۱۴۰۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۷
با سلام. چندین ساله از پخش برادارن خرید می کنم، می تونم بگم تو کالاهای ایرانی تکمیل ترین فروشگاه هستن و همه چه عالیه. پشتیبانی ، بسته بندی ، اخلاق، ریال، مشتری مداری و ... عالی. با یکبار خرید حتما مشتری دائمیشون میشید. از مدیریت خواهش میکنم لاین بازی های فکری رو تکمیل تر کنن. تنوع فکری ها کمی پایین هست
۱۴۰۴/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۸
باسلام خدمت دوستان پخش برادران و همکاران عزیز مجموعه پخش برادران یکی از کاملترین و جامع ترین مراکز پخش عمده ای ست که ارزش و کرامت انسان را حفظ میکنه بنده بیش از ۳ ساله با مجموعه برادران کار میکنم و تا الان خدا را شکر به هیچ مشکلی بر نخوردم و یکی از ویژگیهای منحصر به فرد پخش برادران کالاهای که دچار خرابی هستن بدون هیچ عذری قبول میکنن و در حساب بستانکار ثبت میکنن. در پایان از تمام پرسنل مجموعه برادران علی الخصوص خانم اسدی عزیز کمال تشکر و قدردانی را دارم که همیشه واقعا پشتیبانم بودن، براشون سلامتی آرزو میکنم 🙏
۱۴۰۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۹
درود بر مجموعه پخش برادران واقعا عالی هستین. پشتیبانی بی نظیر و تنوع کالا و پیگیری تا آخرین لحظه ک بار ب دستمون میرسه از نکات برجسته پخش براداران میباشد. درود ب خانم آشنا ک همیشه پیگیر هستن و بهترین هستن در مجموعه برادران. کالا همیشه سالم و با بسته بندی مناسب ب دستمون رسیده. تا الان راضی بودم و ان شاالله با همکاری باهم ادامه بدیم
۱۴۰۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۲
با عرض سلام و خدا قوت خدمت همکاران شرکت برادران، جا دارد با آرزوی سالی پر برکت و توأم با سلامتی برای شما عزیزان، صمیمانه از سرکار خانم محمدپور ، پشتیبان محترم و دلسوز برای زحماتشون که سبب رونق کسب و کار دوطرفه ما شده است صمیمانه تشکر نمایم. با آرزوی توفیق خدمت روزافزون برای ایشان و شما اعضای شرکت برادران.
۱۴۰۴/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۲
باسلام و خسته نباشید من تقریبا ۶ ماه میشه با این سایت با اصالت آشنا شدم و کار میکنم برای تمامی کارهایشان تضمین خرابی و برگشت وجود داره خوبی که این پخش برادران دارند پشتیبانی خیلی قوی و با شخصیتی دارند به نظر من هر استانی که خرید میکنه یک پشتیبانی پیگیر کاراش میشه ازمشاوره خرید تا بسته بندی و ارسال ممنونم از پخش برادران و پشتیبانی شماره ۱۱۲ خانم محمدی پور عزیز خیلی زحمت کشیدن کارای چکی و نقدی برامون فراهم کردند بسته بندی شیک و عالی تنها جایی که کرایه تو شهری تا باربری رایگان تحویل میدن پخش اسباب بازی برادران هست من خودم قبلاً تهران خرید میکردم هر مرحله خرید میکردم ۵۰۰ تومان فقط کرایه تو شهری ازم میگرفتن نسبت قیمت و کیفیت و خرابی جنس ثابت شده هست توصیه ما فروشگاه دارن به همکاران عزیز از شهر های دیگه خرید هاتون از پخش برادران انجام دهید ضرر نمی کنید.
۱۴۰۴/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۵
با سلام خدمت تمامی نیرو های پخش برادران بنده نزدیک سه سالی میشه کار میکنم با این مجموعه واقعا تنوع کالا ها بالا هست قیمت مناسب بسته بندی عالی ارسال ب موقع تشکر ویژه هم میکنم از پشتیبان با حوصله خودم خانم اکبری ک هر زمان خواستم لطف کردن و در کار من رو راه انداختند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۲ - ۱۹:۴۶
تجربه خرید من از مجموعه پخش برادران بسیار رضایتبخش بود. پشتیبانی قوی، پاسخگویی مناسب و پیگیری سفارشها از نقاط قوت این مجموعه است. کالاها کاملاً سالم و با بستهبندی حرفهای به دستم رسیدند که نشان از دقت و مسئولیتپذیری تیم پخش برادران دارد. تنها نکتهای که میتواند بهبود یابد، تنوع و قدرت بیشتر در بخش تحریر است. در مجموع خرید از این مجموعه را به دیگران نیز توصیه میکنم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۷
درود و خدا قوت به مدیریت و عوامل پخش برادران عرض شود در طراحی سایت بسیار زیبا و حرفه ای کار شده که خواستم تشکر کنم از تیم پشتیبان و طراح سایت که با سلیقه کار رو در آوردن، به نظر شخصی بنده کل مجموعه برای مشتری ارزش قائل هست و هدف صرفا مادی نیست . یکی دیگه از محاسن تنوع محصولات هس که کمتر پیش میاد که یه فروشنده بتونه یکجا همه اجناسی که دوس داره رو بدون مراجعه حضوری پیدا کنه و این مسئله هم جای تقدیر داره. پیشنهاد میدیم در استان ها هم یک نمایندگی تشکیل بدید.
۱۴۰۴/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۴
سلام سالنامه عالی بود. سالنامه هم در اولین فرصت ردیف کنید ممنون میشم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۶
سلام و خدا قوت به مجموعه پخش برداران و تشکر خاص از خانم ساقی پشتیبان محترم و خوش برخورد و کل مجموعه بابت پاسخگویی سریع و با احترام، بسته بندی مناسب و خوب، ارسال سریع و بموقع و خدمات پس ازفروش و از همه مهم تر ضمانت خرابی یا شکستگی و کسری کالا که مثل جاهای دیگه در حد شعار نیست بلکه در این مجموعه در عمل و انجام میشه که برای بنده ثابت شده، اجرکم عندالله.
۱۴۰۴/۰۶/۲۲ - ۰۱:۲۱
با سلام و احترام وادب و خدا قوت خدمت تمامی عوامل پخش برادران با اینکه تازه با این مجموعه آشنا شدم ولی واقعاا رضایت قلبی دارم مخصوصا از پیگیری و پاسخ سریع و به موقع پشتیبان عزیز خانم دریایی . در مورد اسباب بازی واقعا رضایت بالایی دارم اما در مورد لوازم التحریر بعضاً هست وسیله هایی که کیفیت خوبی ندارن و قیمت بالاتر از مجموعه های دیگر . در نهایت آرزوی سلامتی و طول عمر از خداوند برای تمامی عزیزان پخش برادران از درگاه خداوند خواستارم . موفق و موید باشید.
۱۴۰۴/۰۸/۱۷ - ۱۱:۲۳
با سلام خدمت همکاران عزیز در شرکت برادران و تشکر ویژه بخاطر همکاری خوب در فصل فروش تحریر و اسباب بازی ....ممنون از پرسنل مجرب و خوبتون سرکار خانم زهرا ابراهیمیان که با اطلاع رسانی های به موقع و همچنین برخورد خوب همیشه پاسخگو ما می باشن ... پایدار و برقرار باشید...
۱۴۰۴/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۷
از پخش برادران بابت اجناس خوب و با کیفیتشون و همچنین قیمت مناسبشون تشکر میکنم. نوع بسته بندی و ارسالشون هم خیلی عالیه واقعا سپاسگزارم. خیلی ممنون از سرکار خانم دریایی بزرگوار که همیشه با اخلاق خوش و صبر و حوصله پاسخگو هستن. بهشون خداقوت میگم و قدردان زحماتشون هستم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۳ - ۲۲:۲۱
پخش برادران بسیار محصولات خوبی دارند و به زود و به موقع میرسه
۱۴۰۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۳۰
درود اولین خرید من بود از این شرکت و واقعا راضی کننده و عالی بود مخصوصا بسته بندی محصولات و پشتیبانی بی نظیر و کار امدشون (خانم آشنا) امیدوارم همکاری طولانی داشته باشیم
۱۴۰۴/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۴
با سلام واحترام. فروشگاه ما چند سالی هست که با مجموعه برادران همکاری می کند. و هر روز شاهد پیشرفت و اجرای ایده های جدید و شارژ محصولات متنوع و بروز هستیم. سپاس از مدیریت و همکاران خوب پخش برادران بخصوص سرکار خانم دریایی از کارشناس پر انرژی و فعال مجموعه
۱۴۰۴/۱۲/۰۵ - ۰۵:۳۷
سلام، تقریبا ۴ سال دارم خرید انجام میدم خیلی راضی هستم از وقتی از سایت برادران خرید میکنم از هیچ سایت دیگه یی نمیتونم خرید کنم. از برخورد پرسنل و مابقی خدمات این مجموعه رضایت کامل دارم ممنون از شما خدا قوت
۱۴۰۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۶
با عرض سلام و خدا قوت واقعا برای کسی که تازه این کارو شروع کرده تجربه ی لذت بخش و شیرینی هست همکاری با مجموعه بزرگ برادران بخاطر مزایای بی نظیری همچون ضمانت خرابی و کسری بار و...همچنین پیگیری های بسیار خوب مشاوران محترم مجموعه و شرایط اقساط و تنوع کالا و قیمت و .... امیدوارم خداوند به شما عزیزان سلامتی و به کسب و کارتون رونق عنایت کند . در انتها هم از خانم دریایی عزیز که واقعا پیگیر و دلسوز هستند خیلی خیلی تشکر میکنم. موفق باشید 🙏
۱۴۰۴/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۳
با سلام و درود خدمت کلیه عوامل پخش برادران قبلا خرید فروشگاهمون رو از بازار تهران انجام می دادیم ولی چندین ساله از این مجموعه خرید می کنیم هر روز از روز گذشته کاملتر می شید . ابتدا با اسباب بازی و بعد هم با لوازم التحریر . اگه بعضی از برندهای مشهور دیگه هم به کالاهای لوازم التحریر اضافه بشه خیلی خوبه همچنین بعضی از اقلام مورد نیاز مهد کودک ها مثل مقوا کاغذ رنگی نمد گل رس چینه چوب خط و ... کاغذ a۴ هم خیلی پر فروشه که متاسفانه چند وقته شارژ نشده و مجبوریم از جاهای دیگه خرید کنیم همه چیز عالی مثل ضمانت کالا بسته بندی ، کار با سایت و ... در پایان از سرکار خانم دریایی عزیز تشکر می کنم بابت صبر و حوصله و پاسخگویی سریع و به موقع
۱۴۰۴/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۳
خوش برخورد،تنها شرکتی ک مرجوعی اجناس خراب داره ،و اینکه فوقالعاده پیگیر و بجا ،برای سفارشات هستن.نحوه ی بسته بندی و ارسال اجناس مثل همیشه بی رقیب❤️
۱۴۰۴/۰۹/۱۹ - ۲۱:۱۲
با سلام خدمت همکاران گرامی در پخش برادران.این مجموعه یکی از بهترین مراکز خریدی هست که در طی سال سابقه کاری خود در رسته ی فروش لوازم التحریر و اسباب بازی میبینم.با توجه به قیمت و تنوع و مرغوبیت کالا آنچه تاکنون از این مجموعه خرید نموده ام رضایت کامل دارم نوع بسته بندی بار ارسالی بسیار عالی است.در مورد توضیحات نوع کالا و حتی ابعاد و وارداتی بودن یا داخلی بودن کالا توضیحات کامل در قسمت انتخاب مشتریان ایده ای بسیار مناسب می باشد که برای خریداران راهگشا می باشد. در مورد پشتیبان خوبم خانم دریایی عزیز بسیار خوش برخورد و پیگیر کار و امورات من به عنوان مشتری هستن.ازشون تشکر ویژه دارم. ولی در مورد استفاده از کوپن استار یک پیشنهاد دارم یا تاریخ رو از این قسمت بردارید یا اینکه روز شمار بزارید مثلاً کسی که تا او تاریخ از کوپن خودش استفاده کرد تمام .اگه تا اون تاریخ موفق به استفاده نشد براش یک درصدی قرار بدید با مدت زمان بیشتر. در این حال مشتری همیشه احساس رضایت از مجموعه خواهد داشت. و یک امتیاز ویژه برای این مجموعه این است که بخشی از مبلغ فاکتورها رو برای کودکان نیازمند در نظر میگیرند که بسیار تشکر میکنم از این حمایت و دست بوس تمام دست اندر کاران این قسمت هستم.به امید حمایت همه مراکز خرید بزرگ به این نوع.
۱۴۰۴/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۳
سلام تنهاترین، کاملترین و بی نقص ترین سایت خرید هستید. من از هیچ سایتی خرید نکردم، اما از سایت شما خرید کردم. حتی با فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری از شما. ساک کادو مقوایی، پارچه ای و جعبه کادو به مجموعه تون اضافه کنید. سلام من رو هم به امام عزیزم برسونید. ممنون از شما
۱۴۰۴/۰۸/۲۸ - ۲۰:۰۹
سلام و درود خدمت مدیریت محترم پخش برادران ارادت ویژه دارم خدمتتون یکی از پرسنل مجموعه بنام خانم انصاری که برای خریدمون با ایشون در تماس هستیم به دلیل تعهدی که به کارشون داره و پیگیریهای ایشون از مرحله خرید تا....واقعا باید مورد تشویق مدیریت قرار بگیره چند مدت هست خواستم اطلاع بدم خدمتتون (توی مجموعه های پخش اسباب بازی و نوشت افزار که من خرید میکنم از شیراز گرفته تا اصفهان و تهرون انصافا پر انرژی تر و متعهدتر من ندیدم ...) انشالله سلامت باشید
۱۴۰۴/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۶
با سلام خدمت تمامی همکاران گرامی در کشور همواره پخش برداران یکی از بروز ترین و منصف ترین پخش ها در سطح خراسان بزرگ و کشور بوده و همیشه جوانب حق رو رعایت میکنند و از همه لحاظ اوکی هست هم تحریر و هم اسباب بازی و در قسمت فروش از نیروهای مجرب و کار بلد استفاده میکند (که من جا دارد اینجا از پشتیبان خودم خانم دریایی که واقعاً انسانی صبور و دلسوز میباشند تشکر ویژه کنم و قدر دان ایشان هستم) و از نمونه بسته بندی های محکم و ارسال به باربری واقعاً عالی و مرتب عمل میکنه و همین که اجناس معیوب رو بدون مقلطه قبول دار میشوند و برگشت میخوره واقعا عالی و نامبر وان ایران و خراسان میباشد و در آخر فقط اگر اگر چند نکته تغییر کنه به نظرم فروش این پخش شاید چند برابر افزایش یابد اول اینکه الان به خاطر گرانی ها اکثر همکاران بیشتر سعی براین دارند که در هر بار خرید جنس خود را جور کنند لذا اجناسی که مثلاً مثل بسته بندی موبایل ها یا ماشین فلزی یا خیلی دیگر از اجناس که در سایت تعداد ۱۲ تایی میخوره رو حداقل به نصف یعنی ۴ یا ۶ تایی تبدیل کنند تا من نوعی که ۱۲ تا برام خیلی در میاد هم بتونم تعداد کمتر سفارش بدهم دوم اینکه مدیریت به پشتیبان ها اجازه بدهد تا با همکاران قدیمی و کسانی که هر ماه از این پخش خرید دارند با کسی که سالی یک بار خرید میکند از لحاظ چکی بیشتر راه بیاند و از کلمه راس چک فاکتور گرفته شود. سوم اینکه یک گزینه در منو اصلی سایت به عنوان شارژ شده های امروز اضافه کنند که مختص اجناس همون روز باشد بهتر میباشد. با تشکر از همه عوامل پخش برادران موفق و موید باشید یا علی مدد 🌹