فرانسوی است که معنی "پوسته یگانه" را می دهد و به فرایند ساختن بدنه کامل یک بخش یگانه از ماده گفته می شود.زمانی ماده ای که در ماشین های فرمول یک برای ساختن اسکلت یا پوسته یگانه به کار می رفت، آلومینیوم بود. اما امروزه مخلوط و ترکیباتی قوی مثل رشته های کربن در حال چرخش در آن به کار می رود که با صمغ کاج ترکیب شده و لایه کربنی هم روی آلومینیوم را گرفته. نتیجه ماشین سبک وزنی است که می تواند در مقابل نیروهای شدید در هنگامی که وسیله نقلیه حرکت می کند مقاومت کند.در اسکلت ماشین یک اتاقک هم هست که بیشتر به یک سلول بالشتکی محکم شبیه است. این اتاقک هم برای یک "راننده یگانه" ساخته شده. برخلاف اتاقک خودروهای معمولی که ناسازگاری های زیادی دارند، اتاقک های خودروهای فرمول یک باید با قواعد تکنیکی خیلی شدید و سختی توافق داشته باشند. به عنوان مثال آنها باید کوچک ترین اندازه ها و کفی صاف داشته باشند. صندلی ها دقیقاً بر اساس اندازه های یک راننده بخصوص درست شده. چنان که حرکت او در اتاقک موقعی که دور مسیر می گردد، تا حد ممکن کاهش بیابد.
برای خرید ماشین مسابقه ای نیکو به وب سایت پخش اسباب بازی برادران مراجعه فرمایید.



نظرات کارشناسی ثبت شده برای این کالا (۴) عدد
قاسم علی
قاسم علی از جاجرم ، ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ - ۱۲:۱۷
  • موافقم
  • ۰ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر قاسم علی

این محصول با کیفت خوب با سود خوب بسته بندی جالب فروش خوبی دارد

صفیه سادات
صفیه سادات از خور و بیابانک ، ۱۴۰۲/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۸
  • موافقم
  • ۱ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر صفیه سادات

تنها اسباب بازی که زور پسرهام بهش نرسید و سالم موندن. ماشین های نیکو فوق العاده هستند

قاسم علی
قاسم علی از جاجرم ، ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ - ۱۲:۱۵

سلام این محصول خوب با کیفیت دوست داشتی مقاوم و خوب است

امیر
امیر از اهواز ، ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۰
  • موافقم
  • ۱ موافق نیستم
  • پاسخ شما به نظر امیر

جنس محکم و بسیار نشکن

لطفا شما هم نظر کارشناسی خود را در مورد این کالا ثبت کنید: (حداقل ۲۰ حرف)

صادرات اسباب بازی به عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان

اسباب بازی های هم گروه در پخش اسباب بازی برادران

بالا