۱۴۰۴/۰۵/۱۲ - ۱۹:۴۶
تجربه خرید من از مجموعه پخش برادران بسیار رضایتبخش بود. پشتیبانی قوی، پاسخگویی مناسب و پیگیری سفارشها از نقاط قوت این مجموعه است. کالاها کاملاً سالم و با بستهبندی حرفهای به دستم رسیدند که نشان از دقت و مسئولیتپذیری تیم پخش برادران دارد. تنها نکتهای که میتواند بهبود یابد، تنوع و قدرت بیشتر در بخش تحریر است. در مجموع خرید از این مجموعه را به دیگران نیز توصیه میکنم.
۱۴۰۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۹
با عرض سلام و سال نو رو به همه همکاران تبریک عرض میکنم و آرزوی روزهای بهتر برای همه مدت سال که با سایت برادران مشغول کار هستم و از همه ممنونم برای انجام کارها و پشتیبان خوبم سرکار خانم انصاری. تو این بیستو چند روز سایت که قطع بود واقعا دل تنگ صدای همه مسئولین پخش برادران بودم و نکته آخر جنس ها خیلی افزایشی و هر چی فروختیم با ضرر خیلی بالا و از همکاران پخش انتظار داشتیم یه پیام بدن برای افزایش قیمت ها. ممنونم با آرزوی موفقیت و روزهای بهتر برای همه همکاران
۱۴۰۴/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۸
باسلام خدمت دوستان پخش برادران و همکاران عزیز مجموعه پخش برادران یکی از کاملترین و جامع ترین مراکز پخش عمده ای ست که ارزش و کرامت انسان را حفظ میکنه بنده بیش از ۳ ساله با مجموعه برادران کار میکنم و تا الان خدا را شکر به هیچ مشکلی بر نخوردم و یکی از ویژگیهای منحصر به فرد پخش برادران کالاهای که دچار خرابی هستن بدون هیچ عذری قبول میکنن و در حساب بستانکار ثبت میکنن. در پایان از تمام پرسنل مجموعه برادران علی الخصوص خانم اسدی عزیز کمال تشکر و قدردانی را دارم که همیشه واقعا پشتیبانم بودن، براشون سلامتی آرزو میکنم 🙏
۱۴۰۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۹
درود بر مجموعه پخش برادران واقعا عالی هستین. پشتیبانی بی نظیر و تنوع کالا و پیگیری تا آخرین لحظه ک بار ب دستمون میرسه از نکات برجسته پخش براداران میباشد. درود ب خانم آشنا ک همیشه پیگیر هستن و بهترین هستن در مجموعه برادران. کالا همیشه سالم و با بسته بندی مناسب ب دستمون رسیده. تا الان راضی بودم و ان شاالله با همکاری باهم ادامه بدیم
۱۴۰۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۷
با سلام. چندین ساله از پخش برادارن خرید می کنم، می تونم بگم تو کالاهای ایرانی تکمیل ترین فروشگاه هستن و همه چه عالیه. پشتیبانی ، بسته بندی ، اخلاق، ریال، مشتری مداری و ... عالی. با یکبار خرید حتما مشتری دائمیشون میشید. از مدیریت خواهش میکنم لاین بازی های فکری رو تکمیل تر کنن. تنوع فکری ها کمی پایین هست
۱۴۰۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۰۶
السلام علیکم خدمت تمام پرسنل و مشتریان پخش برادران بنده نظیراحمدآزادی از زاهدان صاحب فروشگاه لوازم تحریر امام اعظم هستم دوسه سالی است که با این فروشگاه کار می کنم با همکاری خانم ابراهیمیان خداوند بهش جزای خیر وعافت وسلامتی عنایت کند که خیلی زحمت میکشند خلاصه از چندین نظر این فروشگاه خوب است هم از لحاظ قیمت وهم از لحاظ بسته بندی و فرستادن صریح اجناس خریداری شده لذا پیشنهادم این است یه قسمت از خریدهای خودتون رو از اینجا بکنید. وسلام
۱۴۰۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۳
باسلام و خسته نباشید و خدا قوت به تمام پرسنل پخش برادران. بنده چند ماهی هست که با شما کار میکنم و از همه لحاظ نظیر بسته بندی، پاسخگویی و همچنین تنوع لوازم و ... رضایتمندی خود رو اعلام میکنم.در اخر میخواستم تشکر ویژه ای از خانم اکبری پشتیبان خوب، با اخلاق و با حوصله و پیگیر مجموعه برادران بکنم که همیشه و در تمام ساعت پاسخگو ما هستن و به خوبی کار ما رو پیش می برن.
۱۴۰۴/۰۸/۲۴ - ۲۳:۴۳
مجموعه برادران دارای کادر فعال و صبوری هستن از جمله پشتیبان خودم خانم دریایی عالی هستند و صبورانه پیگیر سفارشات و تا انتهای ثبت فاکتور تماس میگیرن و راهنمایی میکنند🌹 ویک مورد بسیار خوب راجع مجموعه بزرگ برادران مرجوعی اجناس خراب هستش ک هر زمان ببری قبول زحمت میکنند،با آرزوی موفقیت روز افزون همگان
۱۴۰۴/۰۶/۲۸ - ۰۰:۰۸
سلام بنده فک کنم ۴ یا ۵ سال میشه از مرکز پخش برادران خرید میکنم در کل بسیار راضی ام، از طراحی دقیق و بی نقص سایت گرفته تا مدل صحیح پشتیبانی ( عملکرد و رفتار اعضای کادر پشتیبانی علی خصوص خانم رفیعی) سرعت عمل و دقت در بسته بندی و ارسال بار تشکر میکنم و خسته نباشید میگم به کل مجموعه برادران از مدیریت تا سرپرستها و کادر ویزیت کننده ها تا اعضای خدمات و بارگیری درود بر شما یا حق✋🏼🌷
۱۴۰۴/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۹
سلام من به مدت ۳ ساله با سایت برادران آشنا شدم و کار میکنم و عکس های که از کارها میزارن خیلی دقیق و چه از لحاض اندازه و رنگ خیلی دقیق کار میکنن و برای تمام کارها تضمین صد درصدی خرابی رو دارن و خوبی که داره پشتیبانان خوب و باشخصیت داره در بسته بندی در جه یک میباشن. در کل از سایت برادران ممنونم. پیشنهاد میدم از این سایت دیدن و خرید نمایید. فقط اگه امکان داره شعبه ۲ پخش اسباب بازی لوازم تحریر توی شهر دیگه زده بشه که به شهرهای استان هرمزگان نزدیک تر باشه
۱۴۰۴/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۴
با سلام و عرض ادب من تقریباً یک سال میشه از پخش برادران خرید میکنم و نسبت به جاهای دیگر کیفیت و قیمت بهتره و تشکر میکنم از پشتیبانی خانم اکبری من که راضی هستم از هرنظر
۱۴۰۴/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۷
مجموعه پخش برادران به جرأت یکی از بهترین شرکت های پخش تحریر و اسباب بازی در ایران هست هم از نظر جامع و کامل بودن و تنوع داشتن و هم از نظر به روز بودن در ارائه خدمات مجازی از طریق دثبت سفارشات و هم استفاده از کادری مجرب و توانمند در پشتیبانی و ارائه خدمات. یکی از بهترین شرکت هایی هستید ک سفارشات رو در کمترین زمان ممکن ثبت و به بهترین شکل ممکن بسته بندی میکنید دم همه تون گرم و خداقوت مخصوصا خدمت پشتیبان پرتلاش خانم دریایی عزیز
۱۴۰۴/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۷
از پخش برادران بابت اجناس خوب و با کیفیتشون و همچنین قیمت مناسبشون تشکر میکنم. نوع بسته بندی و ارسالشون هم خیلی عالیه واقعا سپاسگزارم. خیلی ممنون از سرکار خانم دریایی بزرگوار که همیشه با اخلاق خوش و صبر و حوصله پاسخگو هستن. بهشون خداقوت میگم و قدردان زحماتشون هستم.
۱۴۰۴/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۸
مجموعه ای حرفه ای و متعهد، ممنون بخاطر بسته بندی و ارسال به موقع.یک تشکر ویژه از خانم ساقی که در تمام مراحل ثبت سفارش با حوصله راهنمایی کردند.در کل کاملا راضی هستم و حتما مجددا سفارش خواهم داد.
۱۴۰۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۶
سلام و خدا قوت به مجموعه پخش برداران و تشکر خاص از خانم ساقی پشتیبان محترم و خوش برخورد و کل مجموعه بابت پاسخگویی سریع و با احترام، بسته بندی مناسب و خوب، ارسال سریع و بموقع و خدمات پس ازفروش و از همه مهم تر ضمانت خرابی یا شکستگی و کسری کالا که مثل جاهای دیگه در حد شعار نیست بلکه در این مجموعه در عمل و انجام میشه که برای بنده ثابت شده، اجرکم عندالله.
۱۴۰۴/۰۹/۱۹ - ۲۱:۱۲
با سلام خدمت همکاران گرامی در پخش برادران.این مجموعه یکی از بهترین مراکز خریدی هست که در طی سال سابقه کاری خود در رسته ی فروش لوازم التحریر و اسباب بازی میبینم.با توجه به قیمت و تنوع و مرغوبیت کالا آنچه تاکنون از این مجموعه خرید نموده ام رضایت کامل دارم نوع بسته بندی بار ارسالی بسیار عالی است.در مورد توضیحات نوع کالا و حتی ابعاد و وارداتی بودن یا داخلی بودن کالا توضیحات کامل در قسمت انتخاب مشتریان ایده ای بسیار مناسب می باشد که برای خریداران راهگشا می باشد. در مورد پشتیبان خوبم خانم دریایی عزیز بسیار خوش برخورد و پیگیر کار و امورات من به عنوان مشتری هستن.ازشون تشکر ویژه دارم. ولی در مورد استفاده از کوپن استار یک پیشنهاد دارم یا تاریخ رو از این قسمت بردارید یا اینکه روز شمار بزارید مثلاً کسی که تا او تاریخ از کوپن خودش استفاده کرد تمام .اگه تا اون تاریخ موفق به استفاده نشد براش یک درصدی قرار بدید با مدت زمان بیشتر. در این حال مشتری همیشه احساس رضایت از مجموعه خواهد داشت. و یک امتیاز ویژه برای این مجموعه این است که بخشی از مبلغ فاکتورها رو برای کودکان نیازمند در نظر میگیرند که بسیار تشکر میکنم از این حمایت و دست بوس تمام دست اندر کاران این قسمت هستم.به امید حمایت همه مراکز خرید بزرگ به این نوع.
۱۴۰۴/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۴
سلام سالنامه عالی بود. سالنامه هم در اولین فرصت ردیف کنید ممنون میشم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۳
سلام تنهاترین، کاملترین و بی نقص ترین سایت خرید هستید. من از هیچ سایتی خرید نکردم، اما از سایت شما خرید کردم. حتی با فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری از شما. ساک کادو مقوایی، پارچه ای و جعبه کادو به مجموعه تون اضافه کنید. سلام من رو هم به امام عزیزم برسونید. ممنون از شما
۱۴۰۴/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۲
سلام و خسته نباشید خدمت تیم محترم برادران. اولین بار بود از شما خرید میکردم و واقعاً تجربه خیلی خوبی بود. بسته بندی مرتب و محکم بود، کیفیت کالاها عالی بود قیمتها مناسب و ارسال هم دقیق و به موقع انجام شد. از زحمات و پیگیری خانم محمدی پور در بخش پشتیبانی هم صمیمانه تشکر میکنم. در کل خرید رضایت بخشی بود و حتماً ادامه میدم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۰
سلام اولا ضمانت کردن اجناسشون در حد حرف نیست بلکه در عمله که برا من ثابت شده. دومأ، ثبت سفارش، پیگیری سفارش تا لحظه ای که بدستمون برسه و نحوه بسته بندی خوب و بسیارمناسب و برخورد پرسنل عالی، منجمله پرسنل فروش خلاصه کارشون بیسته💐
۱۴۰۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۶
با سلام من چندین ساله دارم با پخش برادران کار میکنم و به جرات میتونم بگم بهترین فروشگاه و عمده فروشی که باهاشون کار کردم هستن. از راحتی سفارش در هر وقت روز و ثبت سفارش خیلی آسان و راحت. تضمین خرابی صد در صد کالا که چندین بار بدون هیچ مشکلی خرابی رو عودت گرفتن و در کل میتونم بگم بدون رقیب در این زمینه هستن.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۸
باسلام خدمت تمامی همکاران. من تازه با مجموعه برادران آشناشدم. چندتا نکته هست که بایدبگم. یکی اینکه بخش ضمانت کالاهاشون واقعیه، مثل خیلی ازسایتهای دیگه سرکاری نیست، تنوع اقلام بالاست به خاطر همین انتخاب راحت تره. پشتیبانی سایت خیلی خوبه مخصوصا خانم آشنا. تحویل کالا هم تو کمترین زمان انجام میشه. مورد بعدی اینه که اصلا نگران هزینه کرایه بار نباشید، با باربری هم میتونن بفرستن که خیلی به صرفه هست. در کل برای خرید جای خوبیه. یاعلی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷ - ۰۰:۵۲
باسلام خدمت تمامی عزیزان عرصه سعی و تلاش کسب روزی حلال در پخش اسباب بازی و تحریر ، بنده حدود ۳ سال و ۲ ماه است که با مجموعه پخش برادران همکاری می کنم که یکی از کاملترین و جامع ترین مراکز پخش عمده ای شمال شرقی کشور هستند و با تجریه حرفه ای و نیت صحیح پا به عرصه ظهور در این بخش از کشور گذاشته اند. حال مجموعه پخش اسباب بازی و تحریر ... بروجرد با مدیریت مهندس رضا ... از تمامی مجموعه پخش برادران و بلاخص خانم محمدی پور تشکر ویژه و قدردانی و براشون سلامتی آرزو میکنم 🙏
۱۴۰۴/۱۰/۱۰ - ۱۲:۳۳
من به مدت پنج سال مداوم از پخش برادران خرید دارم برای فروشگاه لوازم التحریرم به عقیده من نیت جایی که ازش خرید میکنم در فروش من هم تاثیر داره و من وقتی فهمیدم که بخشی از سود خرید من از این مجموعه صرف کارهای خیر میشه این اعتماد من رو بیشتر کرد و مهر تایید بود بر انتخاب من...پشتیبان بنده خانم سالاری بودند که همینجا از زحمات ایشون بسیار سپاسگذارم ...و خیلی با حوصله و دوستانه و با رفتار خوب من رو همراهی میکردن. نظم بالا و ارسال به موقع سفارشام هم مزید بر علت خرید دوباره و همکاری بیشتر شد....امیدوارم پایدار بمانید و اوضاع به نحوی پیش ببره ما بتونیم زود به زود خرید داشته باشیم از مجموعه ارزشمند شما